2025. Március 6. Csütörtök - Leonóra

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Boss | 2013-03-07 23:15

Köszönöm válaszát! Az megállja a a helyét hogy 150-180 000km után annyira telítve van a részecskeszűrő hogy nem tud pontos információt adni a "regenerásról"? Tuti nincs eltávolítva a szűrő, mert láttam.. A fogyasztás: városban 8.1 ez normális?

gulyas_peter | 2013-03-07 16:05 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszát! Az mitől lehet, hogy a légzsák működésképtelenné vált, illetve ilyenkor cserélni kell a lágzsákot? Azt meg lehet-e állapítani, hogy lendkerék okozza e a hibát, vagy a befecskendező? A lendkeréknek még nincs cattanó hnagla leállításkor illetve elindításkor.

mazda-auto.hu | 2013-03-07 15:58 gulyas_peter részére

1. Hibakódot jelez, illetve, hogy nem működőképes valamelyik légzsák. 2. Lehet lendkerék, de befecskendezési probléma is.

gulyas_peter | 2013-03-07 15:04

Tisztelt Mazda-autó! Két kérdésem lenne: 1. mitől lehet, hogy a légzsák visszajelző lámpa néha villog, néha meg folyamatosan világít? 2. 1250as fordulatszámon eléggé remeg a kocsi. Alapból is kicsit remeg (ez ahogy mondták, a lendkerék meghibásodásának kezdő jelei)

mazda-auto.hu | 2013-03-07 08:16 Zozyka részére

Természetesen ha túlságosan nagy a kipufogó gáz ellennyomása, akkor a leírt jelenségeket okozza. Mindenképpen le kell szerelni a katalizátor egységet, mert az autó nem fogja tudni kiégetni. Ráadásul nem feltétlenül koromtól van eltömődve, akár össze is omolhatott a nagy hőreheléstől. Mielőbbi javítás szükséges, mert előbb-utóbb más is károsodni fog.

mazda-auto.hu | 2013-03-07 08:10 Boss részére

Teljesen normális, hiszen a lámpa csak akkor világít, ha a rendszer kéri a vezető segítségét a regeneráció beindításához. Normál regenerácóknál nem világít a DPF lámpa. Persze akár az is lehetséges, hogy a korábbi tulaj kiszereltette a rendszert, de ez még annyira nem jellemző.

mazda-auto.hu | 2013-03-07 08:07 Dexx33 részére

Igen, az egyik az egy kapocs.

Zozyka | 2013-03-07 07:03

Üdvözlöm! ÉRDEKLŐDNÉK, hogy ha a katalizátor hibás (tele van olajjal), akkor az lehet, hogy egy nagyobb füstmennyiséggel járó gyorsítás után a porlasztók elkezdenek kopogni (mintha csapagyas lenne) 2000s fordulat alatt (konstans sebesség esetén). Illetve veszít az autó a teljesítményéből is. Megállok az autóval kb 30 percre, akkor elhagyja. LEHETSÉGES, hogy nem tud átmenni a füst a katalizátoron és amikor felgyülemlik, akkor a porlasztok így viselkednek? Amúgy is gyenge az autó mintha csak 100Le lenne, pedig egy 135le 330nm-s autóról beszélünk. Mi a véleményük? Katalizátort hogyan kell kiégetni? Mert volt gondom az autóval és és valószínűleg tele van olajjal. Mekkora fordulaton, mennyi ideig kellene járatni? Köszönöm szépen előre is.

Boss | 2013-03-07 02:07

Tisztelt Mazda-Autó! 2009-es diesel mazda6 ot vásároltam 5 hónapja. 170 000km van benne, ebből Én tettem bele 4000km-t a vásárlásóta. Az lenne a kérdésem hogy normális dolog-e hogy még soha nem jelzett a részecskeszűrő lámpa hogy égetné a szűrőt? Köszönettel.

Dexx33 | 2013-03-06 18:50 mazda-auto.hu részére

Oooo hat ez nem semmi de hat mas lehetosegunk ugy sincs. Nemde? Nos akkor majd mindent egyszerre kerek postazni de picit kerdojeles a dolog mert en bar ket tetelt rendeltem csak az eggyik kabel nem? A short cord. Az olcsobb tetel az csak muanyag kapocs a muszerfal dekoraciokhoz mivel a szetszedesne nehanyat elhagytam sajnos! hat ma mar csak ez hianyzik de kivarjuk... Mellesleg szeretnem tudtara adni mindenkinek hogy a GHs navikhoz is es a regi navikhoz is tudok 2012-13 keleteuropa terkepet amin ausztria es Nemetorszag is rajta van es raadasul meg magyarositast es szlovakositast is. Ha esetleg erdekelne ez valakit... Kivanom a legjobbakat de kernem hogy a postazas elott tudassanak (esetleges korabbi esetben) mert a husveti unnepek kornyeken picit hektikus a szituacio. Dexx

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó