2025. Január 30. Csütörtök - Martina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Mazdalover | 2014-01-04 20:16 drnet részére

 Gyujtas,es minden vilagitas, radio,futes minden mukodik.Ugy gondolom ezek kozul mind nem mukodne ha az akksi lenne csak lemerulve, nem?Bar igy lenne, kicsit olcsobban usznam meg.

drnet | 2014-01-04 20:13 Mazdalover részére

 Szia!

 

Azért egy sima lemerült akksi is ugyanezt produkálja. Azt már nézetted?

Mazdalover | 2014-01-04 18:48 t.david részére

 Kedves t.david,

 

Ha a szervoolaj minimumon van akkor meg kellene nezni, hogy feltoltve kis ido utan ujra csokken-e a szervoolajszin, mert nem szabadna neki.Ha igen , akkor Mazdabetegseg, en is ezzel kuzdok, a bolcsonel hajlamos kikopni az alucso es ereszteni.A gyari horror ar de meg olyat sem  talaltam,aki emberi aron hajlit egyet nekem,igy csak toltogetni tudom ra az olajat,de ez nem megoldas. Jobbik eset, hogy nincs ilyen gond csak nem volt benne szervoolaj,de ezt inkabb te tudod.

Automatavaltoolaj jo bele, altalaban kulon szervoolaj nincs, en legalabbis nem lattam.Mindketto surubb, mint az atlag olaj.A motorba en 10-40-eset tettem.Miindenki ezt ajanlotta.

Remelem tudtam segiteni,

Mazdalover

Mazdalover | 2014-01-04 18:39

Kedves Mazdasok!Boldog Uj Evet Mindenkinek.Nekem nem indul tul jol,de ti talan tudtok segiteni.SOS infok kellenenek. Gyonyoru Mazda 6-osom (2001.1.8 Sedan TE) nem indul, elozetes diagnosztizalas szerint valoszinuleg vagy az inditomotor vagy a gyujtaskapcsolo romlott el.Raadva a gyujtast muszerfalvilagitas es a tobbi vilagitas is mukodik, rainditva viszont semmi sem tortenik,a fenyek is ugyanolyan intenzitassal egnek.Ezert valoszintusitheto, hogy inditomotor.

Nagyon gyorsan talpra kene allitanom a gepet ezert ket kerdesem lenne.

1,Ha inditomotor,kb. mennyiert ujitjak fel es mennyi ido alatt?Illetve ha tud valaki megbizhato embert ra orulnek az infonak.

2,Ha gyujtaskapcsolo,akkor a kerdes az lenne,hogy ennel a Mazdanal egyben lehet csak cserelni vagy a a betetet kulon is es mennyibe kerulne illetve hol nezzek alkatreszt hozza.

 

Elore is koszonom,

Mazdalover

drnet | 2014-01-04 18:06 LeKlein részére

 És mennyire vált be neked ez az eco-tak? Mit tapasztaltál fogyasztás ill- teljesítményben? Mennyibe került? Ki szerelte be? Kicsit off, ezért válaszolhatsz privátban is a rolanddonath kukac gmail pont com-ra.

LeKlein | 2014-01-04 15:13

Sziasztok! Boldog Új Évet Mindenkinek!

Szeretném megkérdezni hogy a ECO-TAK-nak a jótékony hatásai mellett egy 2.3 benzines M6-nál lennének-e érdemi fogyasztás csökkentő hatása is?

 

Köszi előre is!

dana | 2014-01-02 23:07

Üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy létezik 2004-es 6-os Mazdánál hogy bizonyos típusoknál nem lehet lepattintani a műszerfalon vízszintesen keresztben végig futó díszcsíkot? Ami 3 részből áll. 2 a kormány két oldalán, illetve a másik oldalon a kesztyűtartó feletti csík.

KicsiP | 2014-01-02 21:11

Tisztelt Mazda-autó!

Mazda 323F bukólámpás autómat nemrég fiatalítottam egy 2005. májusi Mazda 6 2.0i Sport TE benzines 141 LE-s LF motoros autóra. Hidegen a gázpedál a benyomás első három miliméterében szorult, ami melegen megjavult. A fórum hozzászólásai és egy hozzáértő tanácsa alapján a pillangószelepet megtisztítottam, mert féltem, hogy a gázbowden a legrosszabbkor fog elszakadni. A kokszot kitisztítottam, a gázpedál most jó, viszont új hiba jelentkezett. Tény, hogy a pillangószelep elektromos csatlakozását elfelejtettem visszarakni, ezért indítás után a sárga ASR lámpa és a sárga motordiagnosztika lámpa világított. Motor állj, ellenőrzés után a csatlakozót visszahelyeztem. Újraindítás után az ASR lámpa elaludt, a motordiagnosztika viszont nem. Kb 3 km-es próbaút után sem, ezért kb 2 óra gondolkodás és mindent újraellenőrzés után a jelzett csatlakozótt megtisztítottam, kontaktspray-vel befújtam. Ezután a motordiagnosztika lámpa is elaludt. Jelenleg tehát gyújtásráadás után az ASR lámpa elalszik, szinte a motorelindulás pillanatában pedig a motordiagnosztika sárga lámpája is kialszik. Viszont bár állóhelyben a motorhőmérséklet függvényében van több alapjárat, az autó mozgása közben a motorfordulat kb 2000, olyannyira, hogy ezalatti fordulatnál magától megy az autó, szinte tolja magát, ami zavaró és balesetveszélyes is. Sebességváltásnál sem ejti el a fordulatot, hidegen pedig 2500 körül van az alapjárat. Ismerős tanácsa, hogy az üzemmeleg motor számítógépe majd többszöri ellenőrzés után visszaáll alaphelyzetbe, a hiba meg fog szűnni. Problémám, hogy én kb 25 km-es távokon kb havi 1000 km-t használom az autót (ezért is vettem benzinest), így nem tudom hogy mikor fog megjavulni. Kérdésem, hogy Önök szerint valóban meg fog-e magától javulni, vagy keressek fel egy szervizt az alapbeállítások visszaállítása miatt. Ha utóbbi, akkor ez kb mekkora költséget jelentene?

Válaszukat előre is köszönöm!

t.david | 2014-01-02 18:02

Tisztelt Mazda!

 

Nem rég, autópályán megálltam tankolni, kb 20 perces pihenés után ránéztünk a motorolajszintre, sajnos minimumon volt, pont az alsó furatnál. Gondoltam semmi gond veszek bele. Néztem a szervízkönyvet, legutoljára 5W 30-as olajat kapott, feltűnt egy cetli a motortérben ahol a 10W40-es volt beikszelve. 6000-ért akartak adni 1L olajat, amit sokaltam tehát tovább mentem. Végül egy agip benzinkúton vettem i-sint 5W30-as olajat.

Ez van ráírva:

ACEA C3 (szint)
ACEA A3/B4-04
VW 504 00 + 507 00
MB 229.51, BMW-LL-04
PORSCHE C30

Kérdésem az, mivel nem tudtam a motorom olajának se a gyátóját, se hogy pontosan mi van benne 5W30 vagy 10W40, maradhat e így vagy mit tegyek?

Melyik számomra a legmegfelelőbb olaj, ez egy 2004/12 évjáratú 2.0 benzines kombi Mazda 6.

Illetve mai napon nézegettem az egyéb dolgokat is, úgy látom a szervo is a minimumon van, ehhez kérnék még tanácsot.

Kb 3 hete kapott friss műszakit németországban, van esteleg valami amit feltétlen megkéne néznem vagy nézetnem? Gondolok olyanra hogy futómű állítás, mert új gumik vannak rajta és nem szeretném rosszul koptatni, vagy azt is nézik ilyenkor..?

Nem érzek semmi különöset csak mintha egy picit jobbra húzna.

Bocsánat a sok kérdésért még kezdő vagyok :)

Válaszukat köszönöm.

Hannover | 2013-12-28 20:45

 Tisztelt Mazda 

ez év Márciusba vett 2006 os Mazda 6 evolution III as gépjármúvembe 3 havi használat után tönkrement a Turbó.. a Mazda Márkakereskedés ahol a Gk -t vettük elzárkozott a Garanciális Javitástól, mondván nem a Motor része a Turbó.. Ujra Pénzem nem volt , maradt egy Hires cég felujitása a Pesti Turbó Felcsik.. 2 x i próba után se volt jó az álltaluk javitott turbó.Ezután egy Német ismerős ajánlotta segitségét. Bediktáltuk neki a Turbó adatait: IHI turbó VJ37 RF7K13700.. és az autó paramétereit :Motorkód :945094 Mazda 6 2006.08.25 diesel 89 kw... fura válasz jött azt irta nem értik miért ez a Turbó volt a kocsiba .. nem bele való.. a szerelő szerint is már ugy adták el nekem hogy a turbó javitott volt .. vagy  bele se való ? Kérdésem Milyen Turbó kell Pontossan Az Autómba és jogszerű volt e a Garancia Megtagadása az Autószalon részéről? hiszen Május Óta nem tudom használni az Autót...válaszát előre is köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó