2025. Február 3. Hétfő - Balázs

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Manna | 2012-11-15 17:59

Üdvözletem, nagyon komoly probléma lépett fel Mazda 6 mps-ünkkel, és szeretnék egy központi elérhetőséget a Mazda minőségi problémák kezeléséhez. Köszönöm a segítséget!

pusi65 | 2012-11-15 13:22 Tomi85 részére

Szerintem abban az esetben bátran választható, amennyiben 100 %-ban ismert az előélet és a korábbi tulaj jobb, de méginkább bal lába. Ha ez nem áll fenn, érdemesebb lottózni, azzal biztosabb a végeredmény. És ezt nem viccből gondolom.

Tomi85 | 2012-11-14 20:36

Üdv! Autóvásárlás előtt állok, 80%, hogy Mazda 6 2.0 dízel. Az ismeretségi körömben rengeteg negatív tapasztalat van a 8-10 éves (150 000 - 200 000 km) dízelautók üzemanyagellátó berendezés meghibásodásával kapcsolatban.(magasnyomású szivattyú, nyomócső, porlasztó, porlasztócsúcs) A kérdésem az lenne, hogy a Mazda dízelmotoroknál számíthatok-e ilyen jellegű problémára, esetleg más komolyabb típushibákra. Külföldön dolgozok, hazajárásra kellene a kocsi (700km autópálya), ezért tartok a komolyabb problémáktól. Válaszokat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-11-12 08:51 lmiklos részére

Tapasztalataink szerint nincsenek különösebb problémák a hajtáslánccal. A hátsó segédkeret rögzítése törhetett el egy-két korai autóban, de ezt garanciában orvosolták, illetve ha valaki rendszeresen túl nagy terhelésnek teszi ki a 6. fokozatot akkor a fogaskerékpár lelazulhat a tengelyekről. Nagyon nyomatékos a motor, így ha rendszeresen hatodikban gyorsít valaki nagy terheléssel, illetve ebben a fokozatban álló váltó mellett végez erős fékezéseket, akkor kb. 300000 Ft-os javításnak néz elébe. Megfelelő karbantartással, és használattal erre a hibára sem kell számítani.

mazda-auto.hu | 2012-11-12 08:45 Kisbundi részére

1. A szelephézag ellenőrzése nettó 6600,-Ft, a lapkacseréhez szükséges (szét-össze szer.) munka kb. nettó 26400,-Ft, a lapkák darabja 4680,-Ft. 2. A jobb oldali külső csukló, és a komplett jobb oldali tengely (két csuklóval) ára megegyezik, 167703,-Ft. 3. A CD, és az ülésfűtés javítási lehetősége kérdéses.

lmiklos | 2012-11-11 23:31

Tisztelt Mazda-Autó, Fórumozók! Autó vásárlása előtt állok és érdeklődőknék, hogy mik a negatív tapasztalatok a mazda6 mps-el kapcsolatban. Mennyire megbízható a hajtáslánc? Különösképpen az összkerékhajtásra és diffire lennék kiváncsi. Köszönettel, Lmiklos

Kisbundi | 2012-11-11 11:53

Sziasztok! Mielőtt elviszem szervizbe az autót, szeretném megtudni hogy kb mennyibe kerül egy szelephézag beállítás, legalább 1 db lapka cseréjével + jobb féltengelycsukló + fejegység nem olvassa a cd-t, valamint elszállt a vezetőoldali ülésfűtésem... Nagyságrendileg mennyiből jönnék ki? 150 000 Ft? Csak hogy ne verjenek át. 2003, 2.3 GT Köszönöm a segítséget

lehozsoci | 2012-11-10 12:51 Valentik részére

Hello Valentik! Hát szerintem azt kellene először megnézned mielőtt szervízbe vinnéd, hogy garanciás-e még az autód, ha nem akkor, hogy állsz anyagilag!Ott minden ki fog derülni... Üdv Zsocibá

Valentik | 2012-11-09 20:45

Tisztelt Mazda-Auto! A müszerfalon és a középső boxon is folyamatosan világit a légzsák visszajelző. Kesztyűtartóban kapcsoló on állásban van.Mi kellne estleg még megnéznem mielött szervizbe vinném? Válaszát előre is köszönöm.

pusi65 | 2012-11-09 08:30 ZoO részére

Valóban, elméletileg igaz. Mégis. Személyes tapasztalatom az, hogy mivel a váltások közötti főtengely-váltó fordulatszám különbség eltérő lehet(magyarul nem egyforma kihúzatása a fokozatoknak)nem mindig dolgoztatja egyformán a kuplungot az ember.Ha csak addig fokozom a motorfordulatot kettesben, hogy hármasba kapcsolva pont alapjárati fordulatnak feleljen meg, akár kuplung nélkül is berakom hang nélkül.= a kuplung hibája nem derül ki.Ha tovább pörgetem a kettest és a harmadikba kapcsolás már például egy 1500-2000 fordulatot eredményez, ott már nem megy be, csak váltó leválasztással, tehát kuplungolással. Ha ez viszont nem jól emel ki, nem akar a kapcsolat létrejönni könnyedén, esetleg forszírozva reccsen is. Szóval én, mint okoskodó ezermester, így a távolból először e legolcsóbb kísérletet tanácsolnám, utána fokozatosan a többit. Fékfolyadékot cserélni a teljes rendszerben és légteleníteni a kuplung munkahengerben is!!. Ha nem javul, 75w90 váltóolajat cserélni,ugyanis a rossz olaj is ok lehet. Sohasem felejtem el, amikor 80w90 Esso-t tettem egy jó régi Mazdámba. A Hidegben használhatatlan volt. Lecseréltem 75w90 szintetikusra és olyan lett mint a vaj.A váltó is érzékeny kütyü, kell neki a rendes kenés. (mobil 75w90 nagyon remek és előny, hogy nem is nagyon hamisítják) Ha még mindig semmi eredmény, akkor jöhetnek a "drága találgatások", mint tárcsa kopottság ellenörzése, váltóban hiba, stb. üdv.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó