2025. Január 31. Péntek - Marcella

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2013-10-18 10:16 taz01 részére

 Bocs a késésért. Szabadonfutónak hívják, azért mert a csapágy küső része egy hagyományos csapágyhoz hasonlóan az egyik irányban el tud fordulni ahhoz a tengelyhez képest amire rögzítve van. A másik irányban viszont nem. Olyasmi mint a racsnis kulcs, csak nem fogak vannak benne, hanem pici görgők. Általában ha beáll egy szabadonfutó, az egyik irányban sem tud elfordulni, vagy van a másik eset, de az ritka, amikor mindkét irányban elforog. Ekkor viszont már az akksit sem tölti a generátor, mivel nem hajta meg a szíj. A tankban lévő szűrő kicsit macerás. A hátsó öléssort fel kell hajtani, alul fogja vagy 4 csavar. Fent beakasztod mondjuk gumipókkal hogy ne essen rád. Van egy takarólemez, amit le kell szedni, asszem 4 csavar fogja. Majd lehúzni minden elektromos csatit. Van két üzemanyag cső, az egyik az elmenő a másik a visszatérő.  Ezeket is le kell húzni, csak vigyázni kell a gyorscsatlakozója el ne törjön levételkor. Majd a záró fedelet le kell csavarni. Ez kézzel nem hiszem hogy menni fog, erre van egy speckó szerszám. Na itt a tankon belül van egy ház, amiben van a szintjelző úszó mechanikája, érzékelője, stb. Ezt ki kell óvatosan venni, de vigyázni nehogy elhajoljon asz úszó pálcája. Nem egy pici szűrő van, hanem egy nagy lapos az alján. Takarítás után így néz ki: http://kepfeltoltes.hu/view/131018/DSC05665_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A középső cső az elmenő ág, az a a nagy lapos barnás színű szűrőn át szívja a gázolajat. Na ez nekem be volt takarva lerakódással. Az alsó cső a visszatérő ág. A tankot is érdemes kitakarítani: http://kepfeltoltes.hu/view/131018/DSC05677_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Összerakni meg mindent visszafelé, de óvatosan! Remélem segítettem.

mazda-auto.hu | 2013-10-18 08:46 animatrix11 részére

 Az eddig beszerelt berendezések hatása a tulajdonosok.elmondása alapján jól érezhető. Fogyasztás, teljesítmény, illetve pl. a motorolaj színe a dízelekben sem feketedik be.

Az egyik céges autónkban is egyértelműen érezhető a hatás. A motor tisztulása pedig hosszú távú folyamat, mely szépen lassan növeli a működési hatásfokot, élettartamot.

EnergieLaczy | 2013-10-17 19:19

 Sziasztok!

 

Annyit írtatok a generátor szabadonfutó hibáról, hogy engem is utolért a bibi. ):

222.000 km-t bírt reggeli kerregés, illetve 1000-1500-as fordulatig lassan gyorsulva kerregés nélkül.

 

Üdv ÉNRG

animatrix11 | 2013-10-17 09:05 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ, csak azért foglalkozom a kérdéssel, mert egy ilyen oldalon ajánlották, ez ténleg működik? Mert legtöbb ilyen technológia, mágneses, tabletta stb semmit nem ér... 

mityo | 2013-10-17 08:43 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm az infót!  Ki tudja a vezérlőegységet "átverni" és mennyiért?

mazda-auto.hu | 2013-10-17 08:31 palcso85 részére

 Igen, használható.

mazda-auto.hu | 2013-10-17 08:30 mityo részére

 Egy időben Ausztriában kötelező volt nappal városban is használni a tompítottat, ekkor érkeztek így a Mazdák. Sajnos csak a vezérlőegység "átverésével" lehetne kiiktatni a nappali világítást.

palcso85 | 2013-10-16 21:09

 Heló Dana!

Olyan kérdésem lenne amiben talán tudnál segíteni.Arra lennék kíváncsi hogy a 2.generációs mazda6 könnyűfémfelnije (5X114,3 R17)passzol e a 3.generációsra?Válaszodat előre is köszönöm!

 

mityo | 2013-10-16 15:13

Tisztelt Mazda-Auto!

Nemrég vettem egy 2006-os Mazda 6-ost. Állandóan világít a lámpája, azt mondták skandináv módban van. Elvittem már 2 Mazda szervízbe, de ott sem tudták kikapcsolni.

Önök tudnak segíteni a problémán?

taz01 | 2013-10-16 10:53 dana részére

Szia Dana!                                                                                                                                                Olyan kérdésem lenne,hogy a generátornál a görgöknek mi a hivatalos neve?Mert ugy döntöttem megrendelem azokat is.Csak kéne a neve.......Ja meg irtad,hogy a tankba is van egy pici szürö azt nehéz megtisztitani?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó