2025. Február 4. Kedd - Ráhel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zozyka | 2012-08-15 15:09 gulyas_peter részére

@gulyas_peter! Hát...hol is kezdjem... Ott rontottam el,h megvettem ezt az autót Nyíregyházán egy kereskedőtől :( 160e km-rel. Mint később kiderült kb 400e van benne.Mikor megvettem nem volt jó a klíma, mert a klímakuplungot a hosszbordás szíj lerázta magáról, mert a generátor szabadon futó elöregedett. Igazából 20e Ft-os baja volt, gondoltam ez még belefér, mecsináljuk.De azt nem vettem észre, h ráírta az adásvételire, h műszaki hibás. Amúgy nem volt az.Látszatra, működésre nem...csak a klíma. Majd télen kisit kopogósan indult.míg be nem melegedett, kelepelt, mintha csapágyas lett volna.Ezt most tudtam meg,h a porlasztó hibája okozta. De ment az autó, szervízben nem jöttek rá mi a baja. Majd behalt a turbó. Magyar ember naív és elhiszi, hogy jó lesz a bontott is. Hát nem...lecserélte egy ismerős ismerőse...de mondta,h égessem ki a katalizátort. Mondtam nem baj, úgyis megyek vele haza autópályán. Azonban 140km/h-s tempónál egyszer csak megfőtt a motor. Valóban, az én hibám volt, h nem néztem a hőmérséklet jelzőt.De 140-nél nem szokott probléma lenni. Motor szétszed...dugattyú törött, hengerfal megmarva... Mikor a motort szétszedték, kiderült, hogy az intercooler ki sem lett takarítva, tele volt olajjal. Jah, és a turbó fel is pörgött, de lefullasztottam. Ezek után felfúrás, 4 új dugattyú. Ekkor új turbó biztos ami biztos alapon, de akkor nézzük már meg a porlasztókat is. Jah az egyik nem jött ki elsőre a hengerfejből...az már be volt égve...többi jónak tűnt. Majd Sárváron bevizsgálták műszerrel, adatlap szerinti értékekkel, kijött, hogy 4-ből 3 nem jó.Na jó, akkor vegyünk 3-t bele. Egy kistarcsai cég foglalkozik mindenféle bontott, importált japán alkatrésszel. Azt mondták van porlasztó. de csak 4. Mondom OK, nekem kell 3. Amúgy 35e volt/db (állítólag bevizsgált és 1000%-ig jó). Azonban hazafele jövet megnéztem jobban, nekem 13h50A volt benne ő pedig 13h50B-t adott.De ezt mondta is. Azt mondta, egy a lényeg, h új szoftverrel kell felprogramozni és jó lesz. Mint kiderült ez a 2005-től gyártott M6-ba való.Nagyobb a befecskendezett mennyiség, szal nem lesz jó.Lehet ismét átég a dugattyú. Illetve betanításkor, a motorvezérlő computer sem fogja jól viselni ezt a fajtát, vezérlést pedig nem piszkáljuk!!! Szóval most megy vissza az eladóhoz, és vehetek 4 újat! Lassan 1 milliónál járok. :( Jah és egy kis megfigyelés!!! A motorban , az olajszivattyúnál van egy szűrő. Az elmúlt 2 hónapban, mióta jobban beleástam magamat, kb 10 olyan tulajjal találkoztam/hallottam róla, hogy a motor beadta magát, dugattyú tönkrement és új motor kellett az autóba.Mikor szétszedték, akkor a motorban, az a szivattyú teljesen el volt tömítődve valami sár szerű dologgal.

gulyas_peter | 2012-08-15 10:55

@Zozyka: hogy derült ki hogy rossz a befecskendeződ, illetve hol szereztél, és mennyiért?

gulyas_peter | 2012-08-15 10:55

Geszti, köszi a választ.

Zozyka | 2012-08-15 00:04

Tisztelt Mazda-Autó! Jó pár hozzászólással ezelőtt olvastam dana és az Ön beszélgetését,porlasztókkal kapcsolatban! Nekem is porlasztó problémám van.Nekem is ha minden igaz, akkor A jelű volt a kocsiban. azonban, most B jelűt sikerült szerezni. Nekem 3 kellett. Kértem hozzá kábelt / rezisztort. 2-höz megegyező kábelt adtak, az egyikhez viszont (16 számúhoz) 15 számút.Azt mondták, hogy ezt már az új gyári szoftverrel fel lehet ismertetni és be lehet állítani. Érdeklődni szeretnék, hogy akkor nekem sem fog múködni, és nekem is ki kellene cseréni mindet A jelűre? Vagy csak elég lenne egy 16-s kábelt szereznem?Vagy hogyan működik ez?A B jelűvel semmiképpen nem fog működni? Nem lehet megtanítani?

geszti | 2012-08-14 22:17 gulyas_peter részére

szia megpróbálok válaszolni az általad rendelkezésre bocsátott szavak alapján. Nekem volt cserélve rendszámtábla izzó. Csomagtartót szemmagasságba felnyitottam. ott látható ilyen átlátszó műanyag burkolat alatt a 2db izzó. Ezt a burkolatot két oldalt finoman benyomva- addig míg a kis tüskéből ki nem akad- lehet elmozdítani. kifelé kell húzni a rendszám irányába. lehet kicsit fordulni is fog másik irányba vagy csak egyik oldala indul meg, addig csináld míg mindkét oldalt kiakad. pattintós izzó való bele, nem csavarós. nekem 1 ledes izzó van benne. jégfehér. tökéletes, nem is vakít nagyon. öccá volt a autósboltban. ennyi a tuning ezen az autón, bár ebbe is bele lehet kötni aki akar.

Dexx33 | 2012-08-14 19:11

Sracok, helyetesitheto a 433MHz TPMS szenzor a 315MHz-essel? Vagy csak egy hullamhoszat tud az ECU?

gulyas_peter | 2012-08-14 14:05

Lemaradt a kocsi típusa 2004 M6 2.0 D 5 ajtós

gulyas_peter | 2012-08-14 14:04

Sziasztok, Hogyan lehet a rendszámtábla világítás izzót? Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Előre is köszi!

LeKlein | 2012-08-13 15:20 mazda-auto.hu részére

Sikerült is találnom egy jó állapotban lévő kevesett futotatt. 2006-os 1,8-as benzinesből. Akkor azt meg vehetem a 2003.06. havi 2,3-ashoz? Köszönöm előre is!

mazda-auto.hu | 2012-08-13 08:45 Pusi2 részére

Sok-sok minden. Lehet, hogy a kissé megemelkedő fordulat miatt hallgat el, lehet, hogy lendkerék, lehet, hogy motor működési gond....

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó