2024. November 29. Péntek - Taksony

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


confiance | 2014-09-28 10:11

 tisztelt szakértő ur, segitsen nekem multkor irtam önnek. 

1.8 mazda mitől produkál enyhe remegést? 750 fordulaton forgalomban szuper jol megy, alapjáaton 2500 -- 3000 közt ugy szint be rezonál. érezni kasznin is. enyhe remegés !!

tartó bak a nagy 8 as ami kipufogo toroknál van az kilett tömötgumibol régeben  öntve mert egy uj gyári az nagyon drága.

a többi gömb alaku tartó bak ami van okozhat-e ilyen hibát?? és ha igen hol lehet rendelni venni , mert bardi unix nincs .

légtömeg mérő milyen kell 1.8 benzin 120le motorhoz menyibe kerul. egy uj gyári. mert neten olvastam 25 körul van de láttam 70 ért is mi akulönbség. lehet -e légtömegmérő mert érzésem olyan mintha elérné azt a hatért a motor mintha lefuladni készulne de még jár.....le lasulva.

emiter | 2014-09-27 11:23 Atis256 részére

 Üdv! Akinek autóvillamosági próblémája van, főleg Mazda 6 mert nekem is az van az elér ezen a számon. Akár kártya hiba, xenon, erősitő vagy EGR elektromos hiba, esetleg CAN-bus transponder próblémák. Transponder antennákat is javitotam már. Volt már olyan esetem is, hogy a kocsi mosásból eredő kontakt hiba de inkább berohadt csatlakozó volt a hibás. A szükszavuságom mögött azért van némi tapasztalat amít természetesen nem osztok meg nagy nyílvánosság előtt. 30-263-0054

Atis256 | 2014-09-27 10:53 emiter részére

 Sziasztok!

Ez az állandó világítás probléma nálam is fennáll.

Kellemetlen, hogy a xenon állandóan felkapcsol!

Sajnos a D2S pedig nem olcsó égő!

 

Engem is érdekelne a megoldás, erre a problémára!

 

Üdv: Atis

emiter | 2014-09-27 08:44 MogyiGeri89 részére

 Üdv! úgy látszik tők egyforma mindkettönk kocsija. Korábban írtam az egyik bejegyzésedre, hogy keres meg ha kell segítség. A kártya hibád azóta megszünt? Az enyém is 2006 os a gép tolató radaral (bosch) gyárilag de magyarországon szerelik be. Valamint nekem is kulcs nélküli inditásos. Én már végig jártam ezeket a gyerekbetegségeket és szakmámból eredően az autó villamosság nem akadály. Ha akarsz még akor járj utána. Nekem már voltak ilyen és más próblémáim a kocsival és azt vettem észre a legtőbb esetben ezek javíthatóak. Példának okáért xenon van a kocsiban de OFF állásban is mindig világitott. Gondoltam bemegyek a márka szervízba rádugják a gyári diagnosztikát és átállitják. De nem így lett közölték, hogy átkénne kábelezni a kocsit meg ha így lett forgalomba helyezve akor nem is lehet. Na szóval tavaly nyáron volt egy kis időm és meglet a megoldás. De nincs új a nap alatt.

Üdv

MogyiGeri89 | 2014-09-26 23:12

 Sziasztok !

 

2006-os mazda 6-osom van tolatáskor folyamatosan sípol a tolatóradarom. Ez normális ? nem változik a jelzés akkor sem ha rátolatok egy másik autóra parkoláskor. Mi lehet a probléma, ha valaki többet tud kérem írjon.

 

Köszönöm ! :)

Shia-ko | 2014-09-26 15:34

Hello,

egy 2005-ös Mazda6-ba szeretnék egy Nokia CK-200 kihangosítót szreleni. Illetve meg is tettem. Vettem átalakítót, mivel a multikormány nem működött, átkötöttem a megfelelő szálakat, viszont van egy problémám a kezdetek óta:

minden bekapcsoláskor és híváskor a korábbi halk koppanó hang helyett egy nagy "csattanás" hallatszik.

Feltételezem a Bose audio erősíti fel ezt is. Lehet tenni ellene valamit? Milyen más BT kiangosítót ajánlanának, amennyiben ezen probléma nem megolható?

Köszönöm 

zsaklin18 | 2014-09-26 15:14 mazda-auto.hu részére

 

Köszönöm a választ. Sajnos az nem segített, már próbáltuk, kipucolták az EGR és a pillangó szelepet is. Nagyon füstöl és nem megy 80 km/h többet 5.-ben.

mazda-auto.hu | 2014-09-26 14:33 zsaklin18 részére

 Az egyik a nagynyomású tüzelőanyag rendszer nyomásvesztésére utal, míg a másik a variálható örvénykeltő szeleppel (VSC szolenoid) összefüggő gond.

A nyomásvesztés túl nagy résolajjal dolgozó befecskendező miatt is lehet. Érdemes lenne azért gázolajszűrő cserével kezdeni, mert lehet, csak az van eltömődve.

mazda-auto.hu | 2014-09-26 14:28 ezsolt82 részére

 A számoknak nincs jelentősége. A képek alapján elég egyértelmű, hogy hőterhelés okozta repedés van a dugattyún. A korábban említett okok közül valószínűleg befecskendezési probléma.

ezsolt82 | 2014-09-26 13:43

 újabb kép a repedt dugattyúról:

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó