2024. November 29. Péntek - Taksony

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-11-14 14:13 Dante részére

 Dízel, benzines?

mazda-auto.hu | 2014-11-14 14:12 Hanzlik részére

 Hallani, próbálni kell! Még tippelni sem igazán szeretnék ennyi információ alapján.

Tapasz | 2014-11-14 13:50 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a válaszokat, ha elviszem hozzátok a szervizbe akkor lehet ott kéne hagynom fél napra, hogy halljátok ti is a hangot. Minden esetre lehet egy hangfelvételt próbálok majd belinkelni:)

istrab | 2014-11-14 10:19 Tapasz részére

 Szia!

Nálam ugyanez a probléma, kivéve, hogy nekem melegen is kerepel. Kb. 2000 km-rel ezelőtt lett a generátor felújítva, a szabadonfutó kicseréve, a vezetőgörgők megcsapágyazva és még mindig adja a szakaszos morgást....

Teszek fel egy videót, amin hallható lesz a probléma.

Lehet, hogy az ékszíjfeszítő patronnal van gond? Ismert ez a probléma a 2.0 dízeleknél? (2004 évj.)

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-11-14 08:37 steve részére

 2,7 liter kell a sebességváltóba. 75w-90 GL-4,GL-5 a specifikáció.

mazda-auto.hu | 2014-11-14 08:26 Tapasz részére

 A szabadonfutó, vagy más csapágy nem csak hidegindításnál kerepelne, ezért lehet, hogy más hiba okozza a hangot. Talán az izzítás. Hallani kell! Nem szabad lebecsülni az autószerelők tapasztalatát, meg kell hallgattatni valakivel, illetve diagnosztizáltatni kell a hibát!

mazda-auto.hu | 2014-11-14 08:21 Blackmore részére

 A felszereltség nem alvázszám függő, inkább piactól függ. Érdemes lenne egy kezelési könyvet rendelni. A hűthető kesztyűtartó utólag megvásárolható tartozék volt, kevés autóban van benne.

steve | 2014-11-14 07:58

Tisztelt Mazda autó.

2002-es 136 le Maza 6 dieselnél cserélnék a váltóban -difiben hajtómű olajat. Mlyen tipusú -számú  olajat tehetek bele, és mennyi liter kell hozzá?

Válaszát előre is köszönöm: Steve

Tapasz | 2014-11-13 22:05

Tisztelt mazda-auto!

Egy 2004-es dízel mazda 6-om van, ami vásárlása óta folyamatosan volt szervizelve (a szervizkönyv szerint idén is), a vásárlás óta kb. 1000km-t tettem meg vele és sajnos a következő hibajelenséget produkálja: hideg indításnál 3-4 másodpercig egy kerepelő hang hallatszik, meleg indításnál ez a hang nem hallható.

Megnéztem nálamnál hozzáértőbb ismerősökkel: hideg indítás kereplő hang - ráadtam a klímát akkor még jobban adta a hangot - ezután világítás, fénykürt, féklámpa melyek még jobban fokozták a hangot. Arra a következtetésre jutottunk, hogy a generátor csapágy lehet a ludas. Ezután szembesültem vele egy webalkatrészáruházban, hogy a kocsiban generátor szabadonfutó van, így lehet ez lesz a ludas...

A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet megbizonyosodni arról egyszerűen, hogy tényleg ez okozza-e a problémát? Ha igen, akkor meddig "húzhatom" az időt a szervizzel? Azaz ha tényleg a szabadonfutó kerepel pár másodpercig akkor az azzal egyenlő, hogy be is krepált? Milyen következményei lehetnek ha így használom még egy ideig az autót, hogy tudom megfigyelni hogy ennek állapota romlik (esetleg hosszab ideig kerepel hideg indításnál?).

 

Előre is köszönöm a tanácsokat ill. ha ezek alapján lehet saccolni egy szervizköltséget akkor az is hasznos lenne.

 

E-mail: ajemforszaken@freemail.hu

Blackmore | 2014-11-13 21:38

Tisztelt Mazda autó!

Elnézést kérek a sok kérdésért de ez az első Mazdám és még sok minden van amit nem tudom hogy kell használni.

Kaphatnék egy felszereltségi listát, hogy tudjam mi az ami van az autóban és mi az ami nincs?

Alvázszám: JMZGY19R201174987

Most pl a hűthető kesztyűtartót próbáltam volna ki és nem találom hol kellene bekapcsolni (a hírdetésben ez is fel volt tüntetve) és amit még nagyon hiányolok az egy világítás a kesztyűtartóban, ennek kellene lennie, esetleg kiégett vagy ne is keressem, mert nincs?

A valós km állást hol és mennyiért tudná valaki megmondani?

biro-k@hotmail.com

Köszönöm a választ!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó