2025. Február 2. - Karolina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nagyand | 2013-02-19 08:08

Az elfelejtettem, hogy M6 2003-as Disel 136LE autórol van szó. PL: 60km/h óra állásnál valójában csak 50-51 km/h az autó sebessége. Ès pl 130km/h óra állásnál csak 121 km/h a valós sebesség. Lehet valamilyen úton ezt a korrigálni? R15 195/65 kerekek vannak fent.

nagyand | 2013-02-19 08:04

Tisztelt Mazda-Autó! Azt szeretném kérdezni, hogy lehet-e valamilyen módon kalibrálni a kilóméterórát? Kb 9-10km/h-val többet mutat mint a valós sebesség. Lehet valamilyen módon kalibrálni mint ahogy az átlagfogyasztást, vagy a sebességmérést nem lehet korrigálni? Válaszukat elöre is köszönöm.

rudyka | 2013-02-18 20:08

Tisztelt Mazda - autó! Egy pár héttel ezelőtt írtam önöknek 2008-as 2.0 diesel GH Mazda 6 nál álló helyzetben a kormány balra tekerésekor az autó erőteljesen megrázkódik. Régebben már tapasztaltam ilyet más autónál de akkor szervóolaj utántöltéssel sikerült megoldani a dolgot. De azt olvastam, hogy ezeknél az autóknál már teljesen elektromos a szervó rásegítés. Esetleg jobbra és ballra is külön motor mozgatja a kerekeket? Mert mint előbb írtam csak ballra tekerésnél csinálja az autó. Előre is köszönöm válaszát

bogyesz | 2013-02-18 12:33 mazda-auto.hu részére

Tisztelt mazda-autó! Köszönöm szépen a választ!

mazda-auto.hu | 2013-02-18 12:11 farkasapo85 részére

Nem egyezik meg. Az újabb lámpa már enyhén füstözött színű, illetve domborúbb is valamivel.

mazda-auto.hu | 2013-02-18 12:10 várati részére

Lehet akkumulátor, vagy akár akku kábel, illetve testelési probléma (kontakt).

mazda-auto.hu | 2013-02-18 12:07 BobbyEwing részére

1. http://www.mazda-auto.hu/modell-mazda6-bemutato-auto-expanzio-mazda.html 2. A szervórásegítés jóval több teljesítményt vesz fel a motortól a két végállásban. Ha rossz, elhasznált a szervófolyadék akkor még többet. Érdemes egy folyadékcserével próbálkozni. Teljes cserét ugyanúgy nehéz kivitelezni, mint egy automata váltónál, de két-három folyadék frissítéssel gyakorlatilag a teljes mennyiség lecserélhető. 3. Az első féknyereg csapokat, munkahengereket, fékbetét csúszkákat ki kellene takarítani.

mazda-auto.hu | 2013-02-18 12:02 bogyesz részére

Felszabályzás után elől 23,8 mm a minimum vastagság, hátul 8 mm. Természetesen mindig jobb egyenletes (felszabályzott, vagy új) felülethez társítani az új betétet, de ha láthatóan egyenletes a kopás, akkor esetleg el lehet tekinteni a szabályzástól.

mazda-auto.hu | 2013-02-18 11:56 zolika182 részére

1.A hat sebességes dízelek utolsó fokozata (6.) hosszabb, mint az öt sebességes dízelek ötödikje. Annyival, hogy gyakorlatilag 90-100 km/h alatt a 6. túl hosszú. 2. Igen, a negyedik foncsor a ködlámpáé. Kizárólag az utólag megvásárolható GTA első lökhárítóban vannak lent elhelyezve a ködfényszórók, de a dízel esetében gondoskodni kell a köztes hűtő levegőellátásáról a megfelelő bal oldali ködlámpa kerettel.

BobbyEwing | 2013-02-18 10:22

Tisztelt Fórumozók,Mazda-Autó! 2004-es,2.0 dízel Mazda 6-osom van.3 kérdésem lenne.Az első, hogy 120.000 -s szervíznél pontosan mit kell cserélni az autóban?? (Szervóolajat,váltóolajat is kell?) A második, hogy bármelyik irányba ütközésig kitekerem a kormányt akkor furcsa hang jőn a motortérből és olyan furcsa a kormány is, de viszont ha akár már fél centivel is visszább tekerem akkor ezek megszűnnek!! Ez normális?? Vagy valami gond lehet a szervóval,vagy a kormányművel?? Vagy mi lehet a gond? A harmadik, hogy ha megyek városban 50-60nal,és meg kell állnom pl.piros lámpánál, akkor lassításkor,fékezéskor elengedett vagy lazán fogott kormánynál elhúz jobbra v balra a kocsi!! Ez mit jelent?? Mi lehet a hiba,ha egyáltalán ez hiba?? Várom a válaszokat! Köszönöm! Üdvözlet

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó