2024. November 29. Péntek - Taksony

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ezsolt82 | 2014-09-26 13:21 zsaklin18 részére

 Hello,

 

P0093 - Kraftstoffsystem undicht - große Undichtigkeit festgestellt; Kabelbaum, Kraftstoffdrucksensor, mechanische Fehlfunktion

Szivárog az üzemanyag rendszer - nagy szivárgás észlelhető;

lehetséges hiba ok: Kábelköteg, üzemanyag-nyomás érzékelő, mechanikus meghibásodás (remélem jól fordítottam)

 

P2009 - Schaltsaugrohr-Stellglied, Zylinderreihe 1 – Signal zu niedrig; Kurzschluss an Masse im Kabelbaum, Schaltsaugrohr-Stellglied

németesek előnyben...

 

P2009 -Schaltsaugrohr-Magnetventil, Zylinderreihe 1 – Signal zu niedrig; Kurzschluss an Masse im Kabelbaum, Schaltsaugrohr-Stellglied

németesek előnyben...

 

ZS

 

 

zsaklin18 | 2014-09-26 10:10

Sziasztok,

10 éves Mazda6 2000-es autónknál világít a 2 kontroll lámpa és leszabályoz. 5.-be 80-nál többet nem megy. Ezt a két hibakódot olvasták ma ki: P0093 és P2009 (ezt nem is engedte törölni). Mi lehet a baja az autónak?

Köszönöm előre is a választ.

ezsolt82 | 2014-09-26 08:58 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Mazda-Auto,

 

lenne még egy olyan kérdésem, hogy a dugattyúk tetején látható két jelöles az mit is takar?

azért érdekelne mert amelyik dugattyú elrepedt azon más volt a jelölés mint a többin.

repedt dugattyú:       B   4 (nagy méretú betűkkel) és 24  (jóval kisebb betűkkel)

többi dugattyú:          B   5 (nagy méretú betűkkel) és 23  (jóval kisebb betűkkel)

 

Köszönöm előre is.

Zsolt

mazda-auto.hu | 2014-09-26 08:25 BZ részére

 Csak ez lehet rá a magyarázat, hiszen a gázolajat az összesűrített levegő megemelkedett hőmérséklete gyújtja be, viszont csak egyes konstrukciók esetében lehet túlzott motorfék használat miatt túl nagy dugattyú hőmérséklet változás. A Mazda6 esetében nincs korlátozva motorféken a levegő beáramlása, így ezt a motort ez nem érintheti. Véleményem szerint inkább teherautók hibás motorfék rendszere okozhat ilyesmit.

szucsfe | 2014-09-26 07:18

Sziasztok!

Valaki adjon nekem hasznos információt legyen szíves! Olyan problémát észleltem a 2.0d 121Le -s 2003 -as kombi 6-oson, hogy pár óra állás után (kb 8 -10 óra) amikor elindítom, akkor először kicsit nehezen pörög fel, lassan veszi fel a fordulatot, és olyankor fehéres füstöt nyom. Amint felpörög (pár másodperc), utána semmi gond sincs vele, és a füst is megszűnik. Semmi más jelenség nincs vele, teljesítmény tökéletes, alapjárat tökéletes, dinamikusan, egyenletesen gyorsul, nem torpan, nem gondolkodik, szóval semmi más hibát nem tapasztalok, de ez nagyon zavar. Mi lehet a probléma?

gkobi81 | 2014-09-25 20:56

Sziasztok! Van egy 2003-as Mazda 6. hatchback 2.0 diesel 136 LE-s kocsim. Szerettem volna lecserélni az ajtóteleszkópot, de a kipróbált 3-db ból 3 nem tartotta meg az csomagtartót? MI lehet a gond? Mindegyiket ehhez a típushoz ajánlották, 480NM-es. Tanácstalan vagyok most, hogyan tovább? Járt már valaki hasonlóképpen?

BZ | 2014-09-25 16:05 mazda-auto.hu részére

A túl hosszúra nyúlt motorfékezésnél fizikailag mi okozhat dugattyú-repedést? Csak mert úgy tudom, olyankor az ECU szünetelteti a befecskendezést, így nincs égés. Vagy pont ez a gond, hogy a kompresszió által felforrósodott levegő hőmérséklete magasabb, mint a hozzá képest jóval hidegebb gázolaj befecskendezésével bekövetkező égésé?

mazda-auto.hu | 2014-09-25 13:42 ezsolt82 részére

 100700,-Ft alap, vagy túlmérettől függetlenül.

ezsolt82 | 2014-09-25 12:53 mazda-auto.hu részére

 köszönöm a tippeket és tanácsokat.

Amúgy csak egy dugattyú sérült, a többi kifogástalannak tűnik egyelőre.

Új dugattyú amúgy mennyibe kerülne?

 

üdvözlettel

ZSolt

mazda-auto.hu | 2014-09-25 11:33 atomjuve részére

 A vákuum pumpánál mérhető nyomásnak minimum -0,6 Bar-t el kell érnie 1200-1300 frsz./perc körül.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó