2025. Február 12. Szerda - Lívia
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
12 rotoros wankel lóerőgyár.
Mazda logó történelem.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
MOTOROLAJ 1-4.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
gulyas_peter | 2011-02-28 10:12
Tisztelt Mazda-autó!
Köszönöm a válaszát!
És az lehetséges, hogy menet közben újra bekapcsol a kályha, ha a vízhőfok üzemmeleg?
Egy régebbi bejegyzésben olvastam, hogy a közös nyomócsöves rendszerek gyorsan hűlnek!
Lehet, hogy ezért megy a kályha néha, ha megtettünk kb 100 km-t?
mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:07 gulyas_peter részére
Leállítás után még egy darabig mehet a kályha, az eredeti kémény kivezetése pedig ott van, ahol írtad.
mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:05 dana részére
Oldalindex: 6863,-/db, tartó 2693,-Ft, tetócsom. takaró 1625,-Ft/db, antennának a CX-7-esét ajánlom, rövidebb és stabilabb, az ára pedig a fele a Hatosénak 7414,-Ft, intercooler terelő 24797,-Ft, utastér vil. 16956,-Ft, magassug. 28705,-Ft, nincs akksifedél, hamutartó 8177,-Ft, szivargyújtó 10033,-Ft. Ezek újak, hamarosan valószínűleg bontottunk is lesz mindenből, de még nincs.
Balint01 | 2011-02-28 09:54
Hello! fényszóró magasság ilító problémára van megoldás a lámpa cseréjén kívül? Cserélhető külön a magaság állító motor? Ha igen milyen árban van a motor? segítséget előre is köszi!
mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:48 dana részére
Nagyszerú, reméljük tartósan jó lesz a motor. Az áramtalanítás egyáltalán nem rossz "találmány". :-)
mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:46 dobaki2 részére
Lehet, a megoldandó feladatok viszont bonyolultabbak annál, mint első "pillantásra" látszanak. Azt viszonylag könnyű kivitelezni, hogy egy gombot nyomva tartva menjen az önindító. Viszont azt már nehezebb, hogy a kulcs felismerő indításgátló rendszer is működjön, hiszen ahhor a kulcsot az eredeti gyújtáskapcsolóba be kell helyezni és elfordítani, így viszont nincs értelme a nyomógombnak ( az új hatos "kártyás"). Még komolyabb azt megoldani, hogy a gombot csak rövid időre kell megnyomni, és az indítózás automatikus.
Balint01 | 2011-02-28 09:45 gulyas_peter részére
A kályha kivezető csöve a tüzfallal egyvonalban a füld fele áll. A füstölés a kályha elkokszosodására enged következtetni. Amíg begyújt nincs vele baj.
Balint01 | 2011-02-28 09:41 nagyand részére
ablaktörlők le
műanyag rács le
vízösszefolyó vájú le
gázolaj szúrő ház ki
és máris hozzáférsz a kályhához:)
mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:39 endru részére
A gyárban beszerelt eredeti szervócső még alumínium volt, de az új cseredarab már acélból van. Az alumínium csövet nem érdemes hegeszteni, ha ennyibe kerül a gyári új acélcső.
mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:37 susugaga részére
A 2300-as benzines maximális teljesítményét éppen 6500-as percenkénti főtengely fordulatszámon adja le. Ennél csak minimálisan több a megengedett maximális fordulatszám, ahol a benzin-befecskendezés megszakad. A fordulatszámmérő órák gyakran csalnak +/- 10 százalékot.