2025. Január 31. Péntek - Marcella

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-11-13 15:54 skee81 részére

 Műszakilag nem okoz gondot, kicsit romlik a tapadás és csökken az autó hasmagassága.

mazda-auto.hu | 2013-11-13 15:52 bire3 részére

 100000 km-ig 20000 km-enként megtörténetk a kötelező szervizek, utána viszont a következő digitálisan rögzített szervizalkalom 2013.02.07-én volt és már 171510 km-es óraállással. Németországban, Torgau-ban.

skee81 | 2013-11-13 14:30

Tisztelt Mazda-Autó,

 

valószínű tavaly ezt már megkérdeztem 2009-es mazda 6-ra téligumihoz a gyári 215/50 R17 helyett 205/50 R17 garnitúra okozhat-e műszaki gondot, vagy csak többet fog mutatni az óra?

Köszönettel,

bire3 | 2013-11-13 13:59

Tisztelt Szakértő!

 

Autó vásárlál előtt állok és kinéztem egy Mazda 6 2,0 CD 143le autót,

egyen szíves az alábbi alvázszámú  autóról információt szolgáltatni:

JMZGY19R671476431

 

Köszönettel:

 

Zsolt

mazda-auto.hu | 2013-11-13 11:18 dana részére

 Természetesen igen. Igazad van. Figyelmetlen voltam, hogy dízelről van szó. Ettől függetlenül a többi igaz, így végállásban erőlködik a szivattyú

dana | 2013-11-13 09:34 mazda-auto.hu részére

A 2004-es dieselnél a vezérműtengely végén lévő fogaskerék hajtja a szervót, nem szíj. Nem így van?

mazda-auto.hu | 2013-11-13 08:57 BobbyEwing részére

 Végállásban megnő a szivattyú terhelése, ezért nyiszoroghat a hosszbordás szíj. Valóban felesleges és nem ajánlott rátartani végállásban. Akkor van probléma, ha a kormánymű egyéb állásaiban is van zaj. A szervófolyadék periódikus cseréje tényleg javasolt.

dana | 2013-11-13 08:45 BobbyEwing részére

Feltöltés után ellenőrizni kell az olajszintet, utántölteni a megfelelő szintre többször is. Ugyanis kell neki egy pár forgatás hogy kinyomja a rendszer a levegőt.

dana | 2013-11-13 08:41 BobbyEwing részére

Már válaszoltunk korábban a problémádra. Próbáld meg, hogy lecseréled benne az olajat. Ezt is kell időnként cserélni. Ha kitekered koppra a kormányt, nyiszorog, és ha a motor fordulata is picit esik, akkor érdemes átnézni.

Persze ha megy, akkor kompletten kinyomni a kormányműből is az olajat, majd feltölteni.

Nekem ez a mutatvány javított, halkított a "nyiszorgáson". Sőt sokkal könnyebb lett a kormányzás. Viszont olajfeltöltés után raktam bele Xado szervocuccot és átnéztem, kitakarítottam a szervoszivattyút is. Alig hallható a "nyöszörgés" és a fordulatszám szinte nem is esik vissza.

Az olaj színe is iránymutató lehet. Ha nem szép piros, ha olyan van, volt benne, hanem sötétebb feketés, legrosszabb esetben fekete, akkor a szimmering is elkopott a szervóban. Ez különíti el a motorolajat és a szervóolajat. Ugyanis az egyik oldalt a lapok forgató tengelye szervóolajon úszik, a másik oldalt pedig a fogaskereket a motorolaj keni. Ezt lehet benne cserélni, persze szét kell szedni teljesen a szivattyút. Kb 5000Ft egy ilyen szimmering.

Fecó | 2013-11-12 23:53 BobbyEwing részére

 Ne aggodj!Az én Hatosomnál is rendre ez a "rossz" hang hallható 1 "pillanatra"a kitekert kormány végállásnál(ha ott tartom akkor tovább:"zúg",de normális esetben úgysem tartod ott te sem sokáig).Szerintem is ez normális hang,és nem hiba,ekkor tehermentesít a szivattyú(ezt 1 laikus is megmondja,ha van némi rálátása/affinitása hozzá,oszt én is csak 1 felhasználó lennék)..!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó