2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cuba.71 | 2013-08-29 19:03 BluElite részére

 Kétütemű motorolaj

BluElite | 2013-08-29 18:55 cuba.71 részére

 Urak!

 

Beavatnátok mi az a 2t?????

cuba.71 | 2013-08-29 18:46 djjosy részére

 Én személy szerint,nem ajánlom a kurrens gázolajakat.

Még passatos időszakomból ment tönkre konkrétan egy garnitura csucsom.

A por.ház kúpos alja tele volt massziv ráégett lerakodással.Nem koszos volt.

Ezt a MAZDA garniturát se értem mitől ment igy tönkre.

Nincs a csucsban,tehát a motorban sem irreális kilométer.Nincs brutális kilométerre utaló jel a csucson,mégis katasztrofális állapotban voltak.

Szerintem maradjunk a jominőségű 2t-nél néha csak,az egy picit időlegesen megkeni a rendszerműködést.

djjosy | 2013-08-29 18:29 cuba.71 részére

 Én pl 30 literhez terveztem 1,5 decit 1:200-as arányban és full szintetikusat csakis..:))

Csúcsokon javithat ez ha pl néha ragadnak?Mert van amikor más az üzemanyag és jobban megy a kocsi,lehet abban jobb adalék van amivel a ként helyettesítik?

cuba.71 | 2013-08-29 13:15 djjosy részére

 Nem irtál hülyeséget,nagyjából jól látod a dolgot,bár ettől egy kicsit bonyolultabb.

Igen ,jó a felfogás ez igy van,mindenki első osztállyal kezd,és holtáig tanul.

Egy kevés 2t-t szoktunk használni persze abból valami jófajtát,de ha jolemlékszem 1:100 arányba.

djjosy | 2013-08-28 22:29 cuba.71 részére

 A müködési rendszeren kivül gondolom a csúcs fizikai paramétereinek is meg kell hogy egyezzen(méretazonosság),máskülönben nem lehetne a régi házba beépiteni.Irtad hogy a Denso rendszernek el kell majd fogadni.Tehát fel kell hogy ismerje hogy több nafta kell és magának kell majd a paramétereket módositani?Bocs ha hülyeséget kérdezek de az iskola is az első osztályban kezdődik és holtig tanul az ember...:))))

Az adagoló és a porlasztók kenéséhez használ valaki valamit?Metabond megasel-ről olvasgattam meg 2t szintetikus olajról hogy szokták használni.......a porlasztók is le tudnak ragadni meg az adagolóban is kevés lehet a kenés a nem megfelelő üzemanyag illetve kénhiány miatt?

cuba.71 | 2013-08-28 18:02 djjosy részére

 Egy kb 20éves japán konstrukcioba sehogysem illene ugyanaz a korosztályu,német vagy francia csucs.A mai COMMON-rail ,francia,német autokban már van DENSO.

Ezt a motort nem lehet,csak a saját korosztályának technikájával esetlegesen házasitani.

Nehogy tévedésben legyél,nemcsak DENSO csuccsal tudom helyettesiteni a gyári csucsot,sőt nem is akarom.

Nem a márkán van a hangsuly,hanem a csucs müködési rendszerén.

djjosy | 2013-08-28 01:00 BluElite részére

 125 dobozos sörből?:)))))

Egyébként kiváncsi lennék hogy a prototipus csúcsa melyik német vagy francia kocsiba való Denso csúcs?:DD

cuba.71 | 2013-08-27 19:55 BluElite részére

 90-es az enyém is.

HA sikerrel járok,elképzelhető,a fiam úgyis nagy "hekker":)))))

cuba.71 | 2013-08-27 19:52 djjosy részére

 Rajtam ne muljon.

Minden dizelautonak lelke az adagoló(ezt tudjuk),normális motormüködésnek a 80%-a rajta múlik.

A japook felbasztak erre a motorra,egy hatalmas fizikai paraméterekkel ellátott,elektromosan nagyon "lefojtott"adagolót.

Ezzel csak egy céljuk lehetett,a rengeteg kilométerfutás elérése.

Ez nemigazán jött össze nekik ,mert van jópár gyenge pontja,és tipushibája is.

És mint kiderült,nem csak az adagolójára nagyon érzékeny de a porlasztoira is.

CSAK egy érdekesség:az adagoló a fizikai paraméterei alapján több mint 200le-t ki tudna szolgálni kajával.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó