2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-12-17 17:44 kos19880409 részére

Lehet, hogy a fejben (a kis pumpánál) egy szelepnél valami kis piszok beragadt, és ott elengedi az üzemanyagot. De ez nem szedhető szét, ezért a csere előtt ki kel zárni a többi hibalehetőséget. Első a fej és tank közé berakni egy visszacsapó szelepet, és ha utána nem csinálja, akár maradhat is a szelep, de átrakható a fej másik oldalára, és ha akkor újra elengedi, akkor lehet cserélni.

mazda-auto.hu2 | 2015-12-17 17:33 robeg32 részére

Elképzelhető, hogy szorul a csúszka, az szokott ilyet okozni.

robeg32 | 2015-12-17 06:49 alk3sh részére

De sajnos érezhetöen elölröl jön, még a fékpedàlon is érezni ,hogy remeg.A nyàri ill. a téli gumiknàl /màs- màs felnivel/ is ezért a felnit kizàrnàm. Viszont nagyobb fékezésnél annyira nem. Ezért a fékebetétet ill. a féktàrcsàt is kizàrtam màr ...3000km utàn szép lenne ,ha egy Brembo tàrcsa ütne, ->és nem fékeztem el a fékeket...Szoval most vagy szilent /kölsö kerékoldali also ,vagy felsö - "szerencsére" mivel ez egy Mazda 6 GH -2008 - ezért nem lehet csak lengökarral együtt cserélni az alsot->db-ja kb100E ft vagy féltengely, ami szintén nem olcso moka. Viszont most voltam vizsgàn...ausztriàban mivel osztràk renedszàmos és ahol a vizsga nem olyan mint a magyar.... és semmit se talàltak pedig  nézegették söt pajszerral probàlgattàk az also kerék oldali szilenteket. Ezàltal most egy kicsit tanàcstalan vagyok.

kos19880409 | 2015-12-16 20:08 mazda-auto.hu részére

Még sajnos mindig nem tudom pontosan mi a probléma, de ha azt a kis pumpát ami a gázolajszűrő felett van benyomom vagy 30 szor akkorra kb teljesen felkeményszik ugy 2 tekerésre beindul.... lehet hogy annál a pumpánál engedné el a nyomást? vagy máshol engedné el a nyomást? menet közben semmi hibát nem produkál.

alk3sh | 2015-12-16 13:32 robeg32 részére

remegő kormány nem biztos hogyelölről jön... nekem a jobb hátsó felnim kapott egy ütést görgőzni kellett s akkor szűnt meg a remegés, igaz nekem mindig remegett nem csak fékezéskor, érdemes lenne arra felé is megvizsgálni

robeg32 | 2015-12-16 12:36

Tisztelt Mazda-Autó

Remegö kormàny témakörben szeretnék segitséget kérni. Koràbban màr irtam, hogy fékezésnél nagyobb temporol remeg a kormàny ill. 120-130 feletti temponàl. Azota kicseréltem az also lengökar 2 hàtso szilentjét, a kormànyösszekötöket /elsö-hàtso pörvédövel/, kutyacsontokat , kapott uj gumikat centirozott felnivel ill brembo féktàrcsàt ill brembo fékbetétet.Ill még a féknyereg csuszkàk is cserélve lettek. Toväbbra is ràz a kormäny. Lehet, hogy az also ill. a felsö lengökart kellene kicserélnem minden szilentjével?Üdv Gàbor

bezeke | 2015-12-16 08:22 ali53 részére

Köszönöm már sikerült vennem!

mullerjanos51 | 2015-12-15 19:12

Tisztelt Mazda-Autó!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy 2008. évjáratú (11. havi) Diesel Mazda6 típusú autóhoz tudnának-e PDF formátumban magyar nyelvű használati utasítást küldeni?

Alvázszám: JMZGH19D601143536

Segítségüket előre is nagyon köszönöm!

Tisztelettel:

 

mullerjanos51

mazda-auto.hu | 2015-12-15 11:55 tomasso részére

Olyan számú vezeték kell hozzá, mint ami a befecskendezőn van. Gyakorlatilag azt adnia kéne a befecskendezőhöz. A gyári új rendelhető, min.10 napos szállítási határidővel, ára bruttó 21.241.- Ft/db

mazda-auto.hu | 2015-12-15 11:37 man200 részére

Elég csak az ülésfoglaltság érzékelőt cserélni, bontottat nettó 30.000.- Ft-ért tudunk küldeni beépítési garanciával. Rendeléshez alvázszám szükséges

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó