2025. Március 15. Szombat - Kristóf
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Jön az E10
Mazda3 MPS motor új szerepben.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
alk3sh | 2014-11-10 15:26 mazda-auto.hu részére
Ahh jogos kimaradt a 9-es :)
jmzgh19d601161938
takacs_sz@t-online.hu
Köszönöm!
nagyand | 2014-11-10 14:25 mazda-auto.hu részére
Köszönöm válaszukat!
Kérhetnék egy árajánlatot, hengerfejtömítés KÈSZLETRE és a befecskendezö alátét készletre? (illetve az esetleges egyéb tömítésekre amit szükeges cserélni a megbontás során és nem tartalmazza a készlet)
Valamint egy olajteknö tömítésre (ki szeretném tisztítatni a olajszívattyú szüröjét is ha már a befecskendezö alátétek ki lesznek cserélve)
Elöre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-11-10 14:10 alk3sh részére
Egy karakterrel rövidebb a megadott alvázszám.
mazda-auto.hu | 2014-11-10 14:07 nagyand részére
Elsősorban befecskendező alátétre, és/vagy szelepszár szimering hibára lehet gondolni.
mazda-auto.hu | 2014-11-10 13:56 fecohonda részére
Nem szétszedhető a kulcs, így az azonosító szénlapot sem lehet áttenni egy másik kulcsba. Esetleg a régi kulcs fejét a lehető legkissebbre faragva (nem megsértve az jeladót) talán elfér egy bicska kulcsban. Ez az évjárat még nem koromszűrős, így erős gyorsításnál füstölhet még akkor is, ha minden rendben van. Közvetve fekete füstöt is okoz ha például tömítetlen a henger a befecskendező alátétek áteresztése miatt. Voltak cserélve. Ha rossz az EGR, az is lehet, mert gyorsításnál nem működhetne. A szervórendszer is "kophat", de egy olajcserével érdemes próbálkozni. 215/45R17 a gyári gumiméret a 17x7 collos felnire.
mazda-auto.hu | 2014-11-10 13:40 monguzka részére
Valószínűleg ki kell takaríttatni.
mazda-auto.hu | 2014-11-10 13:40 Pherry részére
Nincs egyéb benzinszűrő az autóban.
alk3sh | 2014-11-10 12:47
Tisztel Mazda autó!
Ismerősöm érdeklődik a jármű iránt el tudná küldeni az infókatróla amennyiben van?
jmzgh19d60116138
takacs_sz@t-online.hu
köszönöm!
nagyand | 2014-11-10 08:18
Tisztelt Mazda-Autó!
2003-as Mazda 6, 136LE Diesel autóm elkezdte csipegetni az olajat.
Az autóban 292.000 km van. 15.000 kilóméterenként olajcsere, olajszürö, üzemanyagszürö és levegöszürö rendszeresen cserlélve van.
120 és a 240 ezres vezérlés cserén és a kettöstömegü lendkeréken kívül még semmi nem volt cserélve a motorban, megbontva sem volt.
Viszont most elkezdte csipegetni az olajat ami annyit jelent, hogy 1500-2000 kilóméterneként 4-5 decit utána kell töltenem.Valamint a reggeli indításnál egy kék füstöt produkál. Menet közben már nem füstöl. (Kizárólag csak több óra állás utáni beindításnál kék füstel indít majd pár másodperc után már nincs kék füstje.)Üzemanyag fogyasztásban és teljesítményben nem vettem észre változást a korábbi állapothoz képest.
Az lenne a kérdésem, hogy milyen irányban érdemes elindulni a hiba forrás keresésben vagy van-e valami tipikus hiba ami ezt a jelenséget produkálja (indításnál kék füst és olajfogyasztás) ?
Válaszukat és segítségüket elöre is köszönöm.
fecohonda | 2014-11-08 21:38
Szia! Aez Phoenix alufelnimre ami 17" milyen méretű gumit vegyek ami tuti jó rá? Köszönöm!