2025. Február 23. - Alfréd
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Házunk tája: Pioneer-Mazda6.
MAZDA RX-8 turbósítás.
Mazda logó történelem.
Mazda5 2,0 DISI teszt
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
MedveJoe86 | 2013-11-29 10:08
Tisztelt mazda-auto !
Koszonom az eddigi segitseget ! Meg egy olyan kerdesem lenne , hogy mibol erezhetem vagy lathatom ha a turbo lassan javitasra vagy cserere szorul ?
Udv
mazda-auto.hu | 2013-11-29 09:52 malter77 részére
Név, cím, telefonszám szükséges, varga@mazda-auto.hu. Postai utánvétellel küldjük. 4064,-+posta.
mazda-auto.hu | 2013-11-29 09:51 Robesz részére
Ezek szerint motorolajat éget el, a motor. Könnyen lehet, hogy a befecskendezők alátétje csereérett, de a szelepszár szimeringek hibája is okozhatja a problémát. Érdemes az előbbivel kezdeni. Ennek költsége nálunk: 14605,-Ft, ha nincs komplikáció, illetve ha nem cseréljük a szelepfedél tömítést (érdemes).
mazda-auto.hu | 2013-11-29 09:47 MedveJoe86 részére
Erős hirtelen fékezésnél a kuplung kinyomása nélkül óriási forgatónyomaték hat a 6. fokozat fogaskerekeire (ha ebben van a váltó), ezért nagy nyíróerő ébred a tengely és a fogaskerekek között. Gyorsításkor a legnagyobb áttétel miatt szintén ezeknek a fogaskerekeknek a legnagyobb a terhelése.
Ezek a motorok már vagy jól működnek, vagy nem. Olyan már nemigen van, hogy jól működik, csak már kicsit gyengébb. A turbó felújítása 100-120e Ft, a csere minimum a duplája. A turbó ki és beszerelése kb.: 50000,-Ft.
mazda-auto.hu | 2013-11-29 08:06 Fecó részére
Egyébként ezek kicsi biztosítékok, a nagy kockák mások.
Robesz | 2013-11-28 23:16
Tisztelt Mazda-auto! A DPF nélküli 140LE-s dízel Mazda 6 sportkombim hidegindításnál enyhe kékes színű füsfelhőt ereszt magából, ami gyakorlatilag 2-3 mp-en belül meg is szűnik. Utána már nincs kékes füst, sem jelentős füstölés. Az autóban a digitális szervízkönyv szerint 125Ekm van, semmilyen problémám nincs vele, most kapott friss 5W-30-es olajat. Mennyire normális ez az indításnál tapasztalható füstölés?
Amit még tapasztalok hogy 4-5 km megtételéig magasabb fordulatszámban kopogó hang hallatszik a motor felől, ami bemelegedés után teljesen megszűnik!
Köszönettel, Szabó Róbert
malter77 | 2013-11-28 11:41
Üdv.
2005-ös mazda 6 2.0 d sportkombihoz honnan lehet szerezni magyar nyelvű felhasználói kézikönyvet?
MedveJoe86 | 2013-11-28 11:40
6. sebessegi fokozatban se gyorsitas , se eros lassitas???
MedveJoe86 | 2013-11-28 11:29
Ertem akkor 6-ban se eros gyorsitas , se eros lassitas csak normals gurulas ?? Ez egy jo hir , hogy a motor ennyi tartos akkor ezek szerint 200ezer km kornyeken sem kell teljesitmeny veszteseggel szamolni , megy minden a gyari adatok szerint ???
egy turbo felujitas vagy csere nagysagrendileg milyen koltsegekkel jar ??
koszonom a segtiseget !
Udv.
Fecó | 2013-11-28 09:53 mazda-auto.hu részére
Üdv.
Köszönöm segítségét.
Ok hogy van "csere" bizti!De még is,ezt a kocka biztit hogyan lehet kivenni?Ugyan is,nem hozzáférhető,és nem leltem hozzá azt a kivevő műaanyag biz-b@szt,mint ami a kicsi biztikhez is mellékelt ott!(így csak vissza nyomkodtam a"helyükre" a biztike).Na ná hogy változás továbbra sem volt este/nem is hallottam én semmi,hogy működni akarna a kályha) :(
Gondoltam hát akkor szervíz így!
Reggel "neki futok",hogy elviszem szervízbe,a Kecskeméti Dakóékhoz,erre "megijedthetertt" vagy mi,"megóvott" 1 fölös körtől,mert rögtön sűvíteni kezdett,és "gyenge" füst akadt leálláskor,a szokott módon(bár talán nem olyan intenzíven,de ment)..! :) (tegnap se volt más a reggel,a hideget illetően).
Szóval csak 1 kicsit ugrassztott csöcsre.