2025. Február 2. - Karolina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


leanykoncer | 2013-02-25 09:03

Tisztelt Varga Úr! Hivatalos Mazda szervízben 2007-es 2.0 CDH Mazdámban befecskendező alátéteket cseréltek, mert ette az olajat. A szervízzel egyidejűleg szelephézag állítást is végeztek.(azt mondták, azért kell mert a szelepfedél eltávolításakor a szelephézag állítás is ajánlott) Műszeres beméréssel kiderült még, hogy a 4 db izzítógyertyából 2 működik csak, de csak 1-et tudtak kicserélni, mert nem volt több raktáron. Olajcsere, és az összes szűrő cseréje is megtörtént és befecskendező betanítást is lefuttatták. Az olajfogyás hál'isten teljesen megszűnt. A problémám az, hogy a szervíz óta megfigyeltem, hogy amikor nem kell nagyobb erőt kifejtenie az autónak pl. egyenes úton, lassú gázadásnál csörgő szelephangot hallok, ami korábban biztos, hogy nem volt. Erőteljes gyorsításnál ez nem tapasztalható. És úgy érzem egy kicsit gyengébb is az autó. Ön szerint mi lehet ennek az oka?

mazda-auto.hu | 2013-02-25 08:24 majdnemmérnök részére

Apró helyesbítés, a befecskendező korrekció azért szükséges, hogy minden henger egyformán működjön.

sziloka | 2013-02-23 19:49 murmuc részére

Magyarorszagon ez a divat igy igaz en szervizkonyvel minden muszaki vizsga papirokkal vettem a m6 mazdat 95000km rel Ausztriaban nem mindenki hajt bele 300000 km t ahogy te emlitetted

murmuc | 2013-02-23 18:56 majdnemmérnök részére

Köszi az adatot közben én is megtaláltam.Nem voltak feltágulva a csúcsok csak össze kötöttem a kellemest a hasznossal.Szelep fedél tömítést cseréltem és le ellenőriztem a csúcsokat.Szelephézagot nem mértem,de mindenütt volt"megfelelő"hézag.A következőkben azokhoz az emberekhez szólnék akiknek 8-10 éves Mazda 6-os 2.0 dieselük van 80000-1400000Km-rel.Gyerekek gondolkozzunk!!!Egy 8-10milliós diesel autót a tulaj nem 10-12ezerKm éves futás teljesítményre veszi.Én 6 éveset vettem 202000Km rel.A munkahelyem autókereskedés mellett egy autószerelő műhely.Volt nálunk is 2004-es M6 garantált 120000 km-mel.Az eredet vizsgán derűlt ki,hogy a 2011-es műszaki vizsgán volt benne 298000 km.Ebből csak annyit akartam kihozni,hogy nem mindig az autó és a típus a rossz,hanem át van az ember paszírozva,és utánna lehet pereskedni!Üdv:murmi

susugaga | 2013-02-23 14:14 sziloka részére

Inditásgátló szokott ilyet produkálni, ha van másik kulcsod próbáld meg, ha nincs használd a passatot.

majdnemmérnök | 2013-02-23 07:47 murmuc részére

Szia murmuc! 52-62 Nm a nyomaték,a szelephézagot nem tudom!Ha tűzkarikát cseréltél az injektor alatt utána mindenképp csináltass korrekciót,hogy minden injektor egyformán működjön!Üdv!

sziloka | 2013-02-22 12:26

Koszonom a gyors valaszt szervizbe van az autom gatyamat koltom rá most lehet itt Ausztriaba.keves km 98000 es ilyen gondok vannak aztmondtak japan autoval nemlessz gond.ugynezki eddig, csak 4 honapja vettem mar is kolthetek ra.Passatom meg othon pihen előkelő vennem ugylatom

mazda-auto.hu | 2013-02-22 09:59 sziloka részére

Szinte kizárólag hirtelen üzemanyagnyomás vesztés miatt állhat le ilyen hirtelen a motor. Ennek elsődleges oka a hozamszabályzó szelep lehet. Esetleg eltömődött üzemanyagszűrő, vagy injektor hiba is előfordulhat, de ezek általában nem ilyen hirtelen jelentkeznek. Üzemanyag nyomást kell mérni infdítózás közben a gyári diagnosztikai rendszerrel egy hivatalos Mazda szervizben.

sziloka | 2013-02-22 06:27

Ma reggel inditottam az autot elindult es rgogton lealt azota nem indul ausztriaba vagyok megvagyok löve semmi szerelö ismerodom nincs sürgős lenne a segitseg ötlet hogy mi okozhatja a hibat. M6 121 le diesel.2004

mazda-auto.hu | 2013-02-20 14:27 nagyand részére

Félreértés történt. A fedélzeti komputer korrekciós beállítása nincs hatással a sebességmérőre. Elnézést kérünk!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó