2025. Április 28. Hétfő - Valéria

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-03-01 07:45 leanykoncer részére

1.A betanítás "konyhanyelven" a hengerteljesítmény korrekciót jelenti. Tehát az egyes hengerek kismértékű hatásfok különbségét korrigáltatjuk (csak bizonyos határokon belül lehet) az egyes befecskendezők vezérlésének megváltoztatásával. 2. Az eltérő hangot akár az az egy rossz izzítógyertya is okozhatja, hiszen gyakran kell működniük akkor is, amikor a lámpa nem jelzi vissza ezt a műszerfalon. Más.. a teljesítmény korrekció csak bizonyos határokon belül tud korrigálni, és csak kisebb fordulatszámokon van jelentősége. Egy gyengélkedő befecskendező is lehet a ludas a dologban, de sok minden más is.

majdnemmérnök | 2013-02-28 20:52 leanykoncer részére

Szia leanykoncer! Injektor korrekciót csináltak rajta? Nekem is kopogott és gyengébb volt de a korrekció után minden rendben!Remélem segítettem! Üdv!

leanykoncer | 2013-02-28 16:01

Tisztelt Mazda-Autó, kedves fórumozók! Eddig még nem kaptam választ a pár nappal ezelőtt feltett kérdésemre, de engem továbbra is érdekel. Köszönettel "Hivatalos Mazda szervízben 2007-es 2.0 CDH Mazdámban befecskendező alátéteket cseréltek, mert ette az olajat. A szervízzel egyidejűleg szelephézag állítást is végeztek.(azt mondták, azért kell mert a szelepfedél eltávolításakor a szelephézag állítás is ajánlott) Műszeres beméréssel kiderült még, hogy a 4 db izzítógyertyából 2 működik csak, de csak 1-et tudtak kicserélni, mert nem volt több raktáron. Olajcsere, és az összes szűrő cseréje is megtörtént és befecskendező betanítást is lefuttatták. Az olajfogyás hál'isten teljesen megszűnt. A problémám az, hogy a szervíz óta megfigyeltem, hogy amikor nem kell nagyobb erőt kifejtenie az autónak pl. egyenes úton, lassú gázadásnál csörgő szelephangot hallok, ami korábban biztos, hogy nem volt. Erőteljes gyorsításnál ez nem tapasztalható. És úgy érzem egy kicsit gyengébb is az autó. Ön szerint mi lehet ennek az oka?"

mazda-auto.hu | 2013-02-28 08:07 Dexx33 részére

Az első kábel 15242,-Ft, és kb 1 hét, a másik 569,- Ft és ez jövő hét keddre van nálunk.

EnergieLaczy | 2013-02-27 18:43

Dexx33 | 2013-02-27 17:21 mazda-auto.hu részére

Kedves Varga Ur, tudna nekem az alabbi alkatreszeket postazni? KABEL (Mazda) OE-Nr: GS1G67SH3A FEDER (Mazda) OE-Nr: S47P64345 Amennyiben igen, milyen aron es menyi szallitasi idovel? Koszonom szepen! Pasztor

mazda-auto.hu | 2013-02-27 13:56 nagyand részére

Egyáltalán nem jellemző.

nagyand | 2013-02-27 12:49

Tisztelt Mazda-Auto! 240.000km-es vezérlés cserénél kell a vizpumpát is cserélni? (2003-as M6, Deisel 136LE) Válaszát elöre is köszönöm!

nack | 2013-02-27 12:23

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-02-27 11:12 nack részére

Akkor ahogy majdnemmérnök írta.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó