2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 11:24 Morzsi007 részére

Nem kell bele 100-as benzin. Egyébként egy szenzor folyamatosan figyeli az égést, és az üzemanyag változása esetén is az optimális keveréket adja be.

arsenaljee | 2015-12-04 11:11

Tisztelt Mazda Autó!

Következő kérdésem lenne, 2011-es, 2.2 129le, dízel 6-osban láncos vagy szíjas a vezérlés? 200.000 km-nél miket kellene cserélni az autóban? Önökhöz mennyivel előtte kell bejelentkezni egy átvizsgálásra?

mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 10:53 alk3sh részére

Ha a váltó és motortartó bak rendben van, akkor valószínű a kettőstömegű lendkerék. Erre az akció menüpontunkon vannak árak is.

mpasztor85 | 2015-12-04 10:49 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a választ!

Ha minden jól megy, kedden tudom elhozni az autót. A km-re nem emlékszem, a hirdetés pedig már nincs fent. Ha nálam lesz az autó, akkor megnézem és megírom pontosan. Egyébkén közel 200.000 km rémlik, hát őszintén  szólva én neccesnek érzem ezt az értéket.

 

mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 10:48 galjano részére

Nem jelzi.

mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 10:45 Akos1994 részére

Lehet kettőstömegű lendkerék, motortartó bak, de igazából látni kellene az autót.

mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 10:43 bal700 részére

Először az akkumulátort kellene megmérni, hogy jó-e, illetve hogy a generátor rendesen tölt-e.

Ha ezek jók, az üzemanyagrendszer tömítettsége a következő, az is okozhat ilyen tüneteket.

mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 10:36 mpasztor85 részére

Azutolsó szervize 2010. 07. 04-én volt, addig végig szervizelték. Ha kapok egy kilóméter állást, megírom, hogy reális, vagy sem.

Láncos a motor, nem kell benne vezérműszíjat cserélni.

Morzsi007 | 2015-12-03 11:37 alk3sh részére

Köszi a választ!

alk3sh | 2015-12-03 09:58

Az a jelenség hogy bármely fokozatban ha gyorsítok az adott fordulatszámtól függetlenül rángat egyet a motor az mire utalhat?

Ez előfordul 2.-6. fokozatig szinte mindegyiknél, de csak amikor konkrétabb gázadást csinálok, 1 sec sem az egész után minden tökéletes... nem kell hogy váltás után elég ha csak utolérek valakit s motorfékkel lassulok, majd odalépek s akkor történik..

sajnos nem igazán tudom merre induljak el a témában... van valakinek hasonló tapasztalat vagy esetleg tényleges megoldás irányára utaló javaslata?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó