2025. Február 2. - Karolina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


jigsaw | 2013-02-11 19:43 zolika182 részére

Nekem öt éve van meg a 2.3-as 6-osom, de ez automata és pont most kezdtem hirdetni. Tavaly több, mint 1M lett ráköltve a felújításokra (futómű, fékek, kipufogó, váltó), de szerencsére céges pénzen intézték, ezért lehet alkudni az árból. Vigyáztam rá, minden dokumentálva van. Szólj, ha érdekel esetleg.

zeff | 2013-02-11 15:46 zolika182 részére

2.3 fogyasztása 9-9.5 körül van átlagban ezt én is megerősítem. Most nulláztam, kíváncsi voltam én mit adok neki mert az előző tulaj 10-ét két év alatt 9-re vittem le (tehát 8 körül evett). Most lassan megy le (9.8) mert az elmúlt pár hónapban csak rövid távokra használtam. 7.5-hez nekem nehéz a lábam :) Nagyobb hibája nem volt, elektronikus sem, eddig ami említésre méltó az a kuplungcsere volt. Már keményen vettem, egy évet ment majd amikor a pályán tempomattal elkezdett csúszkálni kicseréltettem (biztos azért mert valóban 63.000 volt az akkor 5 éves autóban). De úgy hallottam hogy a kuplung nem az erőssége. Olajra meg csere után fél évvel ránézel, utántöltesz fél litert és megint jó. Beépített feature. Élményautónak csak ezt.

LeKlein | 2013-02-11 15:26

Szia, nekem 2.3 benzines van, eddig lekopogom csak elekopogom csak elektronikus hibák voltak leszámítva hogy törve vettem, és ez miatt szervó lett cserés és a hütő lyukas volt. Xenon lámpa nem az erőssége ahogy én tapasztaltam. Fogyasztás vegyesbe 9.5 körül alakul. Nyáron 140-el pályán sikerült 7.5 elérni. Télen városba 11,5. Olajszintet érdemes figyelni, ahogy szokták is itt ajánlani a 2.3 motornál és gyakorlatilag olaj csere + szürők és kopó alkatrészek. Árak meg sztem kategóriájának megfelelőek.

geszti | 2013-02-11 15:16 zolika182 részére

szia Nekem 2003-as benzines van 2.0 motorral. Fogyasztása jó, elviselhető. 7 a legkevesebb, pályán klímával 9,5 140-el. Élményautózásra nem kifejezetten jó, de a nagyarcú bekóstolós huligánokat lealázni megfelelő. Dízelesekről nincs tapasztalatom, csak a fórumon visszaolvasva tudsz infot gyűjteni. Itt nagyon ritka a benzines panasz. A kasztnihoz elég a 2,0, viszont egy 6 sebességes váltóval még jobb lenne.

Fecó | 2013-02-11 15:02

Bocs. Nos ha élmény autózásra is kel,akkor csak benzinest(díesellel oszt nem fogsz,ha csak nem 2.2-es)!!! Az 1.8 az kissé karcsú(ott nincs Nm),én minimum 2.3GT benyást vennék,erő is van,a hosszúzást is jól bírja,esetleg a jelölt fogyi felett meg MPS-t(díesel M6 hajtok)

zolika182 | 2013-02-11 11:55

Kedves Mazda autó! Szeretnék tanácsot kérni: Külföldre járok dolgozni, szeretnék mazda 6-ost venni, a kérdés, benzinest vegyek vagy dieselt? A szivem a benzineshez húz, nekem nagyon fontos a megbízhatóság, nincs időm szarakodni, szervízbe hordani, olvasgattam, hogy a diesel az problémásabb, de mindenki a dieselre akar rábeszélni, hogy azt vegyek, de mégis a benzinest venném. Abból is bonyolultabb a szitu, mert az 1.8 benzines lenne az ésszerű választás, de félek, hogy kevés, 2 literest vennék szivesen, (mivel fiatal srác vagyok) a 2.3GT-t venném legszivesebben, csak nem tudom mennyi külömbség van a kettö között. Megéri a 2.3-ast megvenni? félek a magas fogyasztástól, országúton, 7-8, pályán 9-10 literes fogyasztás a fájdalom küszöb, ami még belefér... kicsit élmény autónzásra is használnám, mert szeretek vezetni. A keret, 1.4-1.8 millió Ft lenne rá, 2003-2005ös kiadások között. Benzines Tipushibák? Diesel tipushibák, és alkatrészárak? Választ előre is köszönöm! Üdv

mazda-auto.hu | 2013-02-11 11:02 Zozyka részére

350000,-Ft körül. Kérésre természetesen tudunk pontosítani.

mazda-auto.hu | 2013-02-11 10:59 lilycerka részére

A bontott trafó sorozatszámának egyeznie kell a gyáriéval! Ettől függetlenül elképzelhető, hogy a trafó/lámpa áramellátásával van probléma. Pl. az állandó világítás nélküli autók esetében egy további tápkábel beépítése is javasolt, de a testelést is ellenőrizni kell. Harmadik lehetőségként a lámpatest is okozhatja a gondot. Elsősorban itt oxidáció okozta feszültség csökkenésre kell gondolni.

mazda-auto.hu | 2013-02-11 10:41 sziloka részére

Valószínűleg volt egy kevésbé jól sikerült gyújtása. Ez előfordulhat, különösen ha rövidebb időszakokra is be van indítva a motor, vagy ha 7-10 éve nem volt kitakarítva a kályha.

mazda-auto.hu | 2013-02-11 10:39 Erik88 részére

Valószínűleg a szíj adja. Ha "suttyogás" közben valamilyen illékony spray-vel rá tudnál fújni a szíjra, és az elhallgat, akkor ez bizonyítást is nyert. Viszont nem feltétlenül természetes a szíj hangosodása, bár nem tudom mennyit futott már.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó