2025. Január 31. Péntek - Marcella

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-11-04 07:58 Atis256 részére

 Megfelelő ez a fagyálló.

Atis256 | 2013-11-03 19:04

Kedves MazdaAutó és Fórumtársak !

 

Az alábbi ügyben kérném segítségüket !

Egy 2007-es évjáratú (RF7J 143 Le) Mazda 6-ban szeretnék fagyállót cserélni.

A kocsiban 120ezer kilóméter van.

Segítségét kérném, Önök milyen fagyállót ajánlanak ebbe a kocsiba.

 

Én az alábbi tipusú fagyálló folyadékot néztem ki:

PREVENT Autoglykol Extra P12 fagyálló hűfőfolyadék koncentrátum.

http://www.medikemia.hu/index.php?mid=20&prod=52

 

Leírása lapján:

A PREVENT Autoglykol Extra P12 fagyálló hűtőfolyadék a legkorszerűbb, szerves-savas technológiával készült etilénglikol alapú hűtőfolyadék. Hosszútávú korrózióvédelmet nyújt a motornak. Minden motortípushoz használható, modern alumínium motorokhoz kifejezetten ajánlott.

Gépgyártói jóváhagyások:

Megfelel a VW/Audi/Seat/Skoda TL744-D (G12) gépgyártói jóváhagyásnak.

A szín kivételével megfelel a következő követelményeknek: Ford/Jaguar WSS-M97B44-D, Suzuki-Santana Motors, Opel/Saab Mercedes-Benz 325.3, Cummins IS series & N14, Jaguar CMR 8229,. Aston Martin, Land-Rover, Mazda, Rover, Mitsubishi Heavy Industry, MAN 324 SNF, John Deere, Karosa.

Kielégíti a következő szabványokat: ASTM D4985, BS 6580, ÖNORM, V5123, NFR 15-601, FVV Heft R443, JASO M325, NATO S-759, SAE J1034

 

Igaz a Mazda motorblokk nem alu, de gondolom ajánlatos modernebb, jobb minőségű folyadék alkalmazása.

Kérném véleményét a fent említett termék megfelel-e egy Mazda 6-osba, vagy milyen terméket ajánlana ezen kívűl.

 

Segítségét előre is köszönöm !

 

littlerock79 | 2013-11-02 19:56 Hunor részére

Azt sikerült megnézni, mennyit regenerál?

littlerock79 | 2013-11-02 19:51 baloghzsolt részére

 emailcímem: gavay@vipmail.hu

 

Hunor | 2013-11-02 18:51

Mentem 90km-t országúton 90/100-as tempo - 5-ösben, 1900-2100 fordulattal, tankolással számolva - egy kattanásig előtte, utána - 6.24. Viszont jobb dízellel - aminél szerintem kevesebbet fogyaszt. 

 

MIndenesetre szerintem ez még mindig nem az igazi. szerintem kb 1,5 liter sántít. Illetve ahogy láttam a többieket a 6,2 az inkább pályás, 130-as fogyasztás. 6 alatt kellene lennie a 100-as temponak. 

baloghzsolt | 2013-11-02 16:37

littlerock vegyük fel a kapcsolatot személyesen nagy a baj ,miböl állapítod meg hogy nem funkcionál az a bizonyos svc szelep hogyan tesztelik vagy mi?már hamadszorra van4,5 napra a szerelőnél és ciki hogy összesúgnak a hátunk mögött a kárörvendők ?:jól meg járták ezzel is:vagy valaki meg voodoozta?

msanko | 2013-11-02 00:32 dana részére

 Haho!

130 km/óra ,autópálya,tempomat kb 2200 fordulat és 5,8-5,9l

de az enyém 2,2-es 129 le motorral!

Húzós etap után mértem fogyasztást,kb 8l volt...de majdnem 200-al a fritzeknél kb 2 órán át,de megsajnáltam és visszaálltam normálra, nem volt megsértődve!

Szeretem ,imádom vezetni ezt az autót!

üdv sanko

dana | 2013-11-01 11:22 dana részére

Ha pályán mentünk akkor is max 100-at mentem, úgy jött ki az 5 alatti fogyi.

 

A másik dolog hogy sokan panaszkodnak. Sokan veszik használtan és sajna nem lehet tudni mi történt az autó előző életében. Én 3 és fél évesen vettem. De ami gányolások voltak ezen az autón. Persze azóta amit rendberanktam az úgy is működik. Sokat járok városban, 10.000-ként olajcsere 5W30, stb. Meghálálja az autó. A kasznia sajnos rohad. Nem csinálta meg az előző tulaj az átfényezést.

littlerock79 | 2013-11-01 11:18

Hát srácok, én csak nyálcsrgatva hallgatom sokszor az adatokat, de tudomásul kell vennem, hogy velem együtt 1,7 tonnát kell Budapesten mozgatnom... a városi használatom a 8,5-9 liter körül mozok, de ebben rengeteg a megállás, elindulás, nincs fölösleges gyorsítgatás, sokszor rámvollognak egy lámopa előtt, mert más 2.ban gurulok, de így még lendületből elkapom a pios-sárga váltást... Kint hosszú távon a 6,6 liter ami teljesen reális autópályán. De ez egy Mazada 5-ös...

 

dana!

 

Az alapjárat körüli kenési elgtelenségben teljesen igazad van... valójában tegnap kipróbáltam az 50-es tempónál az 5. fokozatot... kb 2 másodpercig ... soha többet... győztem bocsánatot kérni a Mozdonytól.

 

A pillanatnyi fogyasztásom 130-nál mindig 5,4- től indul, az alá nem ment eddig. 5 vagy 10 %-os korrekciót állítottam neki,de lehet ez a 120.000 -es szervizzel törlődött.

3. ban max 1700 ig szoatmvisszaejteni a fordulatot, onnantó visszarakom 2.-ba...

 

dana | 2013-11-01 11:17 pusi65 részére

Akkor megnyugodtam a 130-as pillanatnyi 6,5-es fogyasztással. Mondjuk egy 6 gangosra kíváncsi lennék hogy 130-nál 6-osba mennyit eszik és mennyi akkor a fordulatszám. Városi normális, dinamikus vezetéssel nekem is 6,5-7 körül van. Nekem a 4,9l egy Görög utazás során jött össze, Autópályákat kihagytuk ahol lehetett és ésszerű volt. Nyíregyháza-Athén. Románia-Szerbia-Macedonián keresztül Kb. 1700km. Szerbiában 80km/h a sebességhatár nem autópályán. Betartottam. Csodálkozok sokszor, amikor sokan mondják hogy ezek az értékek soknak számítanak. Emlékszem még a Ladás korszakomra. Nem ment úgy a gép és dinamikusan hajtva bekapta a 9-11lityit :D

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó