2024. November 25. Hétfő - Katalin
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Közvetlen befecskendezés.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 5-10.
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
Carter15 | 2016-07-16 11:22 henka13 részére
Szia Erika!
Szabad érdeklődnöm, hogy mi volt a megoldás az olajfogyasztásra? Dugattyúgyűrű és szimering csere? vagy PCV szelep? Esetleg valami más?
Köszönöm előre is válaszod! :)
Deutsch88 | 2016-07-15 17:02
Tisztelt Mazda-Autó! Segítséget kérnék a 2005-ös, 2.3 benzines Mazda 6 autóm klímájával kapcsolatban! Először az egyik szellőzőből fehér, szagtalan füst/gőz jött ki. Ezt követően 1 hétig normálisan működött a klíma. Most alapjáraton és 2000- es fordulatig továbbra is működik, viszont magasabb fordulaton megáll a kompresszor, nem hűt és nem is kapcsol vissza addig amíg újra alapjáraton el nem indítom. Mi okozhatja ezt a hibát? A szerelőm szerint a kompresszor kuplungja a felelős? Előre is köszönöm mindenkinek a tanácsokat, hasznos válaszokat! Üdv Ádám
Ladis | 2016-07-15 16:53
Tisztelt mazda-auto.
Rendelkezek egy mazda 6-al 2002-es kiadás.Az lenne a kérdésem miért húz jobbra az autóm?Azt tudni kell hogy most lettek fel rakatva vadonat új gumik mind a 4.Geometria is be lett állitva plusz a szerelő mondta csereljük ki a kerekeket a jobbat balra-balt jobbra ez sem segitett semmit.Pár hónappal ezelőtt nézte a lengő karokat úgy mondta nincs velük probléma.Mi lehet a gond?
rasotamas | 2016-07-15 11:23 nagyand részére
2005 év közepén volt facelift, tehát ráncfelvarrás, de ettől még nyilván előfordulnak 2006-os üzembe helyezésű facelift előttiek is. A következőek a faceliftesek egyértelmű ismérvei: 6 sebességes váltó, bordázott keret a sebesség és fordulatszámmérő körül, sötét középkonzol, krómkeret az első lökhárító jobb- és bal oldali légbeömlői körül, kapaszkodó az ajtókon, valamivel sötétebb fényszórók, anyósülés-légzsákkapcsoló a fényszóró-magasságállító mellett. A facelift előttiekben 5 sebességes váltó van, ezüst színű középkonzol.
Elvileg a dPF-et ki lehet heréltetni egy jó chiptuningossal.
dpf_killer | 2016-07-14 21:08 nagyand részére
Nekem 2006-s volt .. de tudomásom szerint 2005-től szerelték Diesel Particular Filter -l.. elég nagy szopóroller volt nekem.. azóta csak Petrol engine :)
forrás:
http://autotanacsado.com/mazda/6/2002/
nagyand | 2016-07-14 15:55
Tisztelt Szakértö! Szeretnék ismét egy M6-ost (dieselt) venni. Kizárólag DPF nélkülit.
Kérdésem az lenne, hogy meddig gyártották a M6-ot DPF nélkül?
Válaszukat elöre is elöre köszönöm.
rasotamas | 2016-07-13 13:54
Kedves mazda-auto!
Nekem a következő lenne a problémám: Egyrészt, nem fut le az injektorkalibráció, Forscannel sem és szervizben sem, emiatt nem olyan szép a járása, teljesítmény azért van ha nem is 136ló. Januárban vezérléscserekor lett bevizsgáltatva az MP diesel Kft-vel és azt mondták jók az injektorok, és akkor utoljára még le is futott az eljárás. Tudom, hogy ez nem szentírás és egy tankolástól is elromolhat, de mégsem ebben az irányban indulnék el elsősorban.
Ahogy vége lett a télnek újra előjött a P0401 hibakód. Helytálló-e az a megállapítás, miszerint ezt nem az EGR meghibásodása okozza, hanem a dízel autók vibrációjától az EGR-t vezérlő szolenoidok elöregszenek, elromlanak, megszakad a tekercselésük és ez okozza valójában a hibát?
Okozhatja-e ez a hiba, hogy nem fut le a kalibráció, még akkor sem, ha kitöröljük a P0401 DTC-t a kompjuterből? Tehát a két hiba lehet-e összefüggő?
És további egy hibám van ami esetleg ezekben közbeszólhat, a hosszbordás szíj csere csak időlegesen oldotta meg a kerregő hangot, és most társult egy furcsa hang motorleállítás után. Azt az információt kaptam, hogy a generátor szabadonfutó kezd meghalni. Helyes lehet-e a megállapítás, és lehet-e köze a fenti 2 hibához? Itt egy videó a hangról: https://www.youtube.com/watch?v=_RzFxNhWP70
pigear | 2016-07-12 12:33
Hali!
Ha ez a két, sárga lámpa világít, akkor EGR-szelep csere?
Köszi a válaszokat
gabor444 | 2016-07-12 08:38
Tisztelt Mazda-Auto!
A következő problémával fordulnék Önökhöz es a többi fórumozóhoz. 2006-os évjáratú Mazda 6 gépkocsim bal első ajtaja nem nyílik se belülről, se kívülről. A központi zár motorja dolgozik, a gombot elfordítja, de az ajtó mintha beragadt volna. Kérem segítsen, ha mar találkozott hasonló hibával, hogy hogyan tudnám kinyitni es mi mehetett tönkre, mit kell cserélnem.
Segítségét elore is koszonom.
Nagy Gábor
Hunika2008 | 2016-07-11 21:27
Tisztelt Mazda -Autó!
A következő jellenséggel kapcsolatban kérném véleményed:
- 2006-os dieel mazda 6-ról van szó ( 143 lovas), hideg motorral minden rendben van, amikor meleg motorral gyorsítani kezdek, a motor finom remegésbe kezd. ezt a jelenséget nem minden alkalommal produkálja. Amikor beremeg a motor mintha egy kissé gyengébbnek érzem. Amúgy jól gyújt, nem érzek semmi különöset. ez a remegés aggaszt, nem tudom mire vélni. Aztán ha tartom az elért tempót, nem remeg. Válaszod előre is köszönöm.