2025. Március 7. Péntek - Tamás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-02-11 10:34 Dexx33 részére

Csak uniós adószámú külföldi cég esetén. varga@mazda-auto.hu

mazda-auto.hu | 2013-02-11 10:32 Whisper részére

Nekem nehéz úgy válaszolni, hogy egyik oldal (benzines/dízel) se nehezteljen rám. Mindegy, megpróbálom. Amennnyiben nem "gond" a valamivel magasabb számla a kúton, akkor elsősorban a benzines ajánlható, tekintettel a gyakori rövidebb távú használatra. Ez különösen akkor igaz, ha a kiszemelt dízel Mazda6 2005.07-hó utáni gyártású, hiszen akkor van benne koromszűrő. Rövidebb működési periódusok esetén hajlamos a szűrő eldugulásra, melyet csak a szervizben tudnak kezelni. Ez kényelmetlen, kellemetlen, és pénzbe kerül. A 323 DiTD után az 1,8-2,0 benzinesek nem fognak erőtlennek tűnni, de az is igaz, hogy sokan kedvelik az új dízelek hatalmas nyomatékát, mely a szívó benzinesekből hiányzik. Több más tekintetben is jóval kevesebb a meghibásodási hajlam a kevésbé összetett benzines hajtásláncban (lendkerék, befecskendezők, turbó...) Az angliai esős időjárás miatt fontos lehet a karosszéria átnézése korrózió szempontjából, bár 2006 után ez sem annyira jellemző. Talán ezért próbáltak lebeszélni a Mazda6-ról.

natu77 | 2013-02-11 07:20 Flims részére

Szia Nálam is ugyan ez a gond volt. Vagy ülés csere vagy meg lehet venni a szenzort nem olcsón és ehhez kárpitot kell bontani. De ha böngészed a netet van ülés foglaltság érzékelő un. emulátor. ez egy fél megoldás, nem jár bontással és nyílnak a légzsákok ha gond lenne.

Zozyka | 2013-02-10 22:51

Üdvözlöm! Érdeklődnék, hogy mazda 6 2003 d 100kw-hoz gyári új turbó milyen árban volna? Várom válaszukat!

lilycerka | 2013-02-09 19:00 natu77 részére

Sziasztok!mazda6-os kombit vettem 2002-es évjárat és a jobb oldali xenonnal van gondom (gyári)néha ok néha nem...izzót megcseréltük az jó,trafo csere volt egy napig volt jó vele,most megint nem müxik.azt hallottam,hogy komplett lámpa csere kell,a kérdésem az,hogy ez igy van-e?vagy mi a megoldás?(a cserélt trafó is használt)köszi előre is a segítséget!

Erik88 | 2013-02-09 18:07 Erik88 részére

jigsaw | 2013-02-09 16:13 Flims részére

Nekem volt ugyanez a gond. Állítólag nem szabad az ülésre térdelni, mert megszakadhat a kontakt. Ilyen vicces problémák nekem csak az Alfával történtek ezelőtt. Körbejártam a dolgot rendesen és végül csak az ülés csere maradt nekem is, de bontóban olcsón, jó állapotú ülést lehet venni és a régit is el lehet adni szenzor nélkül...

sziloka | 2013-02-09 13:20

Ma reggel beinditottam az autom webasto kalyha olyan füstöt nyomott hogy az utaster is megtelt vele mitől lehet ez tisztelt mazda szaki

Flims | 2013-02-09 12:32

Sziasztok van egy 2004 es mazda 6 osom,az anyós ülés szenzor nem működik kérdésem a következő muszáj komplet ülést cserálni a javításáho,vagy van valami más megoldás is.

Erik88 | 2013-02-09 09:57 mazda-auto.hu részére

Azt hiszem akkor begurulok valamikor a közeli szervízbe. Sajnos nincs hozzá eszközöm, hogy kiméregessem a pontokat és közelebb legyek a probléma forrásához. Másik problémám: Leginkább télen mutatkozik hideg indításkor minusz fokokban. A motor bal oldalán ahol a szíj van hallok hideg indítás után kb. 2-3 percig míg kicsit be nem melegszik az autó ilyen "suttyogós" hangot és ahogy ejti a fordulatszámot a motor a bemelegedéskor egyre lejjebb annak fügvényében lassul a "suttyogás" is. Találtam egy videót a problémáról. Igaz nem én készítettem. Mi lehet a gond. Nem akarom megvárni míg valami nagyobb gondot okoz bár szerintem a szíj adja. Köszönöm az eddigi segítséget is! üdvözlettel: K. Erik

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó