2024. November 26. Kedd - Virág
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
Luddo | 2015-12-09 14:46
Kedves Mazda autó!
2005 mazda 6 diesel 2.0 136 le a Klíma csapágynak illetve tárcsának lehet e bizonyos fordulatszámtól rezgése ami fura hangot ad illetve rezonanciát okoz? kb 2000 től kezdi el.
mazda-auto.hu2 | 2015-12-09 14:21 Wirthg részére
Valószínű, hogy a Webasto kályha szaga, ami 7 fok alatt indul be.
mazda-auto.hu2 | 2015-12-09 14:18 bereznyak részére
A turbó szabályozó vákumkört kellene végignézni, illetve a turbónyomás érzékelőt ellenörizni.
A tempomat nem opkoz ilyet.
Wirthg | 2015-12-08 22:28
Tisztelt Mazda Auto!
A tulajdonomban van egy Mazda 6 2006 os évjárat Diesel Sportkombi 143le.
A kérdésem a következő lenne
A motor beinditása után a légtérben lehet enyhén koromszagot érezni.
Tudna valaki segiteni mi lehet egyáltalán?honnan jön?
Köszönöm a segítséget előre is.
bereznyak | 2015-12-06 20:03
Tisztelt Mazda Autó, Kedves mindenki.
Mazda 6-om és én az alábbi problémákkal küzdünk. (2006-os 2.0 D, 121 le, DPF)
Autopályán 130-al tempomattal haladva, az autóból elfogy az "erő".
Korábban hibajelzéssel. (Nyíregyházi Mazda szalonban légtömegmérő hibát állapítotak meg, melyet cseréltünk is), de a mai nap újra "élvezhettem", de most hibáajelzés nélkül. Az autó leállítása és újraindítása után az erő visszatér.
Több szakember is a turbófeltöltőre gyanakodott korábban, de ezt kitakarították, és beállították. Másik "ötlet" az E.G.R, szelep elkoszolódása volt, de az is tisztítva. DPF szürő értékei is rendben.
Kérdésem, hogy valaki járt már hasonló cipőben és ha igen mi volt a megoldás, valamint a tempomat okozhat-e hasonló hibajelenséget? (Tempomat nélkül nem fordul elő a hiba... )
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv mindenkinek!
nazso1 | 2015-12-05 08:24
Hi! M6 143d 2006-os sportlinehoz mennyiért lehet injektort szerezni? Köszi.
Fecó | 2015-12-04 12:50
Csupán csak jelezném,Varga úr bizonyára emlékszik.
Vettem bontott,de gyári,és jó BCM modult,Pesten,a Dél utcában, 2006-os,F/L M6-hoz,és szerencsémre kaptam is rögtön,egy akkor bontott Hatosból,35.000ft +áfa volt,(így nem kelett az újjat venni 100.000ft környékén),és még 43.000ft volt a javítás,és kiépítek az árban,1 védelmet is,nehogy leégessem megint,1 hibás utánfutóval,esetleg rosszabb történjen..! :)
Eddig ok a Hatos..! :)
mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 11:39 arsenaljee részére
Láncos, és a Mazda műszer megadja a láncnyúlás mértékét, így csak ha szükséges a csere, akkor kell hozzányúlni.
Egy héttel előtte kellene bejelentkezni, a normál szervízhez képest csak a váltóolaj csere jön ilyenkor, ha nincs gond mással.
mpasztor85 | 2015-12-04 11:31 mazda-auto.hu2 részére
Nagyszerű! Akkor megnyugodtam! :) Köszönöm a segítséget!
mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 11:26 mpasztor85 részére
Reális a 200 ezer.