2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


anulu29 | 2013-08-20 20:05 cuba.71 részére

 Hali!

 

Tegnap postazva lettek a PCS (4db) vszinuleg holnapra ott lesz. Tertivevennyel lett küldve + a sulya miatt kb. 1500ft volt .

Szep. 8. utan leszek, de ide a forumra neha feltekintek.

 

Udv:anulu

BluElite | 2013-08-20 17:51

 Tisztelt Mazda Szakértő!

 

Egy bosszantó problémával kapcsolatban kérném a tanácsát. Az autómat ('98 DITD kombi) egy éve vásároltam. Akkor kapott vonóhorgot is, a típushoz gyártott BOSAL horgot, újat. Leműszakizták vele, stb. A vonóhorog lakókocsi vontatáshoz kell, amelynek össztömege 750 kg, tehát a kisebbek közül való. Na most az idén nyáron kezdődött a kálváriám a horoggal, mert egy vontatás közbeni vészfékezés után valami meggyengüllt, és lógott a horog. Konrétan a gömb 33 cm-en állt, az előírt 45 helyett.

 

A szerelőm, akihez mindig járok, és aki a horgot szerelte, valahogy visszarakta, valamit valahogy megerősített. Aztán kb 150 km után kezdtek furcsa hangok jönni hátulról, megint megerősített valamit. Szerinte a hátfal van elgyengülve, korrodálva. Pár napja jöttem haza a balatonról, és pont a házunk mellett egy kanyarban egy piszok nagy reccsenésre lettem figyelmes. MEgnéztem, a horog a helyén rendesen, de a lemez ami a horog előtt van középen, birtokol egy kb 5 cm-es repedést.

 

Viszont még egy dologra figyelmes lettem: a vonóhorog két oldalán 2-2 csavarral fel van fogva a hátlapra. Vszont nem látok olyan csavarokat, amelyek az alváznyúlványhoz rögzítik. Ez létezik? Megtaláltam a horog szerkezeti rajzát a neten, (és más, erre a típusra való, de nem bosal horgokét is) elméletileg olyannak kellene lennie, hogy az alváznyúlványhoz is hozzá lehessen rögzíteni oldalanként 2-2 csavarral.. A szerelőm szerint ezen a horgon nincs ilyen (emlékeztetőül: típus azonos bosal). Ez nekem gyanús.

 

Amúgy a lakókocsit természetesen a max 50 kg-os vonófej terhelésnek megfelelően pakolom. Csak gondolom a vészfékezésnél, mivel a ráfutó féknek is kell idő, rábólintott a horogra rendesen.

 

Holnap elviszem a helyi mazda szakszervízbe, mondjanak rá valamit. De érdekelne, Ön szerint mibe kerül annak az egységnek a cseréje, amire a horgot rögzíteni lehet? Egyáltalán, lehetséges-e? Nagyon remélem, mert kocsit cserélni nem nagyon szeretnék. Ezt megszerettem, bízom benne.

 

Köszönöm megtisztelő válaszát: BluElite

cuba.71 | 2013-08-17 15:24

SZIA ANULU29!

 

Ha hazaértél,s megpihentél,várom hivásod.

06704055325

djjosy | 2013-08-13 15:08 cuba.71 részére

 Most 1-2 hétig nem érek rá,de ha megnéztem a coolert beszámolok milyen volt.....

mazda-auto.hu | 2013-08-13 07:39 cuba.71 részére

 ...most, hogy mondod, megnézem.

cuba.71 | 2013-08-12 20:33

MAZDA-AUTO.HU,mintha igértél volna nekem valamit.: P

cuba.71 | 2013-08-12 20:29 BluElite részére

 :)

BluElite | 2013-08-12 10:31 djjosy részére

IGAZAD VAN!!! Bár kicsit másképp fogalmaznék: azért kell az intercooler, mert az lehűti a turbótól jövő levegőt. A hidegebb levegő meg SŰRŰBB, ergo ugyan azzal a  nyomással ugyanazon idő alatt NAGYOBB MENNYISÉGŰ LEVEGŐT tol a turbó a motorba (nagyobb a térfogatáram)

cuba.71 | 2013-08-12 09:33 djjosy részére

 Jó az elképzelés,ugylátom kicsit utánaolvastál a dolgoknak:),de volt már feltéve nyomásmérő,amivel menet közben néztem a felépülést.

Nagyonszépen kis fordulaton már épül,csak az auton nem érezni.

A mérést a cooler után a MAPtól egy T elággal történt,ami már majdnem a töltőkör vége.

Ha jol emlékszem az 1bart már 2000-en tudta.

djjosy | 2013-08-12 00:02 cuba.71 részére

 Kartergázszűrőt használsz?:))Az szerintem hogy a hütött ág porszáraz nem biztos hogy azt jelenti hogy nincs lerakódás.Nincs az a turbó ami "hosszútávon" ne termeljen kifele olajat....ettől még lehet lerakodás és nehezebben juthat át kisebb nyomásnál kevesebb levegő.Nagyobb fordulat nagyobb nyomás,de pont ez nem kellene...nem pörgetve kellene elérni a kellő nyomást.Valamint ha nincs megfelelően lehűtve a levegő állitolag ugyanakkora térfogatú levegő esetén kevesebb a benne lévő oxigén.....remélem jól irtam:))))

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó