2025. Február 11. Kedd - Bertold
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
endru | 2011-03-01 07:08 mazda-auto.hu részére
Köszönöm.
Még egy kérdésem lenne,csak rádió a felszereltség,(2003.10.31)"bontott" komplett Bose szett ha van mennyibe kerül?
Egyébként amikor beindítom az autót olyan hangot hallok mintha a cd lézerolvasója megpörögne.Lehet hogy mégis cd fejegység van a panel mögött?Tudom ez távolról "okos" kérdés.
monguzka | 2011-02-28 21:37
van egy 2003-es mazda 6om 2.0dc eszi az olajat 2500km alatt 2l-ert nem füstöl, csak egy kicsit hideg indításkor ,nem csökkent a menet teljesítmény sem.az lehet hogy a kályha eszi az olajat?
DOXA | 2011-02-28 20:31 nagyand részére
Két éve 1szer csak nem működött a kályhám. Elötte sosem volt vele nyűg. Bementem a szervízbe, nézzék +. M6, 143Le, 2007. Rádugta a mókus a vaktokot, nézegette egy darabig, majd mondta, hogy ki van véve a pipa a négyzetből. Vagy valami ilyesmi. Mondom én nem pipázok, de tegye bele. És már működött is. Mondta, ezt csak a laptopjukkal lehetett, én meg hogy, senki nem dugta az autómra (ba). Szerintem a mai napig nincs rá magyarázat! Vagy mégis??
DOXA | 2011-02-28 20:31 nagyand részére
Két éve 1szer csak nem működött a kályhám. Elötte sosem volt vele nyűg. Bementem a szervízbe, nézzék +. M6, 143Le, 2007. Rádugta a mókus a vaktokot, nézegette egy darabig, majd mondta, hogy ki van véve a pipa a négyzetből. Vagy valami ilyesmi. Mondom én nem pipázok, de tegye bele. És már működött is. Mondta, ezt csak a laptopjukkal lehetett, én meg hogy, senki nem dugta az autómra (ba). Szerintem a mai napig nincs rá magyarázat! Vagy mégis??
majdnemmérnök | 2011-02-28 20:15
Sziasztok!
Hogyan lehet javítani a gyári halogén lámpa erősségén?Utólagos xenon kizárva, a hatóság keményen büntet.Valakinek van valamilyen ötlete?
Balint01 | 2011-02-28 14:24
A diagnosztikával elvileg belehet gyújtani és így egy huzamosabb ideig égetni, ez segíthet valamit.
De a végleges megoldás a szétszedés.
gulyas_peter | 2011-02-28 14:18 Balint01 részére
Szia Bálint01!
Nincs valami módszer a kályha kitisztítására?
Vagy csvak úgy lehetséges, hogy ha szétszedik?
Balint01 | 2011-02-28 14:12 nagyand részére
Az autó computere nem tiltja le . A kazánban külön computer van, ez hiba kódokat is tárol a kazánt érdemes lenne diagnosztizálni.Általában elkokszosodnak a szakaszos működés miatt vagy esetleg izzitó hiba. http://cardiagshop.com/index.php?lap=119
dana | 2011-02-28 14:10 nagyand részére
Nekem bejött...
dana | 2011-02-28 13:46 nagyand részére
Nagyand! Próbáltad az akksi saru levétel, vársz vagy 10 percet majd vissza a saru javítási módot?