2025. Február 4. Kedd - Ráhel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


geszti | 2012-08-23 10:10 footy részére

Szia Óriási problémával állsz szemben innen nagyon úgy néz ki! :) Teljesen jól működik a technika, annak úgy kell villognia :) a működését jelzi.

footy | 2012-08-23 01:18

Mazda6-nal villog a muszerfalon egy autoszimbolum benne egy kulccsal. Olvastam itta a forumban, hogy ilyenkor nem indul az auto es ujra kell programozni a kulcsot. Itt viszon olyan eset van, hogy beindul az auto a kulccsal, viszont hogyha ki van huzva a kulcs, akkor is villog a szimbolum. Menet kozben viszont nem. Ilyenkor mi van?

geszti | 2012-08-22 22:19

van egy haverom, kb azelőtt vette a népautó sedanját mikor én a régit. használtan. azóta csak 1 akksit cserélt benne. én egy rakat pénzt költöttem az előző autómra, tuningra is, de javításokra is. az egy hatalmas tanulópénz volt, sok mindent megtudtam, tanult az autójavításról :) és sok szerelőt megismertem :) Az én mazdám 2003as, egy tanárnál volt 139ezerig. most 160 van benne 1 év alatt. az ülésem kezd gyűrődni. a kormány 2napja dörzsölő hangot ad.lehet gömbcsukló, vagy torony, vagy lengés. nem tudok mit csinálni, jók az utak. pedig a városomban én vagyok a felelősük. az enyémet sárvédőív javítva vásároltam, az előző tulaj egy töritanár volt, le a kalappal előtte, vigyázott rá úgy néz ki. sajnos majdnem 10éves, futott is rendesen. várható hogy ilyen hibái lesznek. tetszik a dízel autók nyomatéka. egy 330asban én is szívesen elvergődnék, kíváncsi lennék hány csajt kapok meg vele :D De a benzines autó számomra tökéletes. az alkatrészek hát igen, 27ért vettem hátsó csapágyat aggyal, nagyon mázlival mert legolcsóbban is 50körül volt mindenütt. a régi autóhoz fillérekért vásároltam. volt belőle 7 generáció, bontó is bővelkedett belőle, mégis sajnáltam és sokallottam akkor azt. most kellene inkább :) De még mindig szeretem. 2009es mazda6-ra szívesen lecserélném majd ha aktuális lesz. vagy egy szép accordra :)

pusi65 | 2012-08-22 21:09 gulyas_peter részére

A kedves lakatosnak üzenem, hogy sárvédő javítóív a Bárdi Autónál http://www.bardiauto.hu/ szokott lenni. Az ebay is hoz találatot, de drága. http://www.ebay.de/itm/Kotflugel-Seitenwand-Mazda-6-GG-Hatchback-rechts-hinten-/380098890540?pt=DE_Autoteile&hash=item587fa8cb2c#ht_3471wt_989 Mivel ennek felrakása komoly vágás és hegesztés mellett végezhető, csak akkor tanácsos, ha lelkiismeretes munka készül megfelelő felületkezeléssel és védelemmel közben és a végén. Különben ismét rohad - aminek van ki örül... Ha időben el van kapva a baj, akkor inkább csiszolás, tisztítás, esetleg kis kétkomponenses töltőanyag, alapozás és szín, majd lakk. Utána gumiszerű fújható alvázvédő belül. Én így csináltam magam. Jó is lett. Tavasszal már késő lesz, képzelem hol tart majd a rozsda...:(

Oszi | 2012-08-22 19:04 gulyas_peter részére

nekem 5eves koraban kerult sor a javitoivek cserejere es a csomi ajto javitasara,bar inkabb ne nyultak volna hozza!undorito sz@aros munkat vegeztek a markaszervizben. Nem csak abban a szevizben nem allitjak be a fenyszorot :) baleset utan helyre allitott auto uj xenon fenyszorok tobb 100eFt-ert ,rosszul behanyt izzok,amerikara allitva a tores,kodlampa az egbe vilagit es mikor masodszor kuldetem vissza az autot meg ok voltak felhaborodva es hulyeztek majd nagy bocsanat keresek mikor megmutattam nekik,hogy mirol ugatok 2hete a MIRAI-nal.

gulyas_peter | 2012-08-22 17:11

Sziasztok, Sajnos nekem is nagyon rohadnak a hátsó sárvédőívek, tavasszal lesz kijavítva a nagyszervíz alkalmával. Azt mondta az egyik lakatos, hogy a 6osokhoz nincs sárvédőív, nem lehet kapni, Ti erről tudtok valamit?

pusi65 | 2012-08-22 16:41 Haji részére

Kedves Haji! Nem maradtál le semmiről.Látatlanban védem az "első tulajt".Én 2004-ben vettem a dízel 6-ost újonnan Óbudán.Nekem is korán kezdett rozsdásodni az ív. Elérhetőségem azonos, mégsem keresett senki,hogy megelőzzék a bajt.Sőt. Köztudott, hogy az első szériáknál a fényszórót állító motor bedöglik. Arra sem hívtak vissza.Be is döglött.Reklamálásomra kicserélték és kiengedtek úgy a kapun, hogy a lámpák nem lettek beállítva és az autó előtti 3 métert világította. Anno 2 és fél éves garanciális 323-as kopogó és olajat eresztő leng.csillapító cseréjét is 70 000 km-nél úgy kellett kikönyörögni a Kerepesi úton.Szóval Magyarországon ne lepjen meg senkit semmi.És kérek mindenkit mindenre felkészülni :))

nagyand | 2012-08-22 15:40

Sajnos nem újan vettem. 6 évesen került hozzám. 110e kmel vettem, azért adta el az elözö tulaj mert venni akart egy zsír új 6-ost,( amit aztán valóban meg is vett), meg bevallotta hogy Ö a 120e-es szervizelést már nem akarja megvárni vele... vezérlés csere stb... Ès miután hozzám került valóban bö 1,5 éven keresztül nem is kellett hozzá nyúlnom, a vezérlés cserén kivül. Az után kezdetek el meghibásodni a dolgok és elöjönni furcsa hangok... :S

Haji | 2012-08-22 15:18 nagyand részére

Újonnan vetted? Sokat számít, hogy az előző tulajnál mit kapott. Vagy mit nem. Sajnos az ívek nekem is javításra szorulnak. Hiába volt rá visszahívás. Ugyanis erre a visszahívásra nem reagált a kedves első tulaj. Én meg már kifutottam az időből, mire hozzám került a paripa.

nagyand | 2012-08-22 15:11 Haji részére

Ez az elsö diesel autóm, de az biztos hogy ezek után is csak dieselem lesz! Mert ha jó akkor egy panasz nem lehet rá,és az a nyomaték amit egy benzines szerintem nem tud éreztetni, csak barom kényesek az a baj... :S Èn azért vettem Mazdát mert hittem a legendának...japán kevés hiba...(majdnem bejött). Egyik ismerösömnek A4-van ugyan annyi idös mint az én M6-om, km, is ugyan annyi van benne, szerelönél még csak a kötelezö vezérlés cserén volt neki. Mindig cseszeget, jó kis japán autód van... :S Spórolni az üzem anyagon nem hiszen hogy jobban tudok, a fogyasztásra egy szavam nem lehet. (5,5-5,9l/100km - 3 személlyel)ez mért érték, nem a computerre hagyatkozva mert az kevesebbet mutat. Ekkora autótól az ember nem kívánhat jobb fogyasztást. Persze 70% pályázás 125-130km/h val.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó