2025. Március 6. Csütörtök - Leonóra

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-12-16 07:54 perendi.marci részére

 Elképzelhető, hogy RF7J blokkot tettek az autóba, mert gyakorlatilag a mechanika ugyanaz. A hengerfej valószínűleg a régebbi, és valójában a vezérlőegység dönti el az autó teljesítményét, így még ha az RF7J motorszámú blokk is van benne, ettől nem lesz erősebb. A motorszámot kell ellenőrizni.

jakuszoli | 2013-12-15 18:21

 Kedves Mazda Autó! Az e kérdésem,hogy a 2006-os mazda 6 gt advanced keyless rendszerét lehet-e úgy programozni,hogy az autótól eltávolodva automatikusan csukja az ajtókat,illetve úgy beállítani,hogy ne nyissa ki az ajtókkal együtt a csomagtartót is? 

MedveJoe86 | 2013-12-15 13:39

 Jo napot

 

Egy erdekes problema utotte fel a fejt a mazda 6 mpsemben.

100es 135 kozott ha 6. fokozatban van az auto akkor egy enyhen megvaltozik az auto hangja es minimalis rezges tapasztalhato de szigoruan ennel az ertekeknel es ebben a fokozatban. amint eleri a 140 kornykeet ez az egesz megszunik meg  100alatt is. Eleinte azt hittem enyhenrossz az ut plusz a teli gumi is hangosabb mert a jelenseg nagyon olyan amikor egy felmart uton kozlekedunk minimalis hanghatas es rezges.

 

Segeitseguket elolre is koszonom

MedveJoe86 | 2013-12-15 13:39

 Jo napot

 

Egy erdekes problema utotte fel a fejt a mazda 6 mpsemben.

100es 135 kozott ha 6. fokozatban van az auto akkor egy enyhen megvaltozik az auto hangja es minimalis rezges tapasztalhato de szigoruan ennel az ertekeknel es ebben a fokozatban. amint eleri a 140 kornykeet ez az egesz megszunik meg  100alatt is. Eleinte azt hittem enyhenrossz az ut plusz a teli gumi is hangosabb mert a jelenseg nagyon olyan amikor egy felmart uton kozlekedunk minimalis hanghatas es rezges.

 

Segeitseguket elolre is koszonom

perendi.marci | 2013-12-13 14:46

 Tisztelt Szakértő!
Létezik olyan, hogy 143Le motor van a kocsimba? Az autó 2004.12. havi gyártású, papírok szerint 136Le-s motorral van-RF5C.
A kocsi az előző tulajnál a motor cserés volt. Az alján nem látni a dpf szűrőt, de a  motornál az olajellenőrző (nívó pálcára) RF7J van írva, ami ha jól tudom dpf-es 143Le-s motorokban van. Hogyan tudnám kideríteni, mégis melyik, milyen motor van a kocsimba? Köszönöm!

drnet | 2013-12-13 12:51 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2013-12-13 08:47 mazda-auto.hu részére

 Azt még szeretném megjegyezni, hogy utóbbi időben több telefont és hozzászólást is kaptam, hogy DPF szűrő nélküli, 2005.07 hó előtt gyártott autók motorjába is a C1-es olaj került. Ez pedig egyáltalán nem előnyös. Dexelia mindkettő olaj, de nem mindegy melyik!

mazda-auto.hu | 2013-12-13 08:44 perendi.marci részére

 Elvileg a legvékonyabb vastagságú (viszkozitás) motorolajjal sem csökkenhetne az olajnyomás még alapjáraton sem, az ezen a fordulaton szükséges minimális érték alá.. Tapasztalatainkból kiindulva ezért inkább az olajszivattyú fém szűrőjének eltömődése okozza a problémát, melyet a fellazult befecskendezők furatából "kiszabadult" szénlerakódás okoz. A legnagyobb gond az, hogy bár magasabb fordulaton nem világít az olajnyomás lámpa, de ettől függetlenül valószínűleg ott sincs meg az adott fordulatszámhoz tartozó minimálisan megkívánt olajnyomás, hiszen minél nagyobb a fordulatszám, annál magasabb olajnyomás szükséges a kenés fenntartásához. Szóval vagy le kell venni az olajteknőt, és kitakarítani a szűrőt, vagy gyorsan olajnyomást mérni meleg olajjal. A befecskendezők alátéteit szintén érdemes kicserélni. Az egész művelet kb. 20000,-Ft nálunk.  

mazda-auto.hu | 2013-12-13 08:35 drnet részére

 A GH-s alvázszámú Mazda 6 gyári acélfelnije 16 coll átmérőjű, 6 coll széles, ET 50 a süllyesztése, és 114,3mm x 5 (csavaros) a felnifuratok osztóköre. a  A 16 collos alufelni 16x6,5 collos ET55 adattal.

perendi.marci | 2013-12-12 21:31

 Tisztelt Szakértő! 
Pár hónapja vásároltam egy 2004es évjáratú, 100kw-os dizel Mazda 6-ost. Gondoltam eljött az olajcsere ideje, és a gyári Mazda olajat vettem bele(Dexelia 5w30) és egy Japanparts szűrőt. Sajnos csere óta arra lettem figyelmes, hogy üzem meleg motornál, alapjáraton illetve üresben villog a műszerfalon az olajvisszajelző lámpa. Mi helyest picit megemelem a motor fordulatot, a villogás megszűnik. Csere előtt ez nem mutatkozott. Tudna valami tanácsot adni? Többen emlegették, hogy próbáljak egy szűrő cserét, pl Mann Filter. Létezik, hogy azzal tudnám orvosolni a dolgot? Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó