2025. Április 28. Hétfő - Valéria

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kekati | 2013-02-06 09:24

Van két vastagabb és két vékonyabb vezeték.Gondolom a két vastag lesz az amit mérnem kéne.Da akkor mi az a két vékony?

mazda-auto.hu | 2013-02-06 08:21 kekati részére

Sajnos ebben nem segíthetek. Az erősítő után a mélysugárzó tekercsének csak két kimenete van.

mazda-auto.hu | 2013-02-06 08:17 rudyka részére

Nagyobb áramfelvételű elektromos fogyasztók általi terhelés nélkül 725 frsz/perc a minimum alapjárati fordulatszám. A kormányszervó nagyobb terhelést jelent, ezért lehet, hogy elektromos rendszer jellegű a probléma, de akár mechanikus is lehet. Ezt látatlanban nehéz megítélni. Ettől függetlenül érdemes az akku karosszéria testpontját festékmentesíteni a csavar alatt. Problémás pont.

kekati | 2013-02-05 20:03 mazda-auto.hu részére

Melyik lábakat mérjem le mert van 4. Milyen értékeket kéne kapnom ha jó és milyet ha rossz?

rudyka | 2013-02-05 18:56

Tisztelt Mazda Autó! 2008-as 2.0 diesel GH Mazda 6 -nál a 100.000 km es szervíz elvégzése után az autó alapjáraton néha rázkódik és a fordulatszám mérő is 720 körül van alapjáraton, ennyi lenne a normális? Visszavittem injektor kalibrációra de az sem segített. Továbbá a kormány balra tekerésénél is egy kicsit megrázkódik az autó. Körülbelül a két jelenség egyszerre jelentkezett. Esetleg a kormányszervó okozhatja a kocsi rázkódását. Előre is köszönöm válaszukat.

geszti | 2013-02-05 10:05 Hanzlik01 részére

ez engem is érdekel...

mazda-auto.hu | 2013-02-05 08:01 kekati részére

Pl. a leválasztott mélysugárzó ellenállását érdemes lenne megmérni.

kekati | 2013-02-04 21:15 mazda-auto.hu részére

Valamennyire szól de alig hallani. inkább csak érezni hogy a membrán picit rezeg.A relé jó, A csatik is rendesen be vannak gugva. A vezetékeket,hogy tudnám kimérni?

nagyand | 2013-02-04 11:15 dana részére

Köszönöm szépen a kimerítö választ! Sokat segítettél!

mazda-auto.hu | 2013-02-04 11:14 murmuc részére

Próba szerencse! Viszont, bár egyes típusokban ATF-et alkalmaz a gyár, ennek az autónak a váltójába nem javaslom.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó