2025. Február 11. Kedd - Bertold
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda logó történelem.
12 rotoros wankel lóerőgyár.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Vezérműszíj csere akció!
MOTOROLAJ 1-4.
Friss topikok:
Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
nagyand | 2011-02-28 13:29
Az lehetségeshogy nem is a Webasto kályhában van a hiba hanem az autó cumputere tiltotta le valami okból kifolyólag? Elöbb érdemes lenne csináltatnom márkaszervízben egy diagnosztikát hátha nem is a kályhával van a bibi és lehet hogy csak újra kellene indítani? Feltéve ha egyáltalán létezik ilyen verzió hogy újra lehet indítani.
Balint01 | 2011-02-28 12:51
Igen meg lehet oldani. A webasto árul hozzá gyári átalakító szettet, ez olyan 90 ezer körül mozog.
Ami tartalmaz:
- kábelköteget biztosítékokkal relével
-12v-os szivattyút
-időkapcsoló órát
- kipufogó csövet és dobot a kazánnak hogy ne ott elöl füstöljön
- meg a beszereléshez szükséges többi sallangot:)
dana | 2011-02-28 12:43 Balint01 részére
Ez logikus, és meg lehet oldani az állófűtés funkciót?
Balint01 | 2011-02-28 12:37 dana részére
A szellőztető ventilátor zúg. Az üzemanyag szivattyú kattog kb másodpercenként 1-2-t üzemállapotól függően. Víz szivattyú gyárilag nincs benne mivel kiegészítő fűtésként üzemel ha megy a motor és ielynkor a motor vízpumpája keringteti a vizet. külön 12v-os szivattyú akkor kell ha állófűtésként is akarod üzemeltetni a kazánt mivel ilyenkor nem megy a motor és nincs mi forgassa a vizet.
dana | 2011-02-28 12:29 Balint01 részére
Miért zúg a kazán? Csak van benne valami szivattyú? Vagy a gázolaj szivattyúja zúg? Vagy a füstkinyomó ventillátor?
Balint01 | 2011-02-28 12:10 nagyand részére
Igen megoldható, a kazánról lehúzod a vízcsöveket és egy közdarabbal és két bilincsel összetoldod. A csövek lehúzása előtt szorítsd el valamivel őket ,hogy ne folyjon el a hűtő víz. Ha nincs állófűtésé alakítva a kályhád akkor nincs benne szivattyú!
nagyand | 2011-02-28 11:40 Balint01 részére
Köszönöm a segítséget.Megfogom próbálni. Igazából semmi életjelet nem mutat, a biztosítékot már ellenöriztem.Az megoldható,hogy kiszerelem a Webasto kályhát és annélkül megyek az autóval amíg meg nem csinálom vagy csináltatom magát a kályhát? Arra gondoltam hogy a vízcsöveket amik a kályha keringetö szivattyújára mennek "összekötöm egymással"ami a kályha üzemanyagcsöve azt ledugózom addig mert nekem az autó sajnos napi használatban van.
dana | 2011-02-28 10:44 mazda-auto.hu részére
Kösözönöm az árakat! Átgondolom még hogy mi a legfontosabb, Kb. Mikor lesznek bontott alkatrészek?
mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:34 gulyas_peter részére
Igen, ezek elég jó hatásfokkal üzemelő motorok, így kevés a veszteséghő. Annyira, hogy hűvösebb időben akár menetközben is képes visszahűlni arra a határra a hűtővíz hőmérséklete, hogy a kályha bekapcsoljon. A gyári vízhőmérők mutatója viszonylag tág hőmérséklet tartományban jelez üzemmeleg állapotot, ahol nem is mozog a mutató.
dana | 2011-02-28 10:34 koklar1 részére
Hello koklar1!
Érdeklne a hmautartó és a szivargyújtó, meg a löhárító tartó is. A dana@josa.hu címre tudnál írni árakat és hogy milyen állapotban vannak, stb. Esetleg képet tudsz küldeni? Üdv!