2025. Február 2. - Karolina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-02-25 15:13 rbaggio részére

A fejegység a többiben is Matsushita, szóval ilyen szempontból nincs különbség. Kizárólag a külső eszköz jelszintje lehet problémásan magas, de erre oda lehet figyelni.

mazda-auto.hu | 2013-02-25 15:10 nagyand részére

35900,-Ft

rbaggio | 2013-02-25 12:49 Haji részére

A Mazda 6 kompatibilis, csak a Bose hifi-s nem...A többi ha jól tudom Panasonic fejegységgel szerelt..

Haji | 2013-02-25 12:42 Haji részére

Ja, ez már 1,5-2 éve volt.

Haji | 2013-02-25 12:41 rbaggio részére

Végül nem, mert egyéb praktikussági okok miatt végül a Car Dock for iPhone mellett döntöttem. Szóval akkor erre a típusra mondták, hogy nem passzol a Bose hifihez? Dension mondta, vagy valamelyik partnerük? Ha így van, ez esetben viszont illene kivenni a kompatibilitási listából. Mondjuk, akkor semmi sem maradna a Mazda 6 2002-2007 rovatban. Hmm..

rbaggio | 2013-02-25 12:31 Haji részére

Be is szerelték? Mert nekem a szervíz mondta, hogy próbálták is Bose.os 6-osba szerelni ó, de nem látja a fejegység...

Haji | 2013-02-25 12:00 rbaggio részére

Pedig jó, de a nekem korábban adott tájékoztatásuk alapján, csak a Gateway Lite BT MkII.

rbaggio | 2013-02-25 11:50

Tisztelt Mazda-Autó! 2003-as 6-osomba szerettem volna Dension Gateway adaptert, hogy a gyári fejegységen keresztül tudjak akár USBn keresztül mp3-as fileokat is hallgatni. 6-osokkban elvileg alkalmas lett volna, de a szervíz szerint a Bose-al szerelt típusokban ez nem megoldható. Van olyan lehetőség/Önök vagy a kedves Fórumtársak tudnak olyanról amellyel még is áthidalható a gond? Vagy más megoldást ismer valaki? Köszönöm

nagyand | 2013-02-25 10:08

Tisztelt Mazda-Auto! Mennyibe kerül Önöknél egy generátor szabadonfutó? (M6, 2003-as Diesel 136LE) Válaszukat elöre is köszönöm.

Haji | 2013-02-25 09:21 murmuc részére

Sajnos igényeljük az át...zást. Persze, sokan nem igényeljük, de a rengeteg ostoba miatt, akik még mindig nem állapotot vásárolnak, hanem km-t, akiknek megnyugtatóbb egy visszapörgetett 90ekm-s autó (mást már nem is lát), mint egy hibátlan 130-150-200 ezres darab, na miattuk kell nekünk is küzdeni a trógerkedéssel. Ajánlom figyelmedbe "Becsületesnepper" cikksorozatát. http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2011/10/12/a_magyar_hasznaltauto-vasarlo_hulye/ http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2011/12/30/a_magyar_hasznaltauto-vasarlo_hulye_2._resz/ http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2012/05/03/a_magyar_autovasarlo_hulye_3._resz/ Ismerem, nekem már évek óta mondogatta ezt a sok hülyeséget, mire meg is írta.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó