2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Új Mazda3, okostelefon, web...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda2, Ford Fiesta teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
alk3sh | 2015-12-03 09:53 Morzsi007 részére
Mymazda
személyesen bemész egy hivatalos kereskedőhöz s ott a kocsi papírjaival s a sajátoddal tudsz regisztrálni. Mivel telefonon nem adnak ki infót. Vagy elkéred előző tulaj hozzáférését...
Morzsi007 | 2015-12-03 08:47
Tisztelt Mazda-autó!
2008-as autó már támogatja a 100-as benzint? Úgy tudom, időközönként csinál egy próbát a rendszer és az üzemanyaghoz állítja a gyújtást.Régebbi autóknál ami csak max 95-re van tervezve, teljesítmény szempontjából felesleges elméletileg.
A másik kérdésem, hogy a Mymazda szolgáltatásba, hogy tudok belépni, használt autó esetén(nem én regisztráltam). Nem tudom a regisztrált e-mail címet és a jelszót sem.
köszönöm az infót.
galjano | 2015-12-02 17:05
Tisztelt Mazda-autó!
Már egyszer megköszöntem válaszukat, de felmerült bennem az a kérdés, hogy a nagynyomású szivatty szelepének meghibásodását nem jelzi a motordiagnosztika? A hirtelen leállás jelenségét melegebb körülmények között is produkálta, hibajelzés nem jött.
Előre is köszönettel és tisztelettel
Gál János
Banesz | 2015-12-02 16:27 volvofl részére
Akos1994 | 2015-12-02 12:59
bal700 | 2015-12-02 12:18
Tisztelt Mazda-autó!
2003 mazda 6 136Le 185ezer, mostanában furcsa jelenséget produkál:
ha áll pár napot az autó (mindegy h kint vagy garázsban) elsőre nehezen indul el, ill csak másodszorra indul el (benyomott kuplunggal indítva ott érződik valami kattanás ilyenkor, illetve a motortérből egy sziszogo suhogó hang ) ezután minden működik jól és szépen :) ha naponta használom a kocsit elmúlik 1 hétig elő sem jött, ismét állt az autó 2-3 napot és újra előjött a jelenség, nem indult elsőre, vagy indításnál leállt vagy csak 3x ra, és kuplungnál kattanás és sziszegő hang a motortérből. Így nem tudom szervizbe elvinni mert 2 napja megint jó :) Mi lehet ez?
Köszönöm válaszukat!
mpasztor85 | 2015-12-02 12:02
Tisztelt Mazda-autó!
Egy 2006-os Mazda6 2.3 vásárlása előtt állok. Az autó természetesen külföldről behozott. Kérdésem/kérésem az lenne, hogy tudnának bármilyen információval szolgálni az autóról (utolsó szervíz, akkori km, vezérlés volt-e, ha igen mikor volt cserélve, stb...)?
Alvázszám: JMZGY193671450491
Előre is köszönöm válaszukat!
galjano | 2015-12-01 16:48 mazda-auto.hu2 részére
Nagyon szépen köszönöm az információt.
Gál János
mazda-auto.hu2 | 2015-12-01 16:29 galjano részére
Első körben az üzemanyag szűrőt kellene kicserélni, ha attól nem lesz javulás, valószínű, hogy a nagynyomású szivattyú szelepe lesz cserés.
Nincs ilyen vezérlőelem.
mazda-auto.hu2 | 2015-12-01 16:25 arsenaljee részére
Nem normális, a turbó se hidegen, se melegen nem adhatna hangot.
Szakemberrel meg kell nézetni, hogy honnan jön a hang.