2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cuba.71 | 2013-08-25 17:41 BluElite részére

 Szurja az oldaladat már??:)))

-Kat.nincs

-EGR lefalazva mindkét oldalról.

-Adagoló Output oldalon nyomástartó"meghekkelve":))

-Kartergázcső kivezetve.

-Turbo nyomásos labdája "meghekkelve".

-adagoló külső EPROM-ból is válogattunk.

Hát ennyi.

AirMan | 2013-08-25 16:00 BluElite részére

Hát legalább a 2/3 át megteszi mire fogni kezd. Nincs semi nehézség a váltásban és nem érzem hogy recsegne vagy akadna, gondolom akkor rendesen ki emel.

AirMan | 2013-08-25 15:55 cuba.71 részére

Értem, köszömöm.

BluElite | 2013-08-25 14:45 cuba.71 részére

 Én sem panaszkodhatok. Egész csendesen jár, szép a hangja a dízelek között is. Mondjuk az utastér lehetne jobban hangszigeteltebb, de ez nem a motor bűne.

 

És milyen trükköket i követtél el az egr kiiktatásán kívül? A kartergázt is máshova vezetted? Mi történt még?

 

Ha olyan helyen vagy, tedd már meg hogy csinálsz sík úton egy gyorsulási tesztet. Hogy egzakt legyen, tedd úgy, mint én régebben: padlógázzal gyorsíts, és 3000-nél válts fel. Úgy sem éri meg jobban hajszolni. Mennyi idő alatt éred el a 100-at?

BluElite | 2013-08-25 14:40 AirMan részére

 Szia!

 

Honnét tudod hogy teljesen kiemel?

Fordítsuk meg: a pedálút melyik részén kezd fogni a kuplung?

 

Üdvözlettel: BluElite

cuba.71 | 2013-08-25 13:46 AirMan részére

 HA a szerkezet normálisan kiemel,a kuplungod nem csuszik ne foglalkozz vele.

UJ szettre akkor lesz szükséged,ha a kettő közül valamelyik nem valosul meg.

AirMan | 2013-08-25 12:36

Sziasztok
97es 626-os 2.0
Az normális hogy a kuplung út első 1/3ának a végére a kuplung már teljesen kiemel?
Ismerősöm azt mondja azért van mert már kopott, de anyám 2006-os Honda Civic-jében is ugyan ilyen, és az alig használt.
Ill. Honnan tudom hogy kelleni fog egy új kuplung?

cuba.71 | 2013-08-25 09:58 BluElite részére

 Egyébként azért is érdekes,ez a csucskérdés,mert hangra,füstre,járáskulturára,nem igazán volt nagy különbség közöttük.Sokáig azért nem is gondoltam csucsra.

Menetteljesitményre annál nagyobb.:)

A klimával való u.olyan menettel.,és az alapjárattol1500-ig is ég és föld.

Ezen a két dolgon lehet leginkább észrevenni,mennyire hiányzott neki a normális p.csucs.

Mondjuk lehet a kis "trükkjeim"is most érvényesülnek igazán.:))

cuba.71 | 2013-08-25 09:30 BluElite részére

 HELLO!

Az autonak szebb,halkabb járása lett.

Általánosságban ezek a dizel üz.any.rendszertisz.-tok,kerozin alapanyaguak úgy 85%-ban.

Van egy olyan,elég nagy hátrányuk,hogy mivel a tankba kell önteni,először ott takarit,aztán azt viszi előre,aztán nem győzöl ü.a.szürőt cserélni,ha időben észreveszed.

Megnéztem a kikerült csucsaimat.HA 0-100%-ig értékelhetjük porlasztási kép alapján,akkor:

1kuka,1 95%,2db pedig olyan 50%-os körüli.

BluElite | 2013-08-25 08:56

 Ha már pcsúcsok, akkor egy kérdés: egyszer én is raktam bele pucoló adalékot, megvallom, semmi különbséget nem észleltem. előtte-utána

De ezek az adalékok tuti nem károsítják az alkatrészeket? Hiszen gondolom valami benzin- esetleg kerozinszármazékot tartalmazhatnak?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó