2025. Március 15. Szombat - Kristóf

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Lexisama | 2014-10-28 19:53

Érdeklődni szeretnék, hogy a 2004-es Mazda 6-hogy (JMZGY...) mennyibe kerül a gyári első féktárcsa és fékbetét? Köszönöm!

Cekasz | 2014-10-28 19:25

Nagyon örültem ennek a "kályhás" témának. Szerintetek az új (2013-tól) 6-os dízel Mazdákban is van ilyen gázolajos kályha?

mazda-auto.hu | 2014-10-28 10:03 alk3sh részére

 A dízelmotorokra jellemző, hogy hidegindítás után nagyon lassan, hosszú idő alatt melegednek be. A korszerűbb nagynyomású dízelekre ez még inkább jellemző, így sokáig nem kielégítő a fűtés, illetve a motor is túl sokat jár a káros hőmérsékleti tartományban. Ezért a Mazda egy kiegészítő, hűtővíz gyorsmelegítő kályhát szerel a legtöbb 2,0 dízel típusába (piacfüggő). A motor indítása után a gázolajat égető kályha beindul, ha 6-8 Celsius fok alatti a külső hőmérséklet, és egyetlen feladata, hogy a hűtőfolyadékot mielőbb bemelegítse. Amennyiben bemelegedés után a motor nem képes tartani az üzemi hőfokot (előfordul), akkor is be-be kapcsolgat.

A kályha indítását a motor járásától függetlenné lehet tenni utólagos szabályzó készlettel, így már az indulás előtt meleg utastérbe lehet beülni, és indítás után a motor is hamarabb "átlép" a káros hideg tartományon.

alk3sh | 2014-10-28 09:27

Valaki érthetően le tudja írni miként is működik a kálya? mire való stb

szerintem sokakat érdekelne ha jól sejtem

thx

mazda-auto.hu | 2014-10-28 09:18 pusi65 részére

 Néha igaz lehet, hogy valóban nem kapunk meg minden szükséges műszaki információt, de valljuk be őszintén, miért várnánk mást? Egyre kevésbé érdeklik az embereket a részletek, általában idő sincs a javításra, ráadásul ha nem működik a fogyasztási adat jelzése, akkor az nem javítható, csak vezérlőegység, vagy esetleg műszerfal cserével, tehát nincs mit gondolkodni az algoritmus összetevőin. Akit érdekel, az pedig hoppon marad.

mazda-auto.hu | 2014-10-28 09:00 pusi65 részére

 Néha igaz lehet, hogy valóban nem kapunk meg minden szükséges műszaki információt, de valljuk be őszintén, miért várnánk mást? Egyre kevésbé érdeklik az embereket a részletek, általában idő sincs a javításra, ráadásul ha nem működik a fogyasztási adat jelzése, akkor az nem javítható, csak vezérlőegység, vagy esetleg műszerfal cserével, tehát nincs mit gondolkodni az algoritmus összetevőin.

mazda-auto.hu | 2014-10-28 08:47 Frankie65 részére

 Igen. Az programozható állófűtés készlet bruttó ára 138447,-Ft. A távirányító készlet további 100000 Ft körül van.

Frankie65 | 2014-10-27 21:56 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

És ez mekkora összeg kb?

Távvezérlés nélkül akkor a műszerfalra szerelt kapcsolóórával menne?

Mindkét opció ára érdekelne.

pusi65 | 2014-10-27 20:55 EnergieLaczy részére

 Szerintem hideg motornál nem hagyja teljesen ü.a nélkül a rendszert. Még motorféknél sem. Egyébként elgondolkodtató, ha a Mazda nem avatja be kiszolgáló egységeit világszerte egy ilyen fontos szerkezeti egység rejtelmeibe. Ha valami zűr van, jöhet a találomra alk. csere....? Vagy a hiba olyan profin, előre megtervezett időben következik be, hogy garancia lejár, javítás lehetetlen, új alkatrész ára több mint az egész autó stb. És akkor eszembe jut, hogy egy Bogár a maga léghűtésével, egyszerű rendszerével többször lekőrözi ezeket a vagány, túlbigyózott itt letilt-ott letilt verdákat és őszintén, mitől is vagyunk boldogok?

Lamb | 2014-10-27 20:17 Lexisama részére

 

 NAGYON KÖSZÖNÖM!  (A többieknek is.)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó