2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-02-03 08:09 kovi2 részére

Le kellene ellenőrizni az alvázszámot, mert nem ismeri fel a rendszer.

kovi2 | 2016-02-03 08:00

Tisztelt Mazda-autó Szakérték: Szeretnék többet tudni a kiszemelt Mazda6 autóm előéletéről itt gondolok: nagyszervíz,kilóméter,és a légzsák visszahívásról.Az autót ma 11órakkor tudom megvenni, ha addig kapnék valami támpontot az nagy segítség lenneAz autó alvázszáma:JMZGG12R2311411801.Ami hibát észrevettem rajta hogy a légzsák visszajeljő világít bennea . Ennek a javítási költsége mennyi lenne, van-e olcsóbb alternatíva , ha a ülés érzekelő vacakol,és hogy inaktív e ilyenkor a rendszer.Az autó amúgy szép állapotban van.Gazdája szerint garanciába cseréltek rajta sárvédőket vagy íveket,azt nem tudom hogy hiehtő e ilyen.

Előre is köszönöm válaszukat!

mazda-auto.hu2 | 2016-02-02 15:57

Nincs digitális szervizkönyve.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-02 15:54 Adrian1984 részére

Ez az olaj kifejezetten a DPF-es dízel autókhoz van, egy alacsony hamutartalmú olaj, a benzinesbe C3-asat kell tenni.

kaszi86 | 2016-02-02 14:15

Sziasztok, a napokban hozzájutottam egy 2003-as Mazda 6 2.3-as kombihoz 160.000 km-el. Az autó német, én magam is itt élek. Sajnos nem volt lehetőségem elvinni szakszervizbe átvizsgáltatni, úgyhogy csak magamra számíthattam. Novemberben műszakizott, vezérlés, olaj, fékbetét csere történt rajta. Az elhozatal óta körülbelül 200 km-ert tettem eddig meg. A mai nap arra lettem figyelmes, hogy alacsony fordulaton ránt, rángat egy rövid ideig. Ez legfőképp 1-ből 2-be váltás során, amikor egyben épp csak megmozdítom az autót és 2-esben elkezdem a gázt nyomni. Arra gondoltam, hogy ez valamilyen szinten normális, de ugyanezt produkálja, mikor 5. sebességben körülbelül 100 km/h-val csak épp enyhén nyomom a gázt. Szeretnék véleményeket, ötleteket kérni tőletek! (Én benzinpumpára gyanakszom. )

A válaszokat előre is köszönöm!

Jhonyka2 | 2016-02-02 07:21 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a tanácsot, de semmi értelme nem volt,  ugyan azt olvasta ki a Mazda műszer is amit én 4 perc volt ramvertek 6000 Ft öt és azt mondták oxigén szenzor rossz csere 170.000 ért és manuális regeneráció szükséges utána ami további 12.000 plusz a csere munkadija. Semmi esetleges próba a tisztitasra, hát Köszönöm az ilyen mazda kereskedés hozaallasat.  Mazda pécs egyébként. Így most kap az autó egy egr szelep tisztitast első körben mert lehet amiatt is a lassú reagálás ha az sem segít akkor oxigén szenzor tisztítás és utána dpf regeneralas manuálisan.

toth0413 | 2016-02-01 23:28

Tisztelt Mazda-auto! Szeretném az autómat leinformálni ha lehetséges!

Az alvázszám : JMZGG148231146008

A jelenlegi kilóméter 195000 

Előre is köszönöm 

Adrian1984 | 2016-02-01 17:57

Kedves Mazda-Autó Szakértők!

Motorolajjal kapcsolatosan lenne egy kérdésem Önökhöz. Egy márkaszervizben (alföldi megyeszékhelyen található) megvásárolt, és vásárlás után ott is karbantartott Mazda6 benzines 1.8-as autó (2004) esetében a márkaszerviz 5W-30 C1 tipusú motorolajat használt a cseréhez, konkrétan Castrol Magnatec márkájút. Tudom, hogy ahány márkaszerviz, annyi féle olaj lehet használatban, de felmerült bennem a kérdés, hogy jó-e egy benzines autóhoz a C1 variáns? Úgy tudom, ez dizelesekhez van… Köszönöm szépen a választ!

mazda-auto.hu2 | 2016-02-01 15:08 BedEni részére

Mi az elmúlt 20 évben nem találkoztunk ilyennel, nyilván valamelyik alkatrész gyári hibás, amiről az Ügyfél nem tehet. Zakaréké is régi szerviz, így biztosan van tapasztalt és hozzáértő Mazda szerelőjük.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-01 15:03 ali53 részére

A diagnosztikai csatlakozóhoz menő kábelköteget kell átnézni, ott lehet valami hiba.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó