2025. Január 31. Péntek - Marcella
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda 3 Sedan 2014.
MAZDA RX-8 tulajdonosok figyelmébe! Mazda-auto fázisok
Az első Mazda5 MPS.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2013-11-04 07:58 Atis256 részére
Megfelelő ez a fagyálló.
Atis256 | 2013-11-03 19:04
Kedves MazdaAutó és Fórumtársak !
Az alábbi ügyben kérném segítségüket !
Egy 2007-es évjáratú (RF7J 143 Le) Mazda 6-ban szeretnék fagyállót cserélni.
A kocsiban 120ezer kilóméter van.
Segítségét kérném, Önök milyen fagyállót ajánlanak ebbe a kocsiba.
Én az alábbi tipusú fagyálló folyadékot néztem ki:
PREVENT Autoglykol Extra P12 fagyálló hűfőfolyadék koncentrátum.
http://www.medikemia.hu/index.php?mid=20&prod=52
Leírása lapján:
A PREVENT Autoglykol Extra P12 fagyálló hűtőfolyadék a legkorszerűbb, szerves-savas technológiával készült etilénglikol alapú hűtőfolyadék. Hosszútávú korrózióvédelmet nyújt a motornak. Minden motortípushoz használható, modern alumínium motorokhoz kifejezetten ajánlott.
Gépgyártói jóváhagyások:
Megfelel a VW/Audi/Seat/Skoda TL744-D (G12) gépgyártói jóváhagyásnak.
A szín kivételével megfelel a következő követelményeknek: Ford/Jaguar WSS-M97B44-D, Suzuki-Santana Motors, Opel/Saab Mercedes-Benz 325.3, Cummins IS series & N14, Jaguar CMR 8229,. Aston Martin, Land-Rover, Mazda, Rover, Mitsubishi Heavy Industry, MAN 324 SNF, John Deere, Karosa.
Kielégíti a következő szabványokat: ASTM D4985, BS 6580, ÖNORM, V5123, NFR 15-601, FVV Heft R443, JASO M325, NATO S-759, SAE J1034
Igaz a Mazda motorblokk nem alu, de gondolom ajánlatos modernebb, jobb minőségű folyadék alkalmazása.
Kérném véleményét a fent említett termék megfelel-e egy Mazda 6-osba, vagy milyen terméket ajánlana ezen kívűl.
Segítségét előre is köszönöm !
littlerock79 | 2013-11-02 19:56 Hunor részére
Azt sikerült megnézni, mennyit regenerál?
littlerock79 | 2013-11-02 19:51 baloghzsolt részére
emailcímem: gavay@vipmail.hu
Hunor | 2013-11-02 18:51
Mentem 90km-t országúton 90/100-as tempo - 5-ösben, 1900-2100 fordulattal, tankolással számolva - egy kattanásig előtte, utána - 6.24. Viszont jobb dízellel - aminél szerintem kevesebbet fogyaszt.
MIndenesetre szerintem ez még mindig nem az igazi. szerintem kb 1,5 liter sántít. Illetve ahogy láttam a többieket a 6,2 az inkább pályás, 130-as fogyasztás. 6 alatt kellene lennie a 100-as temponak.
baloghzsolt | 2013-11-02 16:37
littlerock vegyük fel a kapcsolatot személyesen nagy a baj ,miböl állapítod meg hogy nem funkcionál az a bizonyos svc szelep hogyan tesztelik vagy mi?már hamadszorra van4,5 napra a szerelőnél és ciki hogy összesúgnak a hátunk mögött a kárörvendők ?:jól meg járták ezzel is:vagy valaki meg voodoozta?
msanko | 2013-11-02 00:32 dana részére
Haho!
130 km/óra ,autópálya,tempomat kb 2200 fordulat és 5,8-5,9l
de az enyém 2,2-es 129 le motorral!
Húzós etap után mértem fogyasztást,kb 8l volt...de majdnem 200-al a fritzeknél kb 2 órán át,de megsajnáltam és visszaálltam normálra, nem volt megsértődve!
Szeretem ,imádom vezetni ezt az autót!
üdv sanko
dana | 2013-11-01 11:22 dana részére
Ha pályán mentünk akkor is max 100-at mentem, úgy jött ki az 5 alatti fogyi.
A másik dolog hogy sokan panaszkodnak. Sokan veszik használtan és sajna nem lehet tudni mi történt az autó előző életében. Én 3 és fél évesen vettem. De ami gányolások voltak ezen az autón. Persze azóta amit rendberanktam az úgy is működik. Sokat járok városban, 10.000-ként olajcsere 5W30, stb. Meghálálja az autó. A kasznia sajnos rohad. Nem csinálta meg az előző tulaj az átfényezést.
littlerock79 | 2013-11-01 11:18
Hát srácok, én csak nyálcsrgatva hallgatom sokszor az adatokat, de tudomásul kell vennem, hogy velem együtt 1,7 tonnát kell Budapesten mozgatnom... a városi használatom a 8,5-9 liter körül mozok, de ebben rengeteg a megállás, elindulás, nincs fölösleges gyorsítgatás, sokszor rámvollognak egy lámopa előtt, mert más 2.ban gurulok, de így még lendületből elkapom a pios-sárga váltást... Kint hosszú távon a 6,6 liter ami teljesen reális autópályán. De ez egy Mazada 5-ös...
dana!
Az alapjárat körüli kenési elgtelenségben teljesen igazad van... valójában tegnap kipróbáltam az 50-es tempónál az 5. fokozatot... kb 2 másodpercig ... soha többet... győztem bocsánatot kérni a Mozdonytól.
A pillanatnyi fogyasztásom 130-nál mindig 5,4- től indul, az alá nem ment eddig. 5 vagy 10 %-os korrekciót állítottam neki,de lehet ez a 120.000 -es szervizzel törlődött.
3. ban max 1700 ig szoatmvisszaejteni a fordulatot, onnantó visszarakom 2.-ba...
dana | 2013-11-01 11:17 pusi65 részére
Akkor megnyugodtam a 130-as pillanatnyi 6,5-es fogyasztással. Mondjuk egy 6 gangosra kíváncsi lennék hogy 130-nál 6-osba mennyit eszik és mennyi akkor a fordulatszám. Városi normális, dinamikus vezetéssel nekem is 6,5-7 körül van. Nekem a 4,9l egy Görög utazás során jött össze, Autópályákat kihagytuk ahol lehetett és ésszerű volt. Nyíregyháza-Athén. Románia-Szerbia-Macedonián keresztül Kb. 1700km. Szerbiában 80km/h a sebességhatár nem autópályán. Betartottam. Csodálkozok sokszor, amikor sokan mondják hogy ezek az értékek soknak számítanak. Emlékszem még a Ladás korszakomra. Nem ment úgy a gép és dinamikusan hajtva bekapta a 9-11lityit :D