2025. Január 31. Péntek - Marcella

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tomasso | 2013-10-02 20:17

Üdv

 

Nem rég  jött elő m6 2004es-en hogy,lassu kanyarodásnál nyikorgó hangot hallok,de a kormányrúdon is érezni a nyikorgást,vagy súrlódást,nem tudom pontosan leírni..

Mi okozhatja?

Esetleg kerékcsapágy vagy kormányrúd?

 

Ha valaki találkozott ilyennel...

mazda-auto.hu | 2013-09-30 08:28 doki87 részére

 Ennyi adat alapján a nyomás/hozam szabályzó szelep hibájára lehet elsősorban gondolni. 46500 Ft postaköltséggel.

mazda-auto.hu | 2013-09-30 08:25 akapulko013 részére

 Létezik ilyen kábel, de valójában egyszerűen csak a hangszóró kimenet kábelekre vannak kötve az RCA dugók. Ebből kifolyólag ez még magas jelszint marad, mely csak hangszórójel bemenet fogadására is képes erősítőkhöz alkalmas. Viszont ezeken az erősítőkön a magas jelszint csatlakoztatása nem RCA aljzatokkal, hanem hangszóró kábelekkel történik, tehát ez esetben értelmetlen a magas jelszintű RCA kimenet alkalmazása a fejegységnél.

 

Megoldás lehet magas jelszint/alacsony jelszint átalakító alkalmazása, mert ebbe a készülékbe a hangszóró kimenet kábeleket kell csatlakoztatni, a kimeneti oldalon pedig RCA-val mehet tovább az alacsony jelszint az erősítőhöz.

 

doki87 | 2013-09-29 15:33

Tisztelt Mazda auto

Van egy 2003-as évjáratú Mazdám 121 lovas és 168 e km van benne. Olyan gondom van vele, hogy néha alapjáraton megáll és ha lámpánál pirosat kapot akkor is és utánna egy kicsit nehezen indul kb 2-3 szor inditok és akkor indul. Mi lehet a gonja? Ezen a héten kezte ezt el. Kérem valaki segítsen. Köszönöm 

akapulko013 | 2013-09-28 15:08

 Tisztelt Mazda-auto 

Egy mazda 6- 2004-es évjáratú-hoz keresek a gyári magnóhoz olyan kábelt amin van RCA lecsatlakozás hang kimenethez,ebben szeretnék segítséget kérni.

mazda-auto.hu | 2013-09-26 13:56 LeKlein részére

 Az EcoTak elsődleges funkciója, hogy csökkenti az üzemanyag felhasználást, mivel hatékonyabban ég el a tüzelőanyag/benzin keverék a hengerekben. Járulékos hatás, hogy a hatékonyabb égés miatt kevesebb a szilárd károsanyag termelés is, így mivel nincs utánpótlása a lerakódásoknak, ezért tisztul a motor. Viszont az égés után fennmaradó fölös hidrogén ionok igyekeznek újrakapcsolódni az égéstér alkatrészein lerakódott szénrészecskékkel (korom), így fokozatosan megtisztul a motor. Ebből kifolyólag minden belső égésű motorban előnyös lehet az alkalmazása.

 

Ez minimális olajfogyasztás, nincs különösebb előnye-hátránya a két olajnak egymással szemben, de Castrol-on belül 5 különböző 0w-30-as motorolaj is van, és mind FST. Egyre kell vigyázni, sok a hamisítvány!

 

http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-harombol-ketto-hamis.html

 

 

LeKlein | 2013-09-26 11:31

Tisztelt Mazda-auto!

2.3-as M6ba van értelme Ecotak-nak? 158ekm van motorban 7000km alatt 2,5dl olaj fogyott Castrol Edge FST 0w30-at vagy inkább Mobil Fuel Economy 0w-30-at kapjon? Most Mobil Fuel Eco. 0W-30 van benne.

 

Előre is köszönöm a segítséget!

 

 

 

mazda-auto.hu | 2013-09-23 14:09 mazda-auto.hu részére

 Az általunk szerelt ECOTAK nevű berendezés ( lásd AKCIÓK) segítségével esetleg megszüntethetőek a lerakódások által okozott kisebb hatásfok gyengülések, melyek hozzájárulhatnak az olajfogyasztáshoz, illetve a tisztább égés miatt kevésbé öregszik a motorolaj. 

mazda-auto.hu | 2013-09-23 13:27 nagyand részére

 Alig 1 dl olajfogyasztás 1000 km-enként gyakorlatilag semmi. Valószínűleg ezt még az alkalmazott mototolaj  viszkozitásának  változtatása sem befolyásolná mérhető mértékben. Az olaj elhasználódásával nem lineáris mértékben nő az olajfogyasztás. Tehát a friss olajból általában kevesebb fogy, mint a már több ezer kilométert teljesített kenőanyagból. Egy jobb minőségű, teljesen szintetikus olaj tovább tartja újkori tulajdonságait.  

A köztes hűtőben felgyülemlő olaj egyébként már tekinthető a motor által elfogyasztott olajnak, függetlenül attól, hogy kicsöpög a hűtőből, vagy a motorban ég el. A tömítetlen intercooler viszont a motor működése szempontjából előnytelen.

 

nagyand | 2013-09-23 11:02

Tisztelt Mazda Autó!

 

2003-as M6 Diesel (136LE) (248.500 km) autómba a legutóbbi olajcsere óta 11.000 km-t mentem és ez idö alatt majdnem 1liter olajat kellett után töltenem.

Kérdésem az lenne, hogy ez az olajfogyaszztás normálisnak tekinthetö vagy már valami hibára, kopásra utal?.A intercooler lenti csöcsatlakozónál  olajcsepegés észlelhetö,(autó alatt nincs tócsa :D )

Amit használtam olajat (nyáron) Castrol 5W-40.

15.000 km-ként szoktam cserélni.Lassan esedékessé válik a következö olajcsere. Gondoltam, hogy télre 0W-30-as olajat teszek bele, viszont tartok attol, hogy ezzel megnövekszik az olajfogyasztás.

Azt figyelembe véve, hogy az autó napi szinten van használva egy héten kétszer 200 km-t (400km)  pályázok, a többi napokon csak 6-10 km megyek vele naponta varosban.

Mit ajánl, milyen olajmárkát ill milyen viszkozitású olajat lenne érdemes használni a következö olajcserekor?

Segítségüket elöre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó