2025. Február 4. Kedd - Ráhel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gulyas_peter | 2012-08-18 05:35 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó! Nekem volt befecskendező tömítés problémám, és az olajfogyasztásom is megnőtt. kb 3000 km-ert mentem így vele. Az olajcseréket 10.000km-ként végzem. Mennyire valószínű a kokszosodás?

mazda-auto.hu | 2012-08-17 12:05 Zozyka részére

Nem, 2005.07 hó előtt gyártott (nem DPF) autókban is lehet A vagy B. Ha korábban nem cserélték még a 4 befecskendezőt, akkor biztosan A-s van benne.

Zozyka | 2012-08-17 01:36 mazda-auto.hu részére

Ha jól sejtem B-s vezérlő pedig az ujabb faceliftesben van.Azaz annak a vezérlője nem jó a régibe?! Egyáltalán hol található a vezérlő?de gondolom az enyémben tuti A-s van a porlasztokbol kifolyolag!?

katyilka | 2012-08-16 21:01 Zozyka részére

Az autó 2008 08. havi gyártású. Viszont soha nem tudom elkapni a DPF-et tisztítás közben. Mikor észreveszem, hogy többet fogyaszt, azt gondolom, hogy na most. Közben lassítanom kell, a pill. fogy. lemegy nullára, utána nem érzékelek semmit. Vagy motorféknél szünetel a plusz befecs.? Szerencsére a régebbi húszezer környéki két DPF- lámpavillogáson kívül más problémám még nem volt! Remélem még sokáig így is marad! Egyébként ajánlom az endoszkóp kamerát mindenkinek, az autó minden pontjára be lehet vele kukkantani, képet, videót készíteni. Én itt vettem: http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=123300

mazda-auto.hu | 2012-08-16 12:44 katyilka részére

Ez tisztának tűnik! Elsősorban azoknál az autóknál fordul elő kokszosodás, ahol az olajcsere intervallum, olajszint nincs ellenőrizve, vagy volt korábban turbó, injektor alátét, túlzott olajfogyasztás probléma. A gond az, hogy amikor már az olajnyomás lámpa bejelzi, hogy az alapjáraton megkívánt olajnyomás sincs meg, akkor már sok-sok ezer kilométert tett meg a motor a fordulatszámokhoz képest igényeltnél jóval alacsonyabb olajnyomással.

mazda-auto.hu | 2012-08-16 12:40 Zozyka részére

Az A típusú vezérlőegységgel nem lehet a B típusú befecskendezőket "felismertetni". A B típusú vezérlőegység az, amelyikre végszükség esetén "rátanítható" A-s injektor.

Zozyka | 2012-08-16 00:16 katyilka részére

Ez amugy a 2005 utáni? Allitolag abban mar orvosoltak.illetve allitolag olaj okozza:(,meg a motor kopasabol ered.bar az enyemben lehet,h van 400e km is,es azert!

gulyas_peter | 2012-08-15 21:53

@Dana: az email címem: gulyasp@gmail.com

Fecó | 2012-08-15 21:28

Üdv hölgyek és urak! Engedjétek meg hogy megosszam!Ma elvittem hívatalos műszakira a 6éves,"sokat szaladt"(50.000 km)szeretett FL Hatosom,(úgy ahogy anno megszületett a Japcsiknál)! Semmi gondot nem észlelt sehol a műszakis srác(pedig alaposan átnézte/nézték),és ami nagyon meglepett,az a fékek állapota(elmondásuk szerint,még jó 60% bír,pedig szerintem én a fék és gumik "gyilkosa" vagyok! :)

katyilka | 2012-08-15 20:50

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó