2025. Február 2. - Karolina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-03-06 14:46 mazda-auto.hu részére

A befecskendezők váltják egymást, tehát csereszabatosak.

mazda-auto.hu | 2013-03-06 14:43 Zozyka részére

Valójában csak szoftveresen van különbség.

mazda-auto.hu | 2013-03-06 14:42 Dexx33 részére

Örülök a részben eredményes beszerelésnek. Sajnos a drágább kábelt egyelőre legkésőbb Április 2-ra igazolták vissza, tehát nem volt Európában. Perzse még ez nem végleges, így kicsit hamarabb is megérkezhet.

Zozyka | 2013-03-06 06:44

Tisztelt Mazda autó! Érdeklődni szeretnék, hogy 2003 évi 1998ccm D M6 136 és 120 lovas motorok között mi a különbség/milyen különbségek vannak,amik a teljesítmény/nyomaték különbséget okozzák? Vagy alapvetően minden ugyanaz,csak más a turbó vagy a motorvezérlő computer beállítása? Illetve érdeklődnék,hogy a 13H50 és a 13H50A porlasztók azok azonosak -e? Elvileg nekem azt mondták, hogy igen.

Dexx33 | 2013-03-05 20:28 mazda-auto.hu részére

Tisztelt VArga Ur! Hat megvagyok a NAVI beszerelesevel es beuzemelesevel... Sikerult de meg a gps antenna nincs rajta - varom, de kerem tudasson a postazasrol mert a felesegem kozben beteg lett de a kollegai atveszik csak tudni kellesz hogy mikorra varjak azt! Minden mukodik es meg kabelt sem huztam be eddig, de meg nem navigalt az auto persze! Majd utanna meglatjuk kell-e valami huzal vagy nem. Viszont amit gondolok az az, hogy a CI es a Clock Spring kabelek azt biztositjak hogy motor leallitasnal amikor csak a kozepkijelzo vilagit vilagitson a kijelzo koruli vezerles illuminacio is. TAlan... Vagy nem tudom! Meg a kormany vezerles is mukodik de a NAVI behelyetesitette a AC vezerlest de ez nem annyira nagy baj! Viszont ami nagyon fontos az az hogy a bekapcsot kovetoen a MAZDA NAVI DVD-t kbe kell helyezni mert az aramtalanitast kovetoen konfugaciot kell vegrehejtani a NAVI-nak es ehez a fajlokat a DVD-rol huzza! Koszonom a segitseget es remelem hogy a befejezest kovetoen abszolut mukodni fog az egyseg ugy ahogy annak mukodni is kell! Esetleg ha van velemeny a huzalokkal kapcsolatban varom azt. Koszonom! Dexx

mazda-auto.hu | 2013-03-05 14:46 nagyand részére

Valójában ez nem hiba. Lehet, hogy korábban be volt zsírozva a fogazott rész, illetve az esetleges kopás is hozzájárul.

nagyand | 2013-03-05 09:44

Tisztelt Mazda-Auto! Korábban 2009-ben mikor vásároltam M6 2003-as 136LE Diesel autómat a kézifék kar behúzásánál nem lehetett "racsni, kattogó" hangot hallani. Most mikor behúzom a kéziféket racsnis hangja van mint a régi zsigulikban. :) Mivel orvosolható ez a "probléma"? Igazából nem probléma csak a korábbi megszokott halk müködéshez képest az. Gondolom kopásból eredö ez a jelenség. Válaszukat elöre is köszönöm.

leanykoncer | 2013-03-04 16:16 szombathely részére

Szia! A komplett szervíz munkadíj + 1 db izzítógyertya angyagkötsége került 110 e Ft-ba. Az olajakat, szűrőket én szereztem be. Annyi kiegészítés még, hogy az olajcsere előtt az olajteknőt is levették és fullosan kitisztították az egészet(az olajszivattyú szűrőjét is). Üdv. leanykoncer

mazda-auto.hu | 2013-03-04 11:22 sziloka részére

Köszönjük a visszajelzést! Érdekes, hogy kiolvasott időzítési probléma esetén tisztán a hibakód alapján szenzor hibára gondoltak a szerelők. Valóban szerencse, hogy indításkor történt. Egyébként éppen ezért kell minden szíjcserénél a patront is cserélni, illetve kézifékkel rögzíteni az autót üresben hagyott váltóval.

mazda-auto.hu | 2013-03-04 11:18 mazda-auto.hu részére

Kimaradt: Gyárit érdemes venni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó