2025. Január 20. Hétfő - Sebestyén

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-11-25 10:05 szucsfe részére

 Reális vagy sem? Valójában nem tudom, mit lehetne erre válaszolnom.  Ez 310000,-Ft szemben a mi 296000,-Ft-unkkal. Tehát hiába magasabb a munkadíj, összességében a mi ajánlatunk olcsóbb. Mi hivatalos Mazda márkaszerviz vagyunk 18 éve. Havi szinten is igen magas költség a diagnosztikai berendezések naprakészen tartása, illetve a műszaki háttérinformációk elérhetőségének fenntartása, így munkadíjban nem tudunk versengeni egy jóval kisebb rezsi költséggel dolgozó független műhellyel. Gyorsaságban, tapasztalatban, és szakszerűségben viszont igen. Persze lehet azt mondani, hogy pl. egy kuplungcseréhez nem kell nagy tudás, de vannak olyan jellegű problémák, melyeket viszont az előző mondatban említettek miatt más, csak jóval nagyobb munkával, anyagi ráfordítással tud esetleg megoldani, vagy nem, és végül hozzánk fordul, de addigra már sok pénzt kidobott feleslegesen az ablakon.

 

szucsfe | 2014-11-25 06:12 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a válaszát!

Nekem a környékbeli legjobb ajánlat 285.000 Ft -os anyagköltség + 25.000 Ft -os munkadíj. Ez Ön szerint megfelelő, reálisnak tűnő ár? (nem szakszervíz, csak egy hivatalos szerelő műhely)

BZ | 2014-11-24 22:35 pusi65 részére

azt a "Mennyire megbízható a Mazda 6?" alá írtad, ahol szintén szerepelt ugyanez a kérdés. :) Egyébként egyetértek.

pusi65 | 2014-11-24 21:33 Kacat részére

 Hát én is írtam neked egy részletesebb tanácsot, de valamiért eltűnt innen. Valaki kitörölte? Meglehet,hogy a valóságot leírva sértettem valakinek at érdekeit. Hm. Biztos üldözési mániám van :))

littlerock79 | 2014-11-24 21:04 Kacat részére

 A dízel esetleges költségei:

- kettőstömegű lendítőkerékcseréje: kb 300.000

- turbó: 100.000-150.000 huf

- tüzelőanyag ellátó rendszer 40.000- határ a csillagos ég...

Ha rendes 1.8-as benzinest találtok, azt kell megvenni, rendberakatni a fékeket, mert hajlamos a berohadásra, rendes alváz- és üregvédelmet adni neki, aztán használni amíg lehet...

A dízel esetében sajnos ott lóg az autó vételárával akár megegyező karbantartási, javítási költség 10.000-50.000 km-en belül is egy 11-12 éves autó esetében, és ez általánosságban is igaz, nem csak a Mazdára... Városban ez is eszik 7-8 litert, ha sok a hidegindítás... Ha valaki eladja az nem köti a vevő orrára, hogy pl. a turbó már csipegeti az olajat. Ki lehet fogni jó vételt, de nagyon óvatos lennék

Kacat | 2014-11-24 15:27

  Kedves Fórumozók!

 

Segitséget illetve tanácsot szeretnék kérni tőletek. Apummal szeretnénk egy 2002-2003 évjárat körüli Mazda 6 kombi dízel autót vásárolni. Számunkra teljesen ismeretlen sajnos az auto. Melyik tipusú dízel motort szabad megvenni illetve melyik megbízhatóbb. Mire ügyeljünk vásárláskor? Mindennapi használatra szánjuk de nem hosszútávú utakra inkább csak városi illetve kb 100km-es körzetben járkálunk. Segítségeteket előre is köszönöm 

istrab | 2014-11-24 14:45 majdnemmérnök részére

 Szia!

 

Köszönöm a válaszod, levettük a szíjat, de szemmel látható sérülés nem volt rajta látható. Nekem nem tipikus "ékszíj" hangja van, inkább olyan mindha valami fogaskerék kerregne...

istrab | 2014-11-24 14:29 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a visszajelzést.

 

Klima kuplungját hogyan kell ellenőrizni?

A nyári klimafeltöltésnél azt ellenőrizték, hogy a klíma megfelelően kapcsol be és ki, megelelően hűt.

 

Inkább a főtengely ékszíjtárcsája, ill. a generátor felöl jön a hang mint lentről...

Az egyik szerelő az ékszíjfeszítő elemre alapjáraton ráfeszített, akkor a hiba megszűnt, ha az előfeszítést visszavette, előjött. Javaslatára a feszítőelemet megolajoztuk, de a hang ugyan halkabban, de megmaradt...

 

A szíj egyeletesen fut a görgőkön, a feszítőelemen, a tárcsákon, szemmel láthatóan nem ütnek a tárcsák ill. a szíj is feszes.

 

Üdv.

 

majdnemmérnök | 2014-11-24 14:29 istrab részére

 Szia!

 

Nem tudom a hosszbordás szíjat cseréltétek-e,de nekem hasonló problémám volt a szíj hornyaiba beleverte a nagyon apró kavicsokat.Ez mindig ha a tárcsához ért csikorgott nagyon.Le kellene venni a szíjat és kifordítani ha van benne kavics vagy bármi azt szabad szemmel is látni lehet.Én először kipiszkáltam de nem lett tökéletes,vettem egy új szíjat azóta csend van.Sok sikert!

 

mazda-auto.hu | 2014-11-24 14:03 wereb részére

 Négy az egybe csövekből álló kiömlője van a benzineseknek, nem öntvény. A szívó benzinesek hangja valóban utolérhetetlen tud lenni. Legutóbb a TC-n aléltak el egy Civic mérésekor.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó