2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2013-08-24 09:30 cuba.71 részére

 Most jelenleg állóvíz van. Szerdán reggel viszem a karosszériáshoz, aki rendberakja a hátfalat, meg amit az előző mókus elbaltázott. Legalább ráakadtam egy korrekt emberre. Azt mondta meg tudja csinálni, de csutára lebont mindent, és dobja a szemétbe ami olyan. ez így korrekt, ezt is akartam kérni tőle.

 

Talán csütörtök-péntek fele már többet tudok, bár mondtam neki hogy nem sürgős, a lényeg hogy legyen korrekt a munka. Tisztában vagyok vele hogy nem egy eszerű esetről beszélünk, sok minden kiderülhet a bontás közben, bár remélem, sok meglepetés már nem lesz.

 

Köszi az érdeklődést, majd beszámolok ha fejlemény van.

cuba.71 | 2013-08-24 08:25 BluElite részére

 VAN valami ujdonság a vonohorgos mizériáddal???

cuba.71 | 2013-08-24 08:07 djjosy részére

 Elég nehézkes a p.csucs beszerzés,ha van általában házastól.

Nem tudok napirendre térni fölötte,hogy egycsapásra minden megoldódott a motorral.:)

Ha gyorsitaszz erősen,és érzel a kocsiszekrényen apro remegést,a váltokarod remeg,p.csucs lesz.

Nagyon állapotfüggő,hogy lehet-e még javitani,vagy csere.

Ez akkor derül ki,mikor kint van.

Most a klimát onnan veszem észre,hogy be van kapcsolva,hogy váltáskor,intenzivebb egy kicsit a fordulatszámesés,de ha lépem ugy megy mint klima nélkül.

Ennek is nagyon örülök,mert az enyém klimával csak döglődött,alig tudtunk egy jopofa teherautot megelőzni.:))

cuba.71 | 2013-08-24 07:55

KÖSZÖNÖM  SRÁCOK.

 

Valoban nagyon boldog vagyok,mert óriási a különbség.Ugye egy életen át tanul az ember,ezt gondoltam volna legkevésbé egyébként,hogy csucsos.

Én a VAG tdi világában nőttem fel,az a motor meg pont leszarja milyen csucs van benne.

Legfeljebb kicsit,nagyon füstöl.

HÁT ez a MAZDA motor úgylátszik merőben más.(nagyon megkedveltem)

CSAK van ebben az autoban valami ami miatt nem szabadultam meg tőle.:)

Most meg már nem is tenném,pedig az előző autom egy mért 230Le-s tdi volt.

Visszatérve a MAZDA-ra,az a pár kis trükk amit áthoztam,most igen jol jön.

NEM csak az EGR-el trükköztem.:))

BluElite | 2013-08-24 07:11 cuba.71 részére

 Én is gratulálok.

 

Akkor minden lényegeset megoldottál: porlasztó csere, egr ledugózva... Elhiszem hogy gyűri az aszfaltot a gép.

 

Gratula.

djjosy | 2013-08-24 00:45 cuba.71 részére

 Örülök a sikerednek,hogy megoldódott a "vérszegénysége" az autódnak.Nekem is cserélni kellene akkor szerintem a csúcsokat mert klimával elég gagyi és alapjáraton is remeg a kaszni.Valszeg porlasztócsúcs lesz :( Minden más lehetőséget én is kizártam....ezeknek még nem néztem utána de gondolom lerakodások okozzák a porlasztás nem megfelelősségét.Na ezt jól leirtam:)))) Mit szoktak ezekkel csinálni ha egyáltalán fel lhet ujitani?Vagy újat kell venni,gondolom húzós az áruk?:(

cuba.71 | 2013-08-23 19:35 BluElite részére

 SZIA!

 

CSAK a magyar kisiparosok lehetnek ennyire MARHÁK.

Ezt ne hagyd annyiba,le kell gorni azt a szart,(ilyen baromság nincs bazmeg,egy autón sem)OSZT venni kell valami normálisat(vonohorgot)elvinni ahhoz a maszekhoz akiről beszéltél,rakja rendbe a hátfaladat,tegyen rá egy normális vonohorgot,oszt VIZ.

 

 

 

AZ én autom KÉÉÉÉÉSZZZ!

PORLASZTOCSÚCS volt a kibaszott baja.

Mintha nem is abba az autoba ülnék,nagyon jóó,nagyon boldog vagyok.

A klimával eddig minden baja volt,csak nem ment,mint irtam,most minden tulzás nélkül,nem veszem észre,hogy be van kapcsolva.SZÉDÜLETES.

NE haragudjatok a kicsit szabad stilusért,három pohár vörösbor után ilyen vagyok.:))

 

ANULU29 nagyon örülök,majd találj ki valami barátságos árat:)))

CSAK,hogy a jokedvem is megmaradjon:)))))))))

BluElite | 2013-08-23 07:07 mazda-auto.hu részére

 Kedves Szakértő!

 

Gondolom jobban hozzáfér a típust illetően dokumentációkhoz mind én. A következőben kérném a segítségét: Jobban megnézve, a vonóhorgom nem Bosal, hanem magyar gyártás, az auguszt vonóhorog terméke. Ennek is megtaláltam a szerkezeti rajzát a neten, és meglepődtem, mert a rajz szerint tényleg nincsenek rajt az alváznyálványba benyúló, rögzíthető nyúlványok (holott más, erre való gyártmányokon van). A vonóhorgosokat felhívtam, bemondtam a horog típusszámát, meg hogy mi a bajom. MEgtanácskozták, visszahívtak, azt mondták jó ez így hogy tényleg csak a hátfal tartja, ha jó a hátfal, bírja az autó.

 

Önnek mi a véleménye? Tényleg erre van méretezve ez a hátfal, vagy szerezzek inkább másik horgot??? Elnézést hogy napok óta ezzel a problémával terhelem a fórumot, de a minimális kockázatát sem vagyok hajlandó felvállalni egy balesetnek. "Óvatos duhaj vagyok".

 

Előre is köszönöm megtisztelő válaszát.

mazda-auto.hu | 2013-08-22 14:38 BluElite részére

 Köszönjük a visszajelzést! Egy gondos karosszériás biztosan jól meg fogja oldani.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó