2025. Április 23. Szerda - Béla
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda3 teszt.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
djjosy | 2013-08-24 19:30
Kinek mi a véleménye?....:)))
http://www.youtube.com/watch?v=qOqhNpM5iKI
http://www.youtube.com/watch?v=7aT4S1lIBAY
http://www.youtube.com/watch?v=hP-0mpkoom8
http://www.youtube.com/watch?v=ir2aHR4F7PA
BluElite | 2013-08-24 09:30 cuba.71 részére
Most jelenleg állóvíz van. Szerdán reggel viszem a karosszériáshoz, aki rendberakja a hátfalat, meg amit az előző mókus elbaltázott. Legalább ráakadtam egy korrekt emberre. Azt mondta meg tudja csinálni, de csutára lebont mindent, és dobja a szemétbe ami olyan. ez így korrekt, ezt is akartam kérni tőle.
Talán csütörtök-péntek fele már többet tudok, bár mondtam neki hogy nem sürgős, a lényeg hogy legyen korrekt a munka. Tisztában vagyok vele hogy nem egy eszerű esetről beszélünk, sok minden kiderülhet a bontás közben, bár remélem, sok meglepetés már nem lesz.
Köszi az érdeklődést, majd beszámolok ha fejlemény van.
cuba.71 | 2013-08-24 08:25 BluElite részére
VAN valami ujdonság a vonohorgos mizériáddal???
cuba.71 | 2013-08-24 08:07 djjosy részére
Elég nehézkes a p.csucs beszerzés,ha van általában házastól.
Nem tudok napirendre térni fölötte,hogy egycsapásra minden megoldódott a motorral.:)
Ha gyorsitaszz erősen,és érzel a kocsiszekrényen apro remegést,a váltokarod remeg,p.csucs lesz.
Nagyon állapotfüggő,hogy lehet-e még javitani,vagy csere.
Ez akkor derül ki,mikor kint van.
Most a klimát onnan veszem észre,hogy be van kapcsolva,hogy váltáskor,intenzivebb egy kicsit a fordulatszámesés,de ha lépem ugy megy mint klima nélkül.
Ennek is nagyon örülök,mert az enyém klimával csak döglődött,alig tudtunk egy jopofa teherautot megelőzni.:))
cuba.71 | 2013-08-24 07:55
KÖSZÖNÖM SRÁCOK.
Valoban nagyon boldog vagyok,mert óriási a különbség.Ugye egy életen át tanul az ember,ezt gondoltam volna legkevésbé egyébként,hogy csucsos.
Én a VAG tdi világában nőttem fel,az a motor meg pont leszarja milyen csucs van benne.
Legfeljebb kicsit,nagyon füstöl.
HÁT ez a MAZDA motor úgylátszik merőben más.(nagyon megkedveltem)
CSAK van ebben az autoban valami ami miatt nem szabadultam meg tőle.:)
Most meg már nem is tenném,pedig az előző autom egy mért 230Le-s tdi volt.
Visszatérve a MAZDA-ra,az a pár kis trükk amit áthoztam,most igen jol jön.
NEM csak az EGR-el trükköztem.:))
BluElite | 2013-08-24 07:11 cuba.71 részére
Én is gratulálok.
Akkor minden lényegeset megoldottál: porlasztó csere, egr ledugózva... Elhiszem hogy gyűri az aszfaltot a gép.
Gratula.
djjosy | 2013-08-24 00:45 cuba.71 részére
Örülök a sikerednek,hogy megoldódott a "vérszegénysége" az autódnak.Nekem is cserélni kellene akkor szerintem a csúcsokat mert klimával elég gagyi és alapjáraton is remeg a kaszni.Valszeg porlasztócsúcs lesz :( Minden más lehetőséget én is kizártam....ezeknek még nem néztem utána de gondolom lerakodások okozzák a porlasztás nem megfelelősségét.Na ezt jól leirtam:)))) Mit szoktak ezekkel csinálni ha egyáltalán fel lhet ujitani?Vagy újat kell venni,gondolom húzós az áruk?:(
cuba.71 | 2013-08-23 19:35 BluElite részére
SZIA!
CSAK a magyar kisiparosok lehetnek ennyire MARHÁK.
Ezt ne hagyd annyiba,le kell gorni azt a szart,(ilyen baromság nincs bazmeg,egy autón sem)OSZT venni kell valami normálisat(vonohorgot)elvinni ahhoz a maszekhoz akiről beszéltél,rakja rendbe a hátfaladat,tegyen rá egy normális vonohorgot,oszt VIZ.
AZ én autom KÉÉÉÉÉSZZZ!
PORLASZTOCSÚCS volt a kibaszott baja.
Mintha nem is abba az autoba ülnék,nagyon jóó,nagyon boldog vagyok.
A klimával eddig minden baja volt,csak nem ment,mint irtam,most minden tulzás nélkül,nem veszem észre,hogy be van kapcsolva.SZÉDÜLETES.
NE haragudjatok a kicsit szabad stilusért,három pohár vörösbor után ilyen vagyok.:))
ANULU29 nagyon örülök,majd találj ki valami barátságos árat:)))
CSAK,hogy a jokedvem is megmaradjon:)))))))))
BluElite | 2013-08-23 07:07 mazda-auto.hu részére
Kedves Szakértő!
Gondolom jobban hozzáfér a típust illetően dokumentációkhoz mind én. A következőben kérném a segítségét: Jobban megnézve, a vonóhorgom nem Bosal, hanem magyar gyártás, az auguszt vonóhorog terméke. Ennek is megtaláltam a szerkezeti rajzát a neten, és meglepődtem, mert a rajz szerint tényleg nincsenek rajt az alváznyálványba benyúló, rögzíthető nyúlványok (holott más, erre való gyártmányokon van). A vonóhorgosokat felhívtam, bemondtam a horog típusszámát, meg hogy mi a bajom. MEgtanácskozták, visszahívtak, azt mondták jó ez így hogy tényleg csak a hátfal tartja, ha jó a hátfal, bírja az autó.
Önnek mi a véleménye? Tényleg erre van méretezve ez a hátfal, vagy szerezzek inkább másik horgot??? Elnézést hogy napok óta ezzel a problémával terhelem a fórumot, de a minimális kockázatát sem vagyok hajlandó felvállalni egy balesetnek. "Óvatos duhaj vagyok".
Előre is köszönöm megtisztelő válaszát.
mazda-auto.hu | 2013-08-22 14:38 BluElite részére
Köszönjük a visszajelzést! Egy gondos karosszériás biztosan jól meg fogja oldani.