2025. Április 22. Kedd - Csilla

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2013-08-27 19:49 cuba.71 részére

 Azt sem bánnám, ha ayoutubra felkerülne egy videó a menetteljesítményről. előtte/utána.

 

Alapjáraton 90 lovas a Tiéd is, ha jól emlékszem?

BluElite | 2013-08-27 19:48 djjosy részére

 Kijön az 125-ből is :-)))

cuba.71 | 2013-08-27 19:43

Ja és mindig ugyanannyiért tankoltam:))))

cuba.71 | 2013-08-27 19:39

Most voltam egy kb.80km-es"turán".

Négyszemély,utánfutó,rajta egy kb 80kg-os mosogép:).......(baszott nehéz volt felrakni)

Könnyedén suhanva,már látom,hogy jobb fogyasztással.

Onnan látom hogy az utcánkba már hoztam vagy négy helyre ugyanilyen mosogépet,ugyanezzel a futóval,ugyanazt a kilométert megtéve,ugyazazzal a tempoval.

Most sokkal többet hagyott a tankba.:))

djjosy | 2013-08-27 19:36 cuba.71 részére

 Ha beválik akkor az én gépembe is kell 1 garnitúra + egy adagoló ellenőrzés csak hogy teljes legyen majd a "vérkép"..:))))(csak ne 131ezer legyen darabja:))))

cuba.71 | 2013-08-27 19:21

GÖDÖLLŐN van porlasztocsucsvizsgáló,ott javitjuk egyébként ezeket a DENSO V5 elektromos adagolókat is.(DITD)

cuba.71 | 2013-08-27 19:18

Én is nagyon várom már a végkifejletet,és AZONNAL megirom.

KÖSZÖNÖM!

djjosy | 2013-08-27 16:45 cuba.71 részére

 Gödöllőn van hozzá cuccod?A porlasztók mérésére?Mint irtam ha készen lesz a prototipus és ki is próbáltad engem nagyon érdekel a dolog....szurkolok hogy minden oké legyen:)))

BluElite | 2013-08-27 14:43 cuba.71 részére

 Na! erről majd részletes tapasztalatokat várok (pusztán érdeklődésből). Egyrészt a teljesítmény miatt, másrészt ha kíméled a gázt, akkor az üzemanyag fogyi miatt, harmadrészt hogy milyen egyéb tapasztalataid lesznek (alapjárat, füstölés, esetleg vízhőfok, hidegindítás, mittoménmégmi)

cuba.71 | 2013-08-27 14:03 djjosy részére

 Egyébként tegnap éccaka beszéltem az emberrel,szept15 és30-a között lesz kész a projekt,a prototipus garnettura.

Azt aztán le kell probálni a saját automba,hogy a rendszer le tudja-e kezelni a többlet üzemanyagot.

Igen, ha már lúd legyen kövér,nagyobb szállitásu kapacitással keresünk bele csucsot.

Már a konkrét tipus is megvan.:)

Ha a DENSO rendszer is elfogadja akkor nyertem meg,aminek az eséje 50%.

Viszont ha összejön,nagyon ütős kis teljesitménytöbbletet hozna!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó