2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dpf_killer | 2016-07-10 20:14

Üdvözlet !

2015-s gyártású M6 2.0 benzin 143le  (kisebb) , jelenleg Balatonon nyaralunk kíváncsiságból megnéztem a nívópálcát (ráértem).

A mellékelt kép fogadott (min. jel felett éppen)! Legközelebbi kereskedés Veszprém !

Kérdés : ugye ezt kell kérnem :

Mazda Original Oil Supra 0W-20 !  Kb milyen árban lesz 1 l? Webshopok 3e körül adják!

Illetve másképp fogalmazva szvad megvenni webshop-ból 3E ft-t ? gondolom a kereskedésben sokkal drágább !

http://www.motorolajbolt.hu/webbolt/motorolaj/mazda-motorolaj/mazda-original-oil-supra-0w-20-1l-motorolaj.htm

 

Köszi

Barna

update 07.12:

Veszprémi márkareseskedés válasza : Nem adnak el 1l olajat  ! Vigyem be az autót, ők öntenek bele 10 perc  munkadíj plusz -ért ! Valamit ! .. 6290 bruttó összegért..   gyerekek ez vicc..  skip

 

 

ali53 | 2016-07-10 19:21

Tisztelt Fórumtársak!

Keresek 15 colos kerékre dísztárcsát. 7 ágú csavart ágakkal, másképp nem tudom leírni a kinézetét. Nem tudom, lehet-e és ha igen mi módon képet csatolni itt a fórumon. Előre is köszönöm a segítséget.

Ladis | 2016-07-09 16:01 mszabi részére

Igen arra gondoltam.Megvizsgálom a tájékon akkor köszi a választ :)

mszabi | 2016-07-09 10:03 Ladis részére

Ha a légkondi kondenzvíz elvezetésére gondolsz, akkor az az én 2006-os évjáratú mazdámnál a jobb első keréknél a a felfüggesztésnél gumiharang tájékán van. Nekem most volt vele probléma, hogy eldugult és feltehetően a csepptálcában megállt a víz és kifolyt a jobb első ülés lábánál.

mszabi | 2016-07-09 09:54

Kedves Fórumozok!
Az alábbi problémám lenne, hátha tud segíteni valaki: 2006-os Mazda 6 2.0 diesel 121 LE, DPF kiszerelve. Kuplung pedál benyomásakor a motor hangosabbá válik, bekopog, ha felengedem kb. 5 másodperc múlva visszahalkul. Ha csak kicsit rálépek úgyanúgy hangosabb lesz, de visszaengedésnél egyből elhakul, mintha fojtaná valami kissé a motort. Alacsony fordulaton főleg hidegen kicsit kerregő hangot ad a motor, egyenletlenebbül jár, de az alapjárat nem ingadozik. Megbízható szerelő kizárta a a kinyomócsapágy, kuplung, lendkerék hibát. Minden át lett rajta nézve (EGR, légtömegmérő stb.), de nem tudták megállapítani az okot.  Volt-e valakinek hasonló problémája?

Ladis | 2016-07-09 09:25

Tisztelt Fórumozók.

Az lenne a kérdésem hogy 2002-es benzines mazda 6-ban hol található a légkondi vizelvezetése?

Válaszokat előre is köszönöm.

balinnyu | 2016-07-08 13:26

Tisztelt Fórumozók!! 

Diesel 143le Dpf szűrős Mazda 6 bontott lambda szondàm van, ha valakit érdekel.

balazs_matyas@hotmail.com

Üdv :Balazs 

k.zsolti | 2016-07-08 08:02

Tisztelt Mazda-Auto!

Tavaly októberben, vásároltam egy 2005.10. havi Facelift-es Mazda 6-os kombit. 1,8-as benzinest, németországi első tulajos autót 80.000 km-rel (szervízkönyvvel és mazda szervizes számlákkal igazolható valós kilóméterrel). Az olajat tertmészetesen rövid időn belül lecseréltettem (5W30). Azóta 8.000 km-t tettem meg az autóval, és több mint 2 liter olajat kellett a napokban rátöltenem. Mi lehet az oka, hogy ennyire eszi az olajat? A motorblokk száraz, egy csepp olaj sincs rajta és a kipifogó sem füstöl. Segítségüket előre is köszönöm. 

KTomi | 2016-07-06 18:52

sziasztok!  2008 as 1.8 (ll szeria), hol tudnek letolteni kezelesi kezikonyvet ? 

MZ74 | 2016-07-06 18:23

Tisztelt Szakértők!

Az alábbi probléma megoldására szeretném kérni tanácsukat:

Az autóm (mazda 6 rf5c 136 le, 2003 évjárat) menet közben (40-50 km-es sebességnél)  megtorpant, a kipuffogón ezen jelenséget követően látható füst is távozott. Második alkalommal már az autó is leállt, újraindítani közvetlenül a leállást követően  nem tudtam csak kb. 3-4 perc elteltével. Az autót szerelőnél műszerre tették, a hibaüzenet kettős volt:

  1. vezérműtengely jeladó hiba
  2. főtengely jeladó hiba

 A jeleadókon mért ellenállás értékek elfogadhatók voltak, azok megfelelően voltak csatlakoztatva, a vezérlésnél rendben volt minden-a szíj, feszítőpatron, illetve a görgők megfelelő állapotban voltak.

Az autó múltjához hozzátartozik, hogy két éve dugattyú, hajtókarcsapágy, főtengely szimering, dugattyúgyűrű, valamint befecskendezők cseréjére, illetve hengerfej felújításra került sor, vagyis az autó motorja darabjaira volt szedve. A befecskendezők – használt – esetében az előírt 13h50a jelű helyett 13h50b jelűek kerültek beépítésre, amik a feltanítást követően működtek.

Tudnának-e valamilyen tanácsot adni, hogy milyen, következő irányban kellene elindulni a hiba valódi okának a feltárása végett.

A válaszukat előre is köszönöm!

Tisztelettel MZ

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó