2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-02-01 15:00 kokenyendre részére

Nincs digitális szervizkönyve, de a garanciális rendszerben található bejegyzés szerint lehet ennyi benne.

2003.02.25-én helyezték forgalomba Németországban, és 2008.02.14-i az utolsó bejegyzése, és akkor még csak 26.661 km volt benne.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-01 14:53 kos19880409 részére

Tudjuk postázni a nagynyomású szivattyú szelepét, bruttó 46.500.-Ft + postakültség. Megerendelést a garai@mazda-auto.hu címre kellene küldeni, egy alvázszámmal.

ali53 | 2016-02-01 14:15

Segítséget kérnék a közösségtől és természetesen szakértőnktől.

2004/11 dízel 6-osomban egyik pillanatról a másikra kigyulladt elinduláskor a Check Engine, a Break és az ABS lámpa. Ugyanakkor nem mutat a vízhőfok mérő sem, valamint a kilométeróra és a fordulatszámmérő. Nem megy a biztonsági öv bekötésére figyelmeztető csipogás sem. Nem kommunikál a számítógéppel sem, így hibakódot sem lehet lekérdezni. Egyébként normálisan működik motorikusan és fékileg is.

Ötlet? Köszi előre is!!!

kos19880409 | 2016-02-01 13:58 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a választ! Igen sajnos az a pumpa ment tönkre…. és sajnos sehol nem találok ilyet … tudnátok esetleg segíteni hogy honnan lehet beszerezni és mennyibe kerül?

kokenyendre | 2016-01-31 19:40

Tisztelt Mazda autó!

Szeretnék egy Mazda 6-t leinformálni ha lehetséges.

Az autó alvázszáma: JMZGG14F231147461

Az autóban elméletileg 98000 kilométer van.

Előre is köszönöm a segítséget.

Pityke71 | 2016-01-30 20:20 3dsurround részére

Szia!Nekem is ez a gondom,leírnád hogyan csináltad meg?

 

“Sziasztok! Ma lettem figyelmes egy problémára , miszerint a vezető oldali konzolról nem tudom vezérelni az elektromos ablakokat.”

BedEni | 2016-01-29 13:47

Kedves Hozzáértők!

A véleményetekre lennék kíváncsi: 
Kb 1,5 hónapja furcsa fémes hangot (mintha két nehéz fémdarabot lassan egymáshoz nyomva csúsztatnánk össze) hallottunk minden alkalommal ha hosszabb állás után 1-esben felengedtem a kuplungot (6hónapos M6, 2.0 diesel). Az első kötelező szervízkor (sajnos a méltán hírhedt debreceni Autóméry-ig jutottam el a ceglédi szervíz helyett) a szervízvezető majdhogynem kiröhögött (pedig sikerült pridukálni a hangot), hogy miért zavar engem ez a hang, az ő mazdája is csinál néha ilyet, ezzel nem kell foglalkozni. 3 hete a zakarnál azt mondták fékpofa kopás, de nem vészes. A hang viszont azóta fokozódott és enyhén rázott az autó így kedden újra visszament a kicsike ceglédre azóta ott pihen és már meg is rendelték hozzá az új kettős tömegű-t… 
A kérdésem: MIT nem csináltam jól? Mert ez tuti nem normális egy 6 hónapos autónál. :(

mazda-auto.hu2 | 2016-01-28 17:35 Tibko12 részére

Bruttó árakat adok: -távvezérlő 99.060.-Ft

                               – vízpumpa 48.770.-Ft

                               – kipufogó + cső 17.400.-Ft    

Reggeltől zárásig kész van.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-28 15:21 louiking részére

Mi a Castrol 5W-30 C1 olajat használjuk ebbe a típusba, de az a fontos, hogy C1 jelű legyen (alacsony hamutartalmu) az 5W-30-as olaj, és lehetőleg ismert márkájú. Egyébként a Castrolnak 2.378.-Ft+ÁFA literje.

Üzemanyagszűrőt majd 240 ezernél kell cserélni hivatalosan.

louiking | 2016-01-28 12:03 mazda-auto.hu2 részére

Elnézést,disel motor

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó