2024. November 29. Péntek - Taksony
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Az APEX éltömítések evolúciója.
Közvetlen befecskendezés.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
mikiller | 2014-11-14 16:47
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát
mikiller | 2014-11-14 16:47
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát
mikiller | 2014-11-14 16:47
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát
modica | 2014-11-14 16:26
Tisztelt mazda-auto!
Érdeklődnék, hogy a JMZGY19T661421466 -os alvázszámú Mazda 6 elektromos szervízkönyve vezetve volt-e?
Mennyiért lehet rendelni ehez az autóhoz magyar nyelvű felhasználói kézikönyvet?
Norebee | 2014-11-14 16:24 MazdaAuto részére
Ez a szelep az szivotorokban szerepel? Ez adja a p2009et? Ha rádugom a csatit akkor nem dolgozik a azelep megfelelően, vagy nem tudja dolgotatni a lapátokat a korom miatt?
A a szelep csere nem oldhatja meg a hibát, hibakódot?
MazdaAuto | 2014-11-14 15:51 Norebee részére
Valószínűleg azért nem csinálja lehúzott csatlakozóval, mert ilyenkor fix állásban maradnak a "terelőlapátok". Lehet, hogy nagyon sok korom lerakódás van a beömlőben.
Norebee | 2014-11-14 15:11
Tisztelt mazda-auto!
Korábban irtam a 2005. évj. Mazda 6 2.0 d 121 le automnál p2009 hibakod van!
Az auto hidegen kb4-5 percig mintha fulladozna, ingadozik az alapjárat lefele, be-be fullad, nagy ritkán annyira befullad hogy leáll! Könnyen indul, jol megy, jol fogyaszt! Azt tapasztaltam, hogy ha a vákuumszelepről, ami a motor tetejèn van jobbra (fehér csokis) lehuzom az elektromos csatir, az alapjárat kisimul, a motor szépen jár! Azt vissza rakfa fulladozni kezd még nem melegszik! Melegen nem csinálja! 2 napja lehuzott csatival járok, igy a tünetet nem produkálja! A szelep vákuumcsöve egy vákuumdobra megy az egr mögötti részen egy függőleges rudnoz ami tetején egy billenő csappantyut látok! Ha jol tudom, az a vakuumszelep generálja a p2009-et is!???
Mi a szerepe ennek a szelepnek? Ez a szívótorokba vezérli az örvénykeltő billenőlapátokat? Mért van az ha leveszem a csatit, nincs ingadozás, fulladás? Ez a szelep az IMRC (intake manifold runner control) valve?
mazda-auto.hu | 2014-11-14 14:25 foki76 részére
46000,-Ft nálunk. Rendelés: varga@mazda-auto.hu
mazda-auto.hu | 2014-11-14 14:24 szab8814 részére
Denso gyártmányú a vezérlőegység.
mazda-auto.hu | 2014-11-14 14:19 Akiboy23 részére
A fogyasztási adatok nagymértékben függnek a vezetési stílustól, környezettől. Hegyvidéken, dombságon, magaslaton többet fogyaszt az autó. A motor állapota, gyertyák, gyújtás, légtömegmérő, lambda szonda...stb.., de az első a vezetési stílus. Egyébként 1-1,5 literrel lehetne kevesebb.