2025. Február 3. Hétfő - Balázs

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


norbrecht | 2012-10-01 09:14 Dexx33 részére

Nekem is ezeket a kódokat dobálta vissza elég rendszeresen, de szerencsére a szervízben megtalálták a hibát. (az alap hiba, amivel bementem hozzájuk, hogy nem volt nyomatéka az autómnak, nagyon lomha volt.) Cseréltettem EGR-szelepet, vákuumvezetékeket, stb..de nem akart gyorsulni az istenért sem. A motortér első részén található vákuum-vezérlő szelepekkel (2db) volt gond, tömörtelenség. Most már megint úgy megy mint régen...

mazda-auto.hu | 2012-10-01 08:05 Dexx33 részére

A P0101 alapján a PCM 600-2100 fordulat között azt érzékeli, hogy a MAF szenzor jele kívül esik a megengedett tartományon. Ez lehet tartósan fennálló, vagy pillanatnyi hiba is. MAF szenzor, az áramkör hibája (csatlakozók, vezetékelés), vagy PCM hiba is lehet. Nálad az utólagos programozás tovább bonyolíthatja a pontos diagnosztizálást, bár talán ezt a részt nem érinti. A P0104-re nem találtam magyarázatot.

mazda-auto.hu | 2012-10-01 07:57 Zozyka részére

A kerepelő hang sok mindent elárulhatna. Olajnyomást mértek, kompressziót mértek?

ZoO | 2012-09-30 20:28 leanykoncer részére

Nekem a tűzkarikák cseréje 22 ezerbe került. Nem hivatalos szervízben egy nagyon is hivatalos szerelőnél... :-)

Dexx33 | 2012-09-30 18:48 mazda-auto.hu részére

Es mi lehet meg??? NEkem hasonlo a gondom a P0101 es a P0104 hibat irja be az eredeti mazda soft es csereltek nekem mar legtomegmerot, egr szelepet, tisztitottak szivo csonkot es ujra meg ujra visszater a hiba! Egyszeruen nem ertem mi lehet a baj es mihez nyuljak. A Mazdaba mar nem viszem mert csak fizettem de nem lett jo. Termeszetesen arra a mazdara gondolok kizarolag ahol eddig voltam vele, de azt most nem irom ide... Ja es a turbo is vizsgalva volt es allitolag az is jo! Eddig semmi problema nem volt de ez mar egy kicsit az en turelmemen is kezd kifogni. N meg a penztarcamon is!!! Tudna nekem segitseget nyujtani? Akar leutaznek onokhoz is ha meg tudjak oldani a gondomat. En Esztergomban elek! Koszonom szepen a valaszt! A Fasor gondjara torteno reakciora valaszoltam. Ha valóban egyértelműen a légtömegmérőre vonatkozik a hibakód, és az új légtömegmérő nem segített, akkor lehet, hogy az áramkörben, tehát a kábelezésben, csatlakozóban van érintkezési gond. Az is lehet, hogy a hibakód inkább mért légmennyiség/motorüzem állapot összeférhetetlenségre utal, ez esetben viszont máshol van a hiba. HIvatalos Mazda szervizben nézték, érvényes diagnosztikai rendszerrel?

Zozyka | 2012-09-30 07:07

Tisztelt Mazda-autó. Sajnos a helyzet ismét változatlan... De a tisztánlátás végett, felvázolnám ismét a sztorit. Van egy M6 100kw Dízel 2003-s járművem. Sajnos a motor tönkrement. Fel lett fúrva, túlméretes(1 mérettel nagyobb) dugattyúkat kapott. Majd le lett cserélve a turbó is, illetve zsír új porlasztók kerültek bele. 13H50 (sajnos azonban itt nem volt sem A sem B jelzés). ez nem tudom mit jelent :( Az autó hidegen kopogósan ment, mintha csapágyas lenne. Azonban alapjáratkor ok minden. Majd mikor bemelegedett, 4-s és 5-s sebességben 1500 körüli fordulaton nagyon dúrván kelepel. mintha csapágyas lenne. (persze a csapágyak is zsír újak) És további gond, h nem megy az autó, mintha nem menne a turbó. Nos, az aitó ezitán elment egy mazda szervízbe.A porlasztók újra lettek tanítva,ki lett cserélve az összes vákumcső.Majd megpatam az autót, hogy most már 100%-os az autó, teljesen gyári, baj nem lesz vele. Hideg volt a motor, annyira nem tűnt fel,a dolog. Ezért elhoztam és átvettem az autót. Azonban az autó kelepelő hangja továbbra sem szűnik meg (1500 fordulaton 4-s és 5-s sebességnem) Továbbá az aitó nem megy. olyan, mintha egy 80Le-s autó lenne. 50-ről 80-ra kb 1 perc mire felgyorsul. vajon mi lehet az oka? Ha a szerviz aszt mondta, h jó most már az autó. Lehet, hogy a magasnyomásúval lesznek gondok? de ez akkor sem indok szerintem a turbóra. Vélemény?

sanyo0318 | 2012-09-28 23:59 gulyas_peter részére

Köszönöm a részben megnyugtató hozzászólásodat Péter. 3 hét mulva minden kiderül, akkor viszem a szervizbe.

sanyo0318 | 2012-09-28 23:56

Köszönöm a részben megnyugtató hozzászólásodat Péter. 3 hét mulva minden kiderül, akkor viszem a szervizbe.

gulyas_peter | 2012-09-28 20:43 sanyo0318 részére

Hello Sanyo, Nekem is ez volt a problémám, és eléggé "csattogott" is amikor levettem az olajbeöntőt, ás az olajfogyasztásom is elég magas volt. A befecskendező tömítéseket kellett cserélkni!

sanyo0318 | 2012-09-28 14:38

Tisztelt Mazda-auto! Nekem van egy mazda 6 dizel autóm,amivel drasztikus olajfogyasztási problémák jelentkeztek. Ha leveszem az olajbeöntö sapkát járó motornál, akkor gázt pöfög a motor. kérdésem a következő lenne, ilyenkor mindenesetben a motorfelújitásra, gyűrüzésre kell gondolnom, vagy létezik más módszer is a probláma megoldására? Az autóban 170 ezer km van. Válaszát előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó