2024. November 29. Péntek - Taksony

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


alk3sh | 2014-11-10 15:26 mazda-auto.hu részére

 Ahh jogos kimaradt a 9-es :)

 

jmzgh19d601161938

 

takacs_sz@t-online.hu

Köszönöm!

nagyand | 2014-11-10 14:25 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszukat!

Kérhetnék egy árajánlatot, hengerfejtömítés KÈSZLETRE és a befecskendezö alátét készletre? (illetve az esetleges egyéb tömítésekre amit szükeges cserélni a megbontás során és nem tartalmazza a készlet) 

Valamint egy olajteknö tömítésre (ki szeretném tisztítatni a olajszívattyú szüröjét is ha már a befecskendezö alátétek ki lesznek cserélve)

 

Elöre is köszönöm!

 

mazda-auto.hu | 2014-11-10 14:10 alk3sh részére

 Egy karakterrel rövidebb a megadott alvázszám.

mazda-auto.hu | 2014-11-10 14:07 nagyand részére

 Elsősorban befecskendező alátétre, és/vagy szelepszár szimering hibára lehet gondolni.

mazda-auto.hu | 2014-11-10 13:56 fecohonda részére

 Nem szétszedhető a kulcs, így az azonosító szénlapot sem lehet áttenni egy másik kulcsba. Esetleg a régi kulcs fejét  a lehető legkissebbre faragva (nem megsértve az jeladót) talán elfér egy bicska kulcsban. Ez az évjárat még nem koromszűrős, így erős gyorsításnál füstölhet még akkor is, ha minden rendben van. Közvetve fekete füstöt is okoz ha például tömítetlen a henger a befecskendező alátétek áteresztése miatt. Voltak cserélve. Ha rossz az EGR,  az is lehet, mert gyorsításnál nem működhetne. A szervórendszer is "kophat", de egy olajcserével érdemes próbálkozni. 215/45R17 a gyári gumiméret a 17x7 collos felnire.

mazda-auto.hu | 2014-11-10 13:40 monguzka részére

 Valószínűleg ki kell takaríttatni.

mazda-auto.hu | 2014-11-10 13:40 Pherry részére

 Nincs egyéb benzinszűrő az autóban.

alk3sh | 2014-11-10 12:47

Tisztel Mazda autó!

Ismerősöm érdeklődik a jármű iránt el tudná küldeni az infókatróla amennyiben van?

jmzgh19d60116138

takacs_sz@t-online.hu

 

köszönöm!

nagyand | 2014-11-10 08:18

Tisztelt Mazda-Autó!

2003-as Mazda 6, 136LE Diesel autóm  elkezdte csipegetni az olajat.

Az autóban 292.000 km van. 15.000 kilóméterenként olajcsere, olajszürö, üzemanyagszürö és levegöszürö rendszeresen cserlélve van.

120 és a 240 ezres vezérlés cserén és a kettöstömegü lendkeréken kívül még semmi nem volt cserélve a motorban, megbontva sem volt.

Viszont most elkezdte csipegetni az olajat ami annyit jelent, hogy 1500-2000 kilóméterneként 4-5 decit utána kell töltenem.Valamint a reggeli indításnál egy kék füstöt produkál. Menet közben már nem füstöl. (Kizárólag csak több óra állás utáni beindításnál kék füstel indít majd pár másodperc után már nincs kék füstje.)Üzemanyag fogyasztásban és teljesítményben nem vettem észre változást a korábbi állapothoz képest.

Az lenne a kérdésem, hogy milyen irányban érdemes elindulni a hiba forrás keresésben vagy van-e valami tipikus hiba ami ezt a jelenséget produkálja (indításnál kék füst és olajfogyasztás) ?

 

Válaszukat és segítségüket elöre is köszönöm.

fecohonda | 2014-11-08 21:38

Szia! Aez Phoenix alufelnimre ami 17" milyen méretű gumit vegyek ami tuti jó rá? Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó