2024. November 28. Csütörtök - Stefánia
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-12-01 14:14 Norebee részére
Nyomásadatokkal nem szolgálhatok, de 28000,-Ft-ért mi sem tudunk mennyiségszabályzó szelepet rendelni. Nálunk 46000,-Ft.
mazda-auto.hu | 2014-12-01 14:05 adam0325 részére
A kulcs folyamatos jeladójának teljesítménye csökkenhetett. Gyárilag nem javítható, de egy elektroműszerész esetleg képes lehet megjavítani.
mazda-auto.hu | 2014-12-01 13:56
Nincs digitális szervizkönyv, és a Mazda vezérlőegységek nem tárolják az autó futásteljesítményét, így nem olvasható ki a diagnosztikai műszerrel.
mazda-auto.hu | 2014-12-01 13:52 Nono részére
Diagnosztikai vizsgálat szükséges.
Bela76 | 2014-12-01 10:22 _JOE_ részére
Szia Joe!
Én épp most szereztem be egy 2004-es 1.8-ast külföldről, nagyon szép állapotban.
Én csak az 1.8 és 2.0-sokat néztem amúgy, úgy gondolom a 2.3-asra nincs nekünk szükségünk.
Itthon én sem találtam ezekből elérhető áron megfelelő állapotút, de kint sikerült.
Sokat nézegettem és vacilláltam, hogy honnan, hogyan és milyet vegyek.
Ha kíváncsi vagy rá, szívesen megosztom a tapasztalataimat.
Küldj egy emailt a vamosa76@gmail.com-ra, és megadom a számom.
Üdv: Béla
szucsfe | 2014-12-01 06:06
Tisztelt Szakértő, tisztelt Fórumozók!
Tegnap este az autómon (Mazda6, 2003 -as, 2.0D, 121Le) kigyulladt a motor hibajelző. A hibakód a P0302, második henger égéskimaradás volt. Ki lett törölve, de újra visszaírta. A második hibatörlés után már nem jött vissza. Az autón nem tapasztalok semmi rendelleneset.Mi lehet ennek az oka? Lehet rossz üzemanyag, vag esetleg a SPURI, ami bele lett öntve? Vagy esetleg a 10-15 perc egy helyben történő járatás? Van esetleg valakinem ötlete, tapasztalat?
A válaszokat előre is köszönöm!
Norebee | 2014-11-30 21:51
adam0325 | 2014-11-30 20:58
Tisztelt Mazda-autó
Key less go kártya problémám lenne. 2 db van az autómhoz és az egyik azt produkálja, hogy motor leáll, ajtó bezár után nem adja a csippanó hangot, hogy magától bezárja az ajtókat. Az ajtón lévő kis gomb sem zárja az autót. Viszont, ha megynyomom a kártyán lévő lezáró gombot, teszi a dolgát, de magától nem. Megvolt az elemcsere, nem segített.
A másik kártyával, amit tartaléknak használtam hibátlanul működik.
Mi lehet a baj, valami forrasztás a kártyában elengedett, vagy mi lehet? Nagyon szét se lehet pattintani, úgy össze vannak forrasztva.. :(
adam0325 | 2014-11-30 20:40 Nono részére
Szia, nekem egy 2.0D van CDH GT állófűtéssel. Itt olvastam én is, hogy az állófűtés az inkább motor előmelegítő ( 7 fok alatt automatán kapcsol) és az szokott füstölni, de akkor már ha ezt produkálja akkor ajánlott kitisztittatni, és azért is durroggat mert eltömődött az évek során. A fogyasztás növekedés télen, kályhás modelleknél nem hiba. Remélem segítettem. Üdv!
Fecó | 2014-11-30 16:14 manhalter részére
Nincs mp3.
Nem kell nullázni a 136Le még(de ajálott 10.000km-nél a csere).
Nincs Dpf,csak 2005 nyarától kb.