2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-12-01 16:23 kacel részére

Meg kell nézni, hogy a termosztát, vagy a hőmérséklet jeladó a hibás.

Igen mindegyik Magyarországon forgalombahelyezett dízel Mazda 6-ban benne van a Webasto kályha, ami ha nem indul valószínű csak blokkolt.      A blokkolás törölhető.

balinnyu | 2015-11-30 19:06 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt Mazda-autó!!

Nagyon szépen köszönöm, az izzóval kapcsolatos válaszukat :) !! Esetleg,ha megoldható, a folyadékokkal kapcsolatos kérdésemre is tudnának némi információval szolgálni ?? 

Köszönettel : Balázs

mazda-auto.hu2 | 2015-11-30 15:12 bali részére

Rizs izzó.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-30 15:11 barlang részére

Szakszervízbe kell vinni a fogyasztás miatt, mert magas.

A szervízkönyve rendelhető a benko@mazda-auto.hu címen.

Ára 3.200.-Ft+ÁFA + postaköltség.

A postaköltség utánvéttel 1.760.-Ft utalással 1.170.-Ft.

 

mazda-auto.hu2 | 2015-11-30 15:06 SokadikZsolt részére

Igen reális.

arsenaljee | 2015-11-30 13:02

Tisztelt Mazda-Autó!

2011-es, 2.2 - 129 lóerős mazda 6-osom van. Észrevettem, hogy hideg motornál a turbó bitang hangos, természetesen nem használom magas fordulaton hidegben max 2000-es fordulat, de ugye a turbo bekapcsol már 1600-as fordulat körül. Kérdésem az lenne, hogy ez normális ez a hangosabb működés hidegben vagy a turbo kezd meghalni a kocsiban? most 210.000 km van benne, meleg motornál nem hallani semmi furcsa hangot.

galjano | 2015-11-30 12:07

Tisztelt Mazda_Autó!

Nagyon érdekes dolgot produkál 2004-es Mazda 6 2.0 cd sport te autóm. Az alapjárattal már régebb óta voltak apróbb gondjaim, de amí meleg volt ez nem okozott komolyabb gondot. Az alapjárat hidegen nem colt egyenletes, de a motor nem állt le.

Most hogy bejött a hideg (tegnapelőtt 0 fok körüli hőmérséklet) a motor leállt indítás után, lehetett vele menni, de nem volt ereje, alacsonyabb fordulatnál leállt, hosszas indítózásra indult újra. Hazafelé jövet sikerült beállítani kb 1500-as fordulatot, úgy elment, de megállásoknál leállt. 

Amint a külső hömérséklet kissé melegedett a hibe enyhült, de az autó nem volt tökéletes, de azért sikerült hazajönni vele.

Ma reggel a garázsban idítva, és a külső melegben (14 fok) működik rendesen, az apróbb hideindítási problémákkal.

Kérdésem az lenne, hogy van-e olyan vezérlőelem az elektronikában, amely a külső hőmérsékletet érzékeli, és befolyásolja a rendszer üzemanyag ellátását, a gyanúm az, hogy ezzel lehet probléma.

Kérem írjanak E-Mailt, ha további részletekere van szükségük.

Köszönettel

Gál János

Sopron

kacel | 2015-11-29 22:51

Sziasztok! 

Nekem városban ha nem nagyon taposom kb 7-8 liter. Városon kívül 5,3 - 6,7 liter persze csak nyugodt vezetés mellett! Ha nagyon kergetem akkor városban 9-10 liter, kinnt 7-8 között! Ezt a kijelző írja ki, de nagyjából valós lehet! A fűtésnél érdekes hogy 3 fok körűl kezd jól jobban fűteni! Afelett csak langyos szellőcske van! Nekem még a kijelzőm rosszalkodik néha, ha rázósabb az út, de ha leveszem majd vissza adom a gyújtást akkor helyre jön! 

 

Üdv! 

bali | 2015-11-29 20:22

Tisztelt Fórumozók!! 

Azt szeretném kérdezni,hogy 2006-os mazda 6-os kombiba milyen helyzetjelző és rendszámtábla világíts izzó szükségs! köszönettel :Balázs

pusi65 | 2015-11-29 12:59 Luddo részére

Nem. Kevesebbet mutatott, mint a valós. Kalibráltam és utána kb azt mutatja, amit ténylegesen fogyaszt. Hidegben a kályha által fogyasztott dízel nem jelentkezik a kijelző adataiban.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó