2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cuba.71 | 2013-08-26 14:36

Vagy maga az ABS TÖMBÖD kezd szarakodni.

Van rajta egy nagy büdös elek.csat.probáld levenni,megnézni(esetleg megtak.)és visszatenni.

Nekem állitolag emiatt ég a lámpám már vagy féléve.

cuba.71 | 2013-08-26 14:32 BluElite részére

 Még egy dolgot követhetsz el,leelenőrzöd az ABS kerékjeladoinak értékét,ha még nem tetted meg.

Ne kérdezd az értéket nem az a lényeg,hanem az ,hogy az értékek nagyjából egyformák legyenek.

A két elsőé a motortérben a széthuzható csati,a két hátsó már trükkösebb.

A kerékjárati ivekben kerek alaku gumidugokat kell ovatosan kivenni,és mögötte a széthuzható csati,ahol belemérhetsz.

Papirforma szerint,ha valamelyik jeladónak nagyon eltér az értéke(nem jó)az ABS lámpa égne.

BluElite | 2013-08-26 14:17 cuba.71 részére

 Igen, sajnos tudom hogy szorulósak a fékek, volt gond ebből. A szerelővel (na nem amelyik elb..szta a horgot, ez egy másik), rendberakattam a fékeket, most elméletileg jók, betétek tavalyiak, tárcsák szabályozottak, vastagságuk jó. A gumik profilmélysége megfelelő - szerintem - a minősége is.

cuba.71 | 2013-08-26 13:27 BluElite részére

 Egy a lényeg,ha a kereked egy pillanatra is megáll,az ABS-nek az a dolga,hogy feloldja az álló kereket(féken keresztül).

Innentől kezdve vagy a féked,vagy a gumid nem stimmel.

Ha magába az ABS el.rendszerében lenne valami gond,a lámpád égne,mint nekem.

Gondolom a gumiaid jók,nézesd át a fékeket,hátha valamelyik"bekapos".

Ezek a fékek amugy is mindig rozsdásak,szorulósak,stb.

Nekem is szorul az első megint,egy kicsit.

cuba.71 | 2013-08-26 13:19 djjosy részére

 Mindenképpen szólok.

A haver nem siet ezzel a rábizott projektel(több mint fél éve),valószinű saját kézbe veszem a dolgokat.:)

Hát igen vagy a futónélküliség,vagy a rendszertisztitó.:),de valamelyik hatott.

BluElite | 2013-08-26 09:03 cuba.71 részére

 Egyrészt télről is emlékszem még, hogy ráléptem a pedálra, aztán már dolgozott. Tegnap meg esőben mentem, itt a városban egy lejtős szakaszon, nem gyorsan, kb 40-ről fékeztem egy kanyar előtt. Alig léptem a pedálra, és már dolgozott. Szerintem még nem kellett volna.

djjosy | 2013-08-25 23:09 cuba.71 részére

 Ha valamikor találmány lesz a kisérletből feltétlen jelezd nekünk....nagyon érdekelne.Egyébként nekem is szépen jár a motor csendes stb,nem füstöl...csak klimánál és legfőképp induláskor 1-esben érzem hogy egy kicsit lehetne erősebb.Mielőtt beletettem az adalékot a gázolajba üzemanyagszűrőt is cseréltem....gondoltam hogy ha elkezdődik a takaritás az ott fog lecsapodni:))))Ma volt 100km duplatengelyes futózásom billiárdasztallal:)))))Hát nyomni kellett neki de jólbirta....Made in JAPAN A 100km után futó leakaszt.......és mint a szélvész ment.Talán kezd hatni a cucc meg a szűrőcsere?:)Jövöhéten csak lesz 1 kis időm és nekiesek a cooler kimosásának....:)

AirMan | 2013-08-25 20:48 BluElite részére

Köszönöm :)
Akkor még nem izgulok!
 

cuba.71 | 2013-08-25 19:33 BluElite részére

 Ilyenkor nyáron????

JA,vagy még emlékszel rá mi volt télen???JÓ neked.

Hogy-hogy túl hamar dolgozik?

Nem inkább gyorsan reagál menet közben a kerék megállására?

BluElite | 2013-08-25 19:17

 Egy gyakorlati kérdés: mi lehet az oka, hogy szerintem túl hamar kezd dolgozni az abs???

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó