2025. Január 31. Péntek - Marcella

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


LeKlein | 2013-10-04 11:32 mazda-auto.hu részére

 Ráadásul kb. ennyibe került mert más alkatrésszel együtt tudtam csak beszerezni, amire nem volt szükség, kb. fél éve járok vele így 5000km mentem nem tapasztaltam azóta a nyikorgást, érdemes lehet újra cserélni ezek mellett is vagy maradhat?

mazda-auto.hu | 2013-10-04 11:20 mazda-auto.hu részére

 38320,-Ft.

LeKlein | 2013-10-04 10:02 mazda-auto.hu részére

 Milyen áron van az új alkatrész?

mazda-auto.hu | 2013-10-04 08:04 tomasso részére

 A 2000 fordulat alati kerepelés elsősorban befecskendezési probléma is lehet,melyet nem feltétlenül kalibráció, vagy befecskendező hiba okoz. Lehet, hogy a kalibráció a hengerek tömítettségi különbsége, vagy a lendkerék hibája miatt nincs rendben.

Az alacsony fordulaton magas fokozatban rángatás elsősorban a kettős tömegű lendkerék hibájának jele.

mazda-auto.hu | 2013-10-04 08:00 LeKlein részére

 Lehet újat rendelni, ebből az alkatrészből nem is ajánlott bontottat használni.

tomasso | 2013-10-03 20:33 LeKlein részére

 Helo

 

Nem tudom hogy kapható e új,nem néztem utánna még,de az enyém dízel,lehet hogy lényeges az is(fogalmam nincs) :D

És 2000fordulat alatt  kerepel,elég idegesítő,már jó ideje csinálja.

5.fokozatban 1400-1800fordulat között apró rángatás,lehet hogy lendkerék,de konkrét választ nem adtak egyikre sem,valószínűleg nem értenek hozzá...

 

 

LeKlein | 2013-10-03 09:39 tomasso részére

 Nekem is volt hasonló kb. fél éve kerékagy és kerékcsapágy csere volt a baloldalon.

Kerékagyat csak bontva találtam 2.3 benzinest nem tudtam újként venni. Tényleg nem lehet újat venni?

 

 

mazda-auto.hu | 2013-10-03 08:22 tomasso részére

 Mielőbb meg kellene "mutatni" egy szerelőnek.

mazda-auto.hu | 2013-10-03 08:21 doki87 részére

 1. Valószínűleg a fényszóró magasság állító motor búg.

 2. Hibakód olvasás nélkül értelmetlen találgatni.

doki87 | 2013-10-02 23:03

Köszönöm a választ. Még 1 gyors kérdés ha ráadom a világítást akkor búg. Ez mi lehet? Még egyszer köszönöm. Amugy a leállás akkor jön elő ha sokat kapcsolgatom a tempomatot. Ha nem használom akkor nem áll le.  Akkor is a nyomás/hozam szabályozó lehet a gond? Nagyon szépen köszönöm: Kellemes napot

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó