2025. Február 4. Kedd - Ráhel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nagyand | 2012-08-21 10:19 mazda-auto.hu részére

Igazából nem zörög semmi, hanem 1600-2000 fordulatszám tartományban HA FINOMAN gyorsítok akkor valami becsörög a motortérben.Viszont ha intezíven gyorsítok akkor nem csörög be. Akkor se csörög be ha 1600-2000 fordulatszám tartományban tartom egyenletesen a motort. (Csak akkor csörög, cicereg be valami ha finoman kezdek el gyorsítani.) M6 136LE Diesel 2003-as

mazda-auto.hu | 2012-08-21 09:09 nagyand részére

Oszinak igaza van, ha egy turbó zörög, annak vége, sőt, a motorba kerülő darabjai még nagyobb gondot is okozhatnak. A töltőlevegő hűtőből elcsöpögö olaj, ha nem kicsöpögne, hanem a hűtőben maradna, akkor is már "elfogyasztott" motorolaj. Csak így nem a motorba kerül vissza szép lassan ennek az olajnak a teljes mennyisége, hanem ki is folyik belőle a környezetbe. A levegő feltöltő részbe motorolaj viszont elsősorban a turbó kenésétől, esetleg nagy kartergázból (ennek több oka lehet) kerülhet.

mazda-auto.hu | 2012-08-21 08:58 nagyand részére

Ha legkésőbb 2009 nyarától fel van rögzítve digitálisan az éves karosszéria átvizsgálás hivatalos márkaszervizben, akkor lehet esély garancián belüli rendezésre. Valószínűleg az ívek cseréje lenne a felületi javításnál valamivel hosszabb távú megoldás.

mazda-auto.hu | 2012-08-21 08:51 gulyas_peter részére

3000 km ebből a szempontból nem sok, így kisebb a valószínűsége, de lehet.

nagyand | 2012-08-21 07:19 Oszi részére

Köszönöm a tanácsot! Olajfogyasztás 10e km-ként szoktam után önteni 3-4 decit. Nem tudom hol van a vákum szivattyú meg azt se hogy hol a turbó, de a bal elsö kerék elötti rész elég olajos.Szerintem az a 3-4 deci amit utánna szoktam önteni ott "szivárog" el. A vákumszivattyúnak mi a szerepe? Lehet javítani vagy csere? Elöre is köszönöm a választ.

Oszi | 2012-08-20 19:29 nagyand részére

Javasolnam,hogy a vakumszivattyu kornyeken keresgelj,valoszinuleg a turbodnak semmi baja. turbohibanak egyebb jol lathato es erezheto jelei vannak es nem igazan van koztuk az 1600-2000 kozotti zorgo hang! Ha mar zorog akkor valoszinuleg annyira log a tengely,hogy bele er a haz falaba a turbina ekkor viszont mar literszam ontod utanna az olajat es a teljesitmenyed is igen csak megcsappan es a fustoles sem elhanyagolhato. nemolyan regen egy ismeros 6-osarol kapta le a szerelo a turbot,mert olajos volt a kornyeke :D nagyon okos! a turbo feuljito is megdicsertea szerelot mert a turbonak SEMMI BAJA NEM VOLT!

nagyand | 2012-08-20 10:57 Pusi2 részére

Nekem is kb 200e km körül mondta be az unalmast a lendkerék. Ki lett cserélve azóta megszünt a kotyogó zörgö hang, teljesen egyenletes lett a motor járása. Most más hangra lettem figyelmes... kb 1600-2000 fordulat tartományba valami enyhén csörgö hangot ad ki... A szerelöm azt mondta készüljek rá, hogy a turbó hamarosan beadja az unalmast... :S :( ;( Szóval zoom-zoom vélhetöen többet nem mazdázoom-zoom.

nagyand | 2012-08-20 10:00

Tisztelt Mazda-Autó! 2003, M6 Diesel 136LE autómon a hátsó sárvédö ívek piszok módjára rohadnak.Az autót 3 éve vásároltam kéz alól. Ha jól tudom ennek az típusnak és évjáratnak ez egy igen tipikus ponzja volt. Korábban ebböl kifolyólag volt visszahívási akció,melyben ezt garanciálisan javították volna? Ha igen akkor vélhetöen az elözö tulajdonos nem vitte vissza. Ha volt akkor gondolom most már hiába vinném be bármelyik márkakereskedésbe is hogy "garanciálisan" megjavítsák. Esetleg némi tanácsal tudnának szolgálni hogy mi a legjobb megoldás? Jövö májusba megy müszaki vizsgára, nem biztos hogy ajánlatos a idei telet megvárni vele!?

EnergieLaczy | 2012-08-18 13:54 gulyas_peter részére

Szia Péter! Az excenter kar pótolható, írtam infókat e-mail-edre! Üdv ÉNRG

gulyas_peter | 2012-08-18 05:38

Még egy kérdésem lenne. Van egy levehető vonóhorog a kocsin, és a műanyag oldó fogantyűja letört. Lehet-e valahogy pótolni Ön szerint ez a foggantyút valahogy, vagy a teljes vonóhorgot cserélni kell?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó