2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2013-08-25 08:45 cuba.71 részére

 Amúgy amikor még a rossz csúcsok voltak a járgányodba, a hangja milyen volt? Mert az enyémnek - elméletileg jó csúcsokkal - szép hangja van, nem olyan mint egy öreg regattának vagy egy dízel zőccséges mercinek.. Gondolom a csúcsok elhasználódása maga után vonja a kopogósabb járást?

 

Rátérve az árra, meg hogy csak gyári van: ugyan ebben a cipőben jártam a hátfallal. Égen-földön nem kapni, a bárdi és a láng nem tud szerezni, sem utángyártottat, sem gyárit. Pesten a japkerben van egyetlen darab ami bontható, de nekem kellene megmondani, honnét műtsék le a donorról. Mivel nem értek hozzá, így felejtős.

 

A unix jelzett vissza legvégül, ők be tudják szerezni, viszonylag jó áron, de nekik sincs raktáron egy darab se, valahonnét hozatják.

 

Hiába, jó autó a mazda. Sok minden általában egy élet alatt nem kell bele (kivéve egy-két speckó esetet mint a Tied meg az enyém), gondolom ilyen a pcsúcs is, ezért nem dobják utánad minden sarkon. El kell viselni a minőséget, a fene egye meg 

cuba.71 | 2013-08-24 21:44

MOST kalapáltam be a gugliba a p.csucs gyári számát.

Porlasztocsucshoz közel álló találata sincs.:((

EZT megoldotta a MAZDA konszern.:))

cuba.71 | 2013-08-24 21:27 djjosy részére

 Ilyen kialikitásu ilyen méretű mint a milyénkbe való,NINCS utángyártottba,hogy értsd!

Innentől kezdve a gyári van házastol.....

Ilyen tühegykialakitásu mint a milyenk van,de nagyobb áteresztőképességgel,és néminemű ügyeskedéssel házasitható,a mi p.csucsházunkkal.

És még akkor is 50% az esélye,hogy a DENSO elektronika le tudja-e kezelni a nagyobb mennyiséget.

djjosy | 2013-08-24 21:10 cuba.71 részére

 Biztos van olyan csúcs ami jó bele csak másik cikkszámon....nehogy már olcsón megússza az ember...:(

cuba.71 | 2013-08-24 21:05 djjosy részére

 BAszogtatom az embert már vagy egy fél éve,ugyhogy már pont ideje lenne,hogy legyen belőle valami.

Ha megunom,majd megcsinálom.

cuba.71 | 2013-08-24 21:02 djjosy részére

 Nekem is 90-es.

Amiket kiszedtem,még csak p.csucs vizs.-n néztem meg ma,a por.képet,és a nyitonyomást.

Nincsenek még szétszedve.

DENSO kétlépcsős csúcs,első lépcső 170BAR(PILOT mennyiség),második lépcső 350BAR(teljes mennyis.)

Nekem is rengeteg adalék volt benne,addig jo volt mig benne volt.

EBAY-ről lehet még rendelni csucsokat kétes eredettel.

Egy kibasz..tt MAZDA dizelboxot rendeltem egyszer,egy hétig vártam rá,s mikor megérkezett akkor derült ki,hogy semmi köze a MAZDA-hoz.VW TDI-é volt,de simán eladták MAZDA-hoz.

Azota is árulják a nyüvedtek......................:))

djjosy | 2013-08-24 20:58 cuba.71 részére

 Megpróbálsz egy másik tipusét beleépiteni?Nagyon tetszik az ötlet ha sikerrel jársz szólj azonnal szeretnék én lenni az első aki új csúcsokkal kipróbálhatja...:))

cuba.71 | 2013-08-24 20:49

Félre ne értsetek.

Nem akarom senki kedvét szegni ebben a témában.

Nekem az első kisfilmen látotakkal már volt takaritva a csucsom,csak szétszedett állapotban.Nem ért semmit,mert ha koszos is volt valamikor,az már megtette a maga dolgát odabenn.

Egy tény,a mifajta autoinkhoz kibaszott szar a p.csucs ellátás.

Nevezetesen,gödöllőn öt programban néztük meg a csucsot hozzá,egy sem hozta.

Aztán rá kelett,hogy jöjjek,egyféleképpen van csucs,ha bemész a MAZDA márkaképviselethez,és megrendeled házastol a csucsot,darabja cirka 160.000

Vagy szerencséd van mint nekem egy garnitura bontottal.

Folyamatban van e-miatt a gyári házba egy másik tipus csucsának a beépitése.

Ha kikerekedik valami belőle megirom,természetesen az normál ,emberi,elérhető áron lessz,és ÚJ.

djjosy | 2013-08-24 20:38 cuba.71 részére

 Neked is 90lovas a gép?Amiket kiszedtél belőle milyen hibákat találtál rajtuk?

Szivesen vennék 1db roszat már csak a felépités kiváncsiság miatt is...:)))

Az tuti hogy a kopott dolgokat csak cserélni lehet és a szennyezettett nem minden esetben lehet takaritani......abban a cipőben vagyok mint te,nekem is jóljönne 4 próbadarab:)Most 0,5 l wynns extrem adalékot tettem 30liter gázolajhoz,50km után még fejleményt nemtudok mondani:)

cuba.71 | 2013-08-24 20:29 djjosy részére

 ÉN az egyszerü,de jól bevált dolgok híve vagyok.

Eszembe nem jutna a neten keresni mindenféle kitalált"hülyeséget"

Ezzel nem téged minősitelekDJ.

Vannak jol bevált dolgok,eljárások,amit jol bevált 30-40éve a szakmába lévő szakemberek követnek.HIDD el nekik van igazuk.

CSAK az első két kisfilmet néztem meg.

Az elsőnél a paraszt legalább a házat leválaszthatta volna a csucsról,hogy esetleg hatékonyabb legyen a "szuper"módszere.

A második meg azért felejtős mert nekünk még mechanikus p.csucsunk van.

A p.csucs mechanikus része egy esetben menthető:ha szennyezett

Sem az elégett fejrész,sem a szarrákopott ház,vagy tű nem javitható,csak cserélhető.

Már néhány esetben maga a tű bemattulása is gond,nembeszélve az apró karcokról,amik a résolaj mennyiségét növelik.

Tehát sajnos nem egyszerü a történet.

Általában nagyon kicsi az esélye a takaritással történő javitásnak.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó